شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
گزارش های مشتری
گزارش های مشتری

آموزش ناپ کامرس بخش گزارش های مشتری

گزارشات مشتری اطلاعات کلی مربوط به مشتری های ثبت شده و سفارشات آنها را در اختیار صاحب فروشگاه ناپ کامرس می گذارد. برای مشاهده این گزارش ها مسیر  گزارش مشتری ها → مشتری ها را دنبال کنید.

در تب اول صفحه ی گزارشات مشتری، شما لیستی از 20 مشتری برتر براساس مجموع سفارشات را می بینید.

گزارش های مشتری ناپ کامرس

یک یا چند مشخصه جستجو را برای ایجاد گزارش وارد کنید:

  • تاریخ شروع برای هر جستجو
  • تاریخ پایان برای هر جستجو
  • وضعیت سفارش:  یکی از موارد همه، در انتظار، در حال پردازش، تکمیل و لغو شده.
  • وضعیت پرداخت: یکی از موارد همه، در انتظار، مجاز، پرداخت شده، پس فرستاده شده، بطور جزئی پس فرستاده شده و تهی شده.
  • وضعیت ارسال: یکی از موارد همه، نیازی به ارسال ندارد، هنوز ارسال نشده، بطور جزیی حمل شده، حمل شده و تحویل داده شده است.

در تب دوم صفحه گزارشات مشتری، می توانید لیستی از مشتریان را با تعداد سفارشات آن ها مشاهده کنید. این گزارش شامل مشتری ها براساس تعداد سفارش است.

یک یا چند مشخصه جستجو را برای ایجاد گزارش وارد کنید:

  • تاریخ شروع برای هر جستجو
  • تاریخ پایان برای هر جستجو
  • وضعیت سفارش:  یکی از موارد همه، در انتظار، در حال پردازش، تکمیل و لغو شده.
  • وضعیت پرداخت: یکی از موارد همه، در انتظار، مجاز، پرداخت شده، پس فرستاده شده، بطور جزئی پس فرستاده شده و تهی شده.
  • وضعیت ارسال: یکی از موارد همه، نیازی به ارسال ندارد، هنوز ارسال نشده، بطور جزیی حمل شده، حمل شده و تحویل داده شده است.

تب سوم نشان دهنده تعداد مشتریان ثبت نام شده در دوره معین است. شما می توانید تعداد کاربران ثبت شده، را طی آخرین روز، هفته، دو هفته، ماه و سال مشاهده کنید.

گزارش مشتری

گزارش های کشور
گزارش های کشور

آموزش ناپ کامرس بخش گزارش های کشوری

گزارش کشور شامل لیست سفارشات بر اساس جمع سفارشات کشورهای مختلف می شود. این قسمت امکان مشاهده سفارشات از هر کشور را به صاحب فروشگاه میدهد.

برای مشاهده گزارش کشور مسیر گزارش کشوری → فروش ها را دنبال کنید.

گزارش های کشوری در ناپ کامرس

برای جستجو در گزارش، یک یا تعدادی از مشخصه های جستجوی زیر را وارد نمایید:

  •  تاریخ شروع
  • تاریخ پایان
  • وضعیت سفارش شامل همه، در انتظار، در حال پردازش، تکمیل شده یا لغو شده
  • وضعیت پرداخت شامل همه، در انتظار، مجاز، پرداخت شده، پس فرستاده شده، بطور جزئی پس فرستاده شده و تهی شده.
پرفروش ترین ها و محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند
پرفروش ترین ها و محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند

آموزش ناپ کامرس بخش پرفروش ترین ها و محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند

اطلاع از پرفروش ترین ها و محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند، برای هر صاحب فروشگاهی بسیار مهم است. اولا، در تصمیم گیری بهتر در ارتباط با خرید کمک میکند، به طور مثال : می توانید تعداد محصولات محبوب خود را افزایش دهید و اقلام غیرمحبوب را از لیست سفارشات معمول خود حذف کنید. به هنگام تجزیه و تحلیل، به همه چیز به خوبی فکر کنید، به عنوان مثال: این که برخی از رنگها سریعتر به فروش می رسند و یا اینکه فروش محصولات شما بستگی به یک فصل دارد. ثانیا، شناخت بیشترین و کمترین کالاهای فروخته شده، برای طراحی و بازاریابی محصول سودمند است. شاید بهترین کالاها، فقط به دلیل موقعیت مکانی آنها در فروشگاه اینترنتی و یا بخاطر توصیف بهتر محصول، سریع تر به فروش می رسند. گزینه ها و راهکارهای مختلفی را مطرح و آزمایش کنید. به منظور تاثیرگذاری این عمل، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، نظرسنجی انجام دهید تا دریابید چرا یک سری محصولات پرفروشند و چه چیزی آنها را برای خریداران شما خاص جلوه می دهد. از این نظرات برای بهبود بازاریابی و افزایش فروش خود استفاده کنید.

برای مشاهده پرفروش ترین ها در nopCommerce، به مسیر پرفروش هافروش ها بروید و جهت مشاهده گزارش، یک یا چند مشخصه جستجوی زیر را وارد کنید:

  • تاریخ شروع و یا تاریخ پایان
  • فروشگاه:  اگر می خواهید یکی از فروشگاه های خود را انتخاب کنید.
  • وضعیت سفارش:  یکی از موارد همه، در انتظار، در حال پردازش، تکمیل و لغو شده.
  • وضعیت پرداخت: یکی از موارد همه، در انتظار، مجاز، پرداخت شده، پس فرستاده شده، بطور جزئی پس فرستاده شده و تهی شده.
  • دسته ها
  • تولید کننده
  • کشور صورت حساب
  • فروشنده

این گزارش، پر فروش ترین محصولات شما را، بر اساس واحدهای فروش و درآمد، تفکیک خواهد کرد.

