شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
خبرخوان

بلاگ

بهینه سازی سایت - سئو
بهینه سازی سایت - سئو

آموزش ناپ کامرس بخش بهینه سازی سایت-سئو

SEO به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است، فرآیندی است برای جذب بازدیدکننده از طریق نتایج "رایگان"، "ارگانیک"، "منتخب" یا "طبیعی" موتورهای جستجو. تمام موتورهای جستجوی بزرگ دارای نتایج جستجوی اصلی هستند، این نتایج شامل صفحات وب و سایر محتوا مانند: فیلم ها و یا لیست های محلی متوسط موتورهای جستجو بر اساس نیازمندی و توجه مخاطبان رتبه بندی می شود.

 فروشگاه ناپ کامرس از تکنیک های مختلف سئو برای صفحات فروشگاه شما پشتیبانی می کند. لیستی از آنها را در منابع مرتبط پیدا می کند.  

تنظیمات سئو: 

تنظیمات کلی سئو در ناپ کامرس وجود دارد که می تواند بر کل فروشگاه اعمال شود.

برای ویرایش تنظیمات سئو به مسیر تنظیمات عمومی → تنظیمات → تنظیمات بروید.

 

 

  • در قسمت عنوان پیش فرض، عنوان پیش فرض را برای صفحات فروشگاه خود وارد کنید.
  • از لیست تنظیم سئو عنوان صفحه، محل عنوان سئو را مطابق موارد زیر تنظیم کنید: 

نام صفحه پس از نام فروشگاه در عنوان می آید:

YOURSTORE.COM | PAGENAME

نام فروشگاه پس از نام صفحه در عنوان می آید:

PAGENAME | YOURSTORE.COM 

  •  کاراکتری یا نوشته ایست که بین نام فروشگاه و عنوان صفحه قرار میگیرد.
  • Default meta keywords description صفحات فروشگاه خود وارد کنید. این قسمت در بخش categories، manufacturers و products قابل بازنویسی است.
  • Default meta description صفحات فروشگاه خود وارد کنید. این قسمت در بخش categories، manufacturers و products قابل بازنویسی است.
  • در صورتی که گزینه Generate product META description را انتخاب کنید، شرح متا بطور خودکار براساس product's short description تولید خواهد شد (اگر در صفحه جزئیات محصول، مشخص نشده باشد).
  • گزینه "Convert non-western chars" را برای تبدیل کاراکترهای غیرانگلیسی فعال کنید. به طور مثال : تبدیل کردن é به e.
  • گزینه Enable canonical URL’s را برای تبدیل URL به یک URL استاندارد انتخاب نمایید تا بتوانید تعیین کنید که آیا دو URL متفاوت ممکن است به یک صفحه با محتوای برابر منجر شوند یا خیر.

 

تب سئو:

 

انواع مختلفی از صفحات در ناپ کامرس وجود دارد که می توانید تنظیمات فردی سئو را برای آن ها انجام دهید، از جمله: کلمات کلیدی متا، توصیف متا، شرح متا و نام صفحه مورد پسند موتور جستجو. این تنظیمات در تب های سئو بخش های مربوط بخش مدیریت انجام می شود.

SEO tab

 

  • Meta keywords را وارد کنید، این کلمات لیستی فشرده و مختصر از کلمات کلیدی و عبارات متناسب صفحه است. تگ کلمات کلیدی متا فرمت زیر را می گیرد:

<meta name="keywords" content="keywords, keyword, keyword phrase, etc." >

  • در قسمت Meta description، توضیح صفحه را وارد کنید. برچسب توصیف متا خلاصه ای مختصر و مفید از محتوای صفحه شما است. برچسب توضیحات متا در قالب زیر است:

<meta name="description" content="Brief description of the contents of your page." >

  • در قسمت Meta title، عنوان مورد نظر را وارد کنید. برچسب عنوان، عنوان صفحه وب شما را مشخص می کند. این کدی است که در هدر صفحه وب شما قرار می گیرد که به فرمت زیر است:

 

قالب های پیام
قالب های پیام

آموزش ناپ کامرس بخش قالب های پیام

قالب پیام در حقیقت طرح، محتوا و قالب بندی پیام هایی که به صورت خودکار از فروشگاه شما ارسال میشوند را تعریف می کند. به این ایمیل ها تراکنشی نامیده می شوند، زیرا هر کدام متناسب با یک نوع تراکنش خاص است.

قالب های پیام مختلفی در ناپ کامرس به طور پیش فرض در دسترس هستند که کاربران را از وضعیت سفارشات و غیره مطلع می سازد. برای دسترسی به الگوهای پیام، به مسیر قالب پیام→ مدیریت محتوا بروید.

 

 

ویرایش الگوهای پیام: 

قالب پیامی را که می خواهید ویرایش کنید، پیدا کرده و روی ویرایش کلیک کنید.

 

تب زبان مورد نظر را انتخاب کنید.

(grey lightbulb) نکته: به طور پیش فرض، تنها زبان انگلیسی در سیستم استفاده می شود. شما می توانید زبان سیستم را در مسیر زبان ها → تنظیمات مدیریت کنید. 

جزئیات الگوی message را به صورت زیر تغییر دهید:

  • موضوع پیام را ویرایش کنید، می توانید نشانه هایی (Token) را در موضوع بگنجانید. لیست تمام نشانه های مجاز را در بالای صفحه ببینید.
  • متن پیام را ویرایش کنید.
  • در قسمت BCC، ایمیلی که میخواهید یک کپی از پیام دریافت کند را وارد کنید.
  • از لیست ، ایمیل مورد استفاده برای ارسال این الگو پیام را انتخاب کنید.

 

(grey lightbulb) حساب های ایمیل در مسیر حساب های ایمیل → تنظیمات قابل تنظیم است.

  • گزینه فعال را برای نشان دادن این که پیام باید ارسال شود، انتخاب کنید.
  • اگر میخواهید فایلی به عنوان ضمیمه ایمیل ها ارسال شود در قسمت فایل های پیوست شده گزینه پیوست فایل را فعال کنید. اگر میخواهید ارسال ایمیل را به فروشگاههای خاصی محدود کنید از لیست محدود کردن به فروشگاه ها انتخابشان کنید.
  • روی دکمه ذخیره کلیک نمایید.

 

(warning)  توجه: برای ایجاد یک نسخه کامل از قالب پیام، روی کپی الگو کلیک کنید و اگر شما چند فروشگاه پیکربندی شده دارید و می خواهید قالب های متمایز برای هر یک از فروشگاه های خود ایجاد کنید، این قابلیت بسیار مفید خواهد بود.

نظرسنجی ها
نظرسنجی ها

آموزش فروشگاه ناپ کامرس بخش نظرسنجی ها

شما می توانید از نظرسنجی ها در ناپ کامرس استفاده کنید، تا سایت تجارت الکترونیک شما را تعاملی تر سازد. راه های بسیاری برای استفاده از نظرسنجی در یک سایت تجارت الکترونیک وجود دارد. یکی از محبوب ترین نظرسنجی ها، استفاده از آنها به عنوان یک نظرسنجی کوتاه مدت مشتری است. مردم دوست دارند که نظر و بازخورد آن ها درباره نحوه عملکرد پرسیده شود و این یک فرصت عالی برای فهم چگونگی عملکرد شما به عنوان یک بازاریاب آنلاین خواهد بود.

 

افزودن نظرسنجی: 

برای مشاهده تمام نظرسنجی ها و اضافه کردن مورد جدید به مسیر نظرسنجی ها → مدیریت محتوا بروید و روی مورد جدید کلیک کنید.

 

جزئیات زیر را برای نظرسنجی جدید تعریف کنید: 

  • نام توصیفی این نظرسنجی را وارد کنید، این متنی است که مشتریان آن را می بینند. به عنوان مثال: نظر شما درباره فروشگاه ما چیست؟
  • در فیلد ، می توانید مکان نمایش نظرسنجی را مشخص کنید، به عنوان مثال: اگر شما LeftColumnPoll را وارد کنید، نظرسنجی شما به شکل زیر نمایش داده خواهد شد:

 

Polls in the public store

 

(warning) توجه: اگر قالب پیش فرض ناپ کامرس را استفاده می کنید، نظرسنجی ها به طور پیش فرض در ستون سمت چپ نمایش داده می شود، در صورتی که از قالب دیگری استفاده می کنید، این جزئیات را از ارائه دهنده قالب بررسی کنید. 

  • جهت فعال سازی نظرسنجی، گزینه  را انتخاب کنید.
  • اگر میخواهید نظرسنجی ها را در صفحه اصلی نمایش دهید، گزینه  را انتخاب کنید.
  • گزینه مجوز رای به کاربر میهمان را جهت ثبت رای کاربران مهمان در نظرسنجی، انتخاب کنید.
  • ترتیب نمایش نظرسنجی را وارد کنید، مقدار 1 نشان دهنده نمایش نظرسنجی در بالای لیست است.
  • تاریخ شروع و پایان را در زمان جهانی (UTC) انتخاب کنید و اگر نمی خواهید آن را مشخص کنید، تنها کافی است فیلدها را خالی بگذارید. 

(warning) توجه: اگر نمی خواهید تاریخ شروع و تاریخ پایان نظرسنجی را تعریف کنید، می توانید این فیلدها را خالی بگذارید. 

برای افزودن پاسخ نظرسنجی ها به تب پاسخ های نظرسنجی بروید: 

  • برای ورود پاسخ نظرسنجی روی گزینه مورد جدید کلیک کنید، سپس به روزرسانی را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید رکوردها را ویرایش و یا در صورت لزوم، حذف نمایید.
  • روی ذخیره کلیک نمایید.
تنظیمات انجمن
تنظیمات انجمن

آموزش فروشگاه ناپ کامرس بخش تنظیمات انجمن

 

برای دسترسی به تنظیمات انجمن ها به مسیر تنظیمات انجمن  →  تنظیمات  → تنظیمات بروید. این صفحه در دو حالت مقدماتی و پیشرفته قابل نمایش است.

 

 

تنظیمات انجمن را تعریف کنید: 

  • با چک کردن انجمن فعال شده آن را فعال کنید.
  • گزینه مجوز امتیاز برای پست ها را به منظور امکان رای دادن کاربران به نوشته ها را فعال کنید.
  • فیلد حداکثر تعداد امتیاز در هر روز، بیشترین تعداد رایی که هر کاربر در روز می تواند به ثبت برساند را تعیین می کند.
  • امکان پیام خصوصی را با انتخاب مجوز پیام خصوصی فعال کنید.
  • می توانید امکان تعیین امضای مشتریان را با چک کردن گزینه امضا فعال شده ایجاد کنید.
  • گزینه قالب نسبی تاریخ و زمان را فعال کنید، تا تاریخ و زمان نسبی (مانند 2 ساعت پیش، 1 روز قبل) فعال شود.
  • گزینه  را فعال کنید تا تعداد پست های ایجاد شده توسط مشتری نمایش داده شود.
  • با فعال کردن گزینه مجوز به کاربران میهمان برای ایجاد نوشته ها امکان ثبت پست را به کاربرانی که ثبت نام نکرده اند اعطا نمایید.
  • به مشتریان اجازه  را با فعال کردن گزینه های مربوطه بدهید.
  • گزینه اجازه به مشتریان برای به مشتریان اجازه می دهد تا اشتراک های انجمن را مدیریت کنند را به دلخواه فعال نمایید.
  • اندازه تعداد نوشته های در صفحه بلاگ، ،، اندازه صفحه بحث فعال را تنظیم کنید. (مثلا 5 موضوع در هر صفحه)
  • Simple Textbox
    • BBCode Editor از لیست ، نوع ویرایشگر متون انجمن را انتخاب کنید:

 

(warning) نکته: توصیه نمی شود که نوع ویرایشگر انجمن را تغییر دهید.

 

  • در فیلد  feeds  تعداد مباحثی که در مبحث فعال شامل می شوند را تنظیم کنید
انجمن
انجمن

آموزش ناپ کامرس بخش انجمن

انجمن ها سایتهای بحث و بررسی آنلاین هستند که مردم می توانند در قالب پیام های پست شده با یکدیگر مکالمه داشته باشند و بسته به سطح دسترسی کاربر، ممکن است پیام ارسال شده قبل از نمایش روی سایت توسط یک ناظر بررسی و تایید شود. انجمنممکناست شامل تعدادی زیرانجمن باشد که هر کدام دارای موضوعات مختلفی هستند.

 

 نکته: در فروشگاه ناپ کامرس انجمن ها به طور پیش فرض غیر فعال است و برای فعال کردن آن، به مسیر تنظیمات انجممن → تنظیمات → تنظیمات بروید و اطمینان حاصل فرمایید که فعال شده باشد. لینک انجمن ها باید در منوی فروشگاه عمومی نمایش داده شود.

 

برای مدیریت انجمن ها (در داخل گروه های انجمن) به مسیر  انجمن ها → مدیریت محتوا بروید.

 

 

افزودن یک گروه انجمن جدید:

 

روی دکمه افزودن گروه جدید انجمن کلیک کنید.

 

  • نام گروه جدید را تعریف کنید.
  • در قسمت ترتیب نمایش، نحوه نمایش گروه را وارد کنید، مقدار 1 نشان دهنده نمایش گروه در بالای لیست است.
  • روی ذخیره کلیک کنید.

 

افزودن یک انجمن جدید:

 

 
  • از لیست گروه انجمن، گروه انجمن موردنظر را انتخاب کنید.
  • نام انجمن جدید را وارد کنید.
  • یک توضیحات برای انجمن جدید وارد کنید.
  • در قسمت ترتیب نمایش، دستور نمایش گروه را وارد کنید، نحوه نمایش گروه را وارد کنید، مقدار 1 نشان دهنده نمایش گروه در بالای لیست است.
  • روی ذخیره کلیک کنید.

 

برای دیدن مثالی از چگونگی کار انجمن ها به سایت زیر مراجعه کنید :

http://www.nopcommerce.com/boards/

 

nopCommerce forums

 

تنظیمات اخبار
تنظیمات اخبار

آموزش فروشگاه ناپ کامرس بخش تنظیمات اخبار

شما می توانید تنظیمات اخبار را در مسیر تنظیمات اخبار → تنظیمات → تنظیمات  مدیریت کنید. این صفحه در 2 حالت پیشرفته و مقدماتی قابل نمایش است.

 

 
 

تنظیمات زیر را تعریف کنید:

 
  • برای فعال کردن اخبار گزینه اخبارفعال شده انتخاب کنید.
  • اگر میخواید اخبار در صفحه نخست فروشگاه نمایش داده شود گزینه نمایش در صغحه اصلی را فعال نمایید.
  • در فیلد ، تعداد پست های قابل نمایش در هر صفحه را تنظیم کنید.
  • برای نمایش لینک خبرخوان RSS اخبار در نوار ابزار مرورگر گزینه  وبلاگ در نوار آدرس مرورگر را انتخاب کنید.
  • روی ذخیره کلیک کنید.

 

 

این صفحه multi-store configuration را فعال می کند، به این معنی که می توانید تنظیمات مشابه برای تمام فروشگاه ها تعریف کنید و یا فروشگاه به فروشگاه تنظیماتی متفاوت داشته باشید. اگر می خواهید تنظیمات مربوط به یک فروشگاه خاص را انجام کنید، نام آن را از لیست پیکربندی چندگانه فروشگاه انتخاب کنید و همه چک باکس های مورد نظر در سمت چپ را برای تنظیم اعتبار مشتری برای آنها انتخاب کنید.

 

 

اخبار
اخبار

آموزش فروشگاه ناپ کامرس بخش اخبار

 

ناپ کامرس امکان نشر اخبار در فروشگاه را برای شما فراهم می کند. این اخبار می تواند شامل: اطلاع رسانی از آخرین محصولات منتشر شده، به روز رسانی های شرکت شما و غیره باشد.

اخبار فروشگاه در صفحه اصلی یا پاورقی (Footer) سایت نمایش داده می شود. 

افزودن خبر 

برای مشاهده همه اخبار و افزودن موارد جدید مسیر موارد اخبار → اخبار →مدیریت محتوا را دنبال کنید و روی گزینه مورد جدید کلیک کنید.

 

 

جزئیات زیر را برای مورد اخبار تعریف کنید:

  • عنوان آیتم خبر را وارد کنید، به عنوان مثال: راه اندازی فروشگاه جدید ناپ کامرس.
  • در فیلد توضیحات کوتاه، خلاصه ای از آیتم خبری را وارد کنید، در حقیقت این متنی است که بازدید کنندگان سایت شما در لیست اخبار مشاهده می کنند.
  • در فیلد توصیحات کامل متن اصلی آيتم خبری را وارد کنيد.
  • گزینه مجوز دیدگاه را انتخاب کنید تا مشتری ها بتوانند نظرات خود را به آیتم خبری اضافه کنند.
  • تاریخ شروع و پایان را برحسب زمان جهانی (UTC) انتخاب کنید.

 

(warning) نکته: اگر نمی خواهید تاریخ شروع و پایان نشر خبر را تعیین نمایید، می توانید این فیلدها را خالی بگذارید.

  • گزینه منتشر شده را برای نشر این خبر در فروشگاه خود انتخاب کنید.
 

 

تنظیمات بهینه سازی برای موتورهای جستجو سئو برای آیتم های اخبار:

 

برای تنظیم سئو برای آیتم های اخبار به تب سئو بروید.

 

 

  •  را وارد کنید تا به هدر آیتم خبر اضافه شود.
  •  را وارد کنید تا به هدر آیتم خبر اضافه شود.
  • عنوان صفحه را در قسمت  بازنویسی کنید. (عنوان پیش فرض عنوان آیتم خبر است).
  •  نام صفحه برای موتور جستجو را تعریف کنید. به عنوان مثال: "the-best-news" را وارد کنید تا URL شما به این شکل ساخته شود. http://yourStore.com/the-best-news. این فیلد را خالی بگذارید تا به صورت خودکار بر اساس عنوان آیتم خبر، تولید شود.

 

مدیریت نظرات اخبار 

برای مدیریت نظرات اخبار مسیر نظرات اخبار →اخبار→ مدیریت محتوا را دنبال کنید.

 

می توانید یک نظر را حذف کنید و از سیستم حذف خواهد شد.

تنظیمات وبلاگ
تنظیمات وبلاگ

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش تنظیمات وبلاگ

شما می توانید تنظیمات وبلاگ را در مسیر تنطینات بلاگ → تنطیمات → تنطیمات  مدیریت کنید. این صفحه در 2 حالت پیشرفته و مبتدی قابل نمایش است.

 

 

تنظیمات زیر را تعریف کنید:

 

  • برای فعال کردن وبلاگ گزینه بلاگ فعال انتخاب کنید.
  • در فیلد اندازه تعداد نوشته های در صفحه بلاگ، تعداد پست های قابل نمایش در هر صفحه را تنظیم کنید.
  • در فیلد تعداد برچشب ها(ابر) (توده انبوه) تعداد برچسب هایی را که در محفظه برچسب ها نمایش داده می شوند را وارد کنید.
  • برای نمایش لینک خبرخوان RSS بلاگ در نوار ابزار مرورگر گزینه نمایش لینک بلاگ RSS خوراک در نوار آدرس مرورگر وبلاگ در نوار آدرس مرورگر را انتخاب کنید.
  • روی ذخیره کلیک کنید.

 

این صفحه قابلیت پیکربندی چندگانه فروشگاه را فعال می کند، به این معنی که می توانید تنظیمات مشابه برای تمام فروشگاه ها تعریف کنید و یا فروشگاه به فروشگاه تنظیماتی متفاوت داشته باشید. اگر می خواهید تنظیمات مربوط به یک فروشگاه خاص را انجام کنید، نام آن را از لیست پیکربندی چندگانه فروشگاه انتخاب کنید و همه چک باکس های مورد نظر در سمت چپ را برای تنظیم اعتبار مشتری برای آنها انتخاب کنید.

 

وبلاگ

آموزش فروشگاه ساز ناپ کامرس بخش وبلاگ

وبلاگ راهی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی شما است، مطلع ساختن آن ها از آخرین محصولات پیشنهادی، آموزش مشتریان ضمن پیدا کردن مشتریان جدید. 

افزدون نوشته جدید وبلاگ 

برای مدیریت نوشته های وبلاگ، مسیر نوشته های بلاگ → بلاگ → مدیریت محتوا را دنبال کنید.

 

 

روی مورد جدید کلیک کنید و اطلاعات مربوط به بلاگ جدید را تکمیل کنید.
 

 

جزئیات نوشته جدید وبلاگ را تعریف کنید:

 

  • از لیست زبان، زبان نوشته وبلاگ را انتخاب کنید، مشتری فقط نوشته های وبلاگ متناسب با زبان انتخابی خود را مشاهده می کند.
  • عنوان این نوشته وبلاگ را وارد کنید.
  • متن این نوشته وبلاگ را وارد کنید.
  • اگر بخواهید تنها بخشی از کل متن نوشته را در صفحه اصلی وبلاگ ببینید، می توانید بازبینی متن را مشخص کنید.
  • برچسب ها را وارد کنید تا در صفحه وبلاگ فروشگاه عمومی نمایش داده شوند. هر چه نوشته های بیشتری از وبلاگ به یک برچسب خاص مرتبط شود، در منطقه برچسب های محبوب، اندازه بزرگتری خواهد داشت و در نوار کناری صفحه وبلاگ نمایش داده می شود.
  • گزینه اجازه درج نظرات را انتخاب کنید تا مشتری ها بتوانند نظرات خود را به نوشته های وبلاگ شما اضافه کنند.
  • تاریخ شروع و پایان را برای نمایش این پست وبلاگ وارد کنید. 

(warning) نکته: اگر نمی خواهید نوشته وبلاگ تاریخ شروع و پایان داشته باشد می توانید این فیلدها را خالی بگذارید.

 

  • در صورت نیاز از لیست مختص برای فروشگاه ها، فروشگاه هایی که در آن پست وبلاگ نمایش داده می شود را انتخاب کنید
  •  

 

تنظیمات بهینه سازی برای موتورهای جستجو سئو برای نوشته های وبلاگ:

 

برای تنظیم سئو برای نوشته های وبلاگ به تب سئو بروید.

 
 
 
را وارد کنید تا به هدر نوشته وبلاگ اضافه شود.
  • را وارد کنید تا به هدر نوشته وبلاگ اضافه شود.
  • عنوان صفحه را در قسمت عنوان تگ متا بازنویسی کنید. (عنوان پیش فرض عنوان نوشته وبلاگ است).
  • Search engine friendly page name را تعریف کنید. به عنوان مثال: "the-best-news" را وارد کنید تا URL شما به این شکل ساخته شود. http://yourStore.com/the-best-news. این فیلد را خالی بگذارید تا به صورت خودکار بر اساس عنوان پست وبلاگ، تولید شود.

 

مدیریت نظرات وبلاگ

 

برای مدیریت نظرات وبلاگ مسیر نظرات بلاگ → بلاگ → مدیریت محتوا را دنبال کنید.

 

 

می توانید یک نظر را حذف کنید و از سیستم حذف خواهد شد.

همه کمپین ها
همه کمپین ها

آموزش فروشگاه ساز ناپ کامرس بخش همه کمپین ها

در هنگام ثبت نام، مشتری می تواند گزینه عضویت در خبرنامه برای دریافت خبرنامه های ناپ کامرس را انتخاب کند. راه دیگر تکمیل لیست ایمیل مشترکین استخراج به یک فایل خارجی CSV و وارد اطلاعات از یک فایل خارجی CSV به ناپ کامرس است.
 

نکته: شما می توانید مشترکین خبرنامه را در مسیر مشترکین خبرنامه→ جشنواره ها مدیریت کنید. 

از لیست مشترکین خود برای ایجاد کمپین های مبتنی بر ایمیل به منظور دسترسی و ارتباط آسان و سریع به مخاطبان هدف، بدون نیاز به هیچ فعالیت بازاریابی اضافی استفاده کنید. کمپین ها علاوه بر افزایش فروش به افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان به یک شرکت نیز کمک می کند. 

نمونه های متعددی از کمپین های بازاریابی مبتنی بر ایمیل وجود دارد که شما می توانید برای فروشگاه خود از آن ها استفاده کنید: به عنوان مثال: با یک ایمیل خوش آمد گویی بابت ثبت نام شروع کنید و یا به طور منظم اطلاعیه ها، اخبار مربوط به شرکت، کوپن ها برای خرید در آینده و غیره را به مشترکین خود ارسال نمایید. 

به صورت پیش فرض no campaigns available by default، شما می توانید مطابق با استراتژی بازاریابی خود کمپین هایی را ایجاد کنید. 

افزودن یک کمپین مبتنی بر ایمیل جدید: 

به منظور ایجاد یک کمپین جدید مسیر مورد جدید→ کمپین ها → جشنواره ها را دنبال کنید. 

جزئیات کمپین را تعریف کنید:

  • نام کمپین
  • موضوع کمپین
  • متن ارسالی را وارد کنید.
  • برنامه تاریخ ارسال را انتخاب کنید.
  • از لیست ، نقش مشترکینی که این ایمیل را دریافت می کنند انتخاب کنید.
  • در فیلد محدود به نقش مشتری ، لیست مجاز token های پیام که می توانید در کمپین ایمیل خود استفاده کنید را وارد نمایید. با کلیک روی لینک نمایش می توانید همه نشانه های مجاز را ببینید.
    روی ذخیره کلیک کنید، پنجره کمپین ها به شرح زیر نمایش داده می شود:

 

  

بعد از ذخیره کمپین، می توانید یک ایمیل تست برای بررسی اینکه آیا همه چیز به درستی انجام شده است، ارسال کنید. روی ویرایش کلیک کنید یک فیلد دیگر در بالای صفحه خواهید دید. 

آدرس ایمیل تست را وارد کرده ایمیل تست ارسال کنید.