پرفروش ترین ها در ناپ کامرس

برای مشاهده محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند، به مسیر فروش -> محصولات خریداری نشده بروید. تاریخ شروع و تاریخ پایان را برای جستجوی گزارش وارد کنید.

محصولات خریداری نشده

داشبورد
داشبورد

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش داشبورد

میزکار اولین صفحه ای است که پس از ورود به بخش مدیریت مشاهده می کنید. میزکار شما را قادر به مشاهده آمار فروشگاه خود، از جمله تعداد کل سفارشاتی که در مدت زمان مشخصی  (سال، ماه، هفته) ثبت شده اند، مشتریان ثبت شده، محصولاتی که موجودی کافی ندارند، محبوب ترین محصولات فروشگاه و غیره می سازد.

داشبورد ناپ کامرس

میزکار شامل چندین قسمت است:

اخبار nopCommerce، اخبار عمومی ناپ کامرس مانند نسخه های منتشر شده را به نمایش می گذارد.

اخبار ناپ کامرس

 

آمار - لینک گزارش های دقیق تر را فراهم می کند:

 

سفارشات → فروش ها

درخواست های برگشت فروش ها

تعداد مشتریان → مشتری ها

کمبود موجودی محصولات → داشبورد

آمار ناپ کامرس

مجموع سفارش. شما را از تعداد سفارشاتی که در روز، هفته، ماه و سال گذشته و کل سفارشات انجام شده، مطلع می سازد.

مجموع سفارش ناپ کامرس

سفارشات ناقص. شما را از تعداد سفارشاتی که در حال حاضر در انتظار تایید هستند، مطلع می سازد.

سفارشات ناقص در ناپ کامرس

إآخرین سفارشات

آخرین اخبار ناپ کامرس

کلمات کلیدی محبوب جستجو. این قسمت بیشترین کلمات کلیدی مورد استفاده را نمایش می دهد.

کلمات کلیدی در ناپ کامرس

پرفروش ترین ها:

پرفروش ترین های ناپ کامرس

گزارش فعالیت
گزارش فعالیت

آموزش ناپ کامرس بخش گزارش فعالیت

گزارش فعالیت، برای رهگیری فعالیت کاربر در سیستم استفاده می شود. به طور پیش فرض، تمام فعالیت ها در nopCommerce قابل رهگیری است. صاحب فروشگاه موارد دلخواه را غیرفعال کند. اکثر فعالیت های ذکر شده فقط برای مدیر و در ناحیه مدیریت در دسترس است. با این حال، برخی از آنها در فروشگاه عمومی و برای خریداران هستند (مانند اضافه کردن به سبد خرید / لیست علاقه مندی ها، قرار دادن سفارش و غیره).

جهت فعال و غیرفعال کردن فعالیت ها، مسیر نوع فعالیت → لاگ فعالیت → مشتریها را دنبال کنید.

گزارش فعالیت مشتری

فعال شده را تیک کنید تا فعالیت دردسترس شود.

برای جستجوی فعالیت ها به مسیر  لاگ فعالیت → لاگ فعالیت → مشتری ها بروید و سپس لیستی از فعالیتها نمایش داده می شود.

مشخصه های جستجو را با استفاده از یک یا چند مورد زیر تعریف کنید:

  • برای جستجو توسط تاریخ، در فیلد های  ایجاد شده از و ایجاد شده تا تاریخ جستجو خود را وارد کنید، همچنین می توانید روی تقویم کشویی کلیک کرده و محدوده های زمانی مورد نیاز را انتخاب کنید.
  • IP آدرس
  • نوع لاگ فعالیت ها

شما می توانید در هر زمانی با کلیک روی دکمه خالی، لیست تمام فعالیت ها را پاک کنید.

گزارش فعالیت مشتری در ناپ کامرس

مشتریان آنلاین
مشتریان آنلاین

آموزش ناپ کامرس بخش مشتریان آنلاین

بخش مشتریان آنلاین، امکان مشاهده مشتریانی که طی 20 دقیقه گذشته آنلاین بوده اند، را برای صاحبان فروشگاه فراهم می کند. در حقیقت این اطلاعات برای صاحبان فروشگاه بسیار مفید است، چرا که آخرین صفحه بازدید شده را نشان می دهد بنابراین، به تصمیم گیری در مورد اقدامات مورد نیاز برای تبدیل بازدید کنندگان به خریداران کمک شایانی می کند.

برای دسترسی به این پنجره، مسیر مشتریان برخط(آنلاین) → مشتری ها را دنبال کنید.

مشتریان آنلاین ناپ کامرس

پنجره مشتریان آنلاین شامل ستون های زیر است:

  • اطلاعات مشتری: شما می توانید با کلیک روی لینک، اطلاعات مشتری را مشاهده و ویرایش کنید
  • آدرس ip- آدرس  IP مشتری
  • موقعیت - موقعیت مکان مشتری
  • آخرین فعالیت:  تاریخ و زمان آخرین باری که مشتری آنلاین وارد سیستم شده است.
  • آخرین صفحه دیده شده:  شما می توانید این ویژگی را در تنظیمات مشتری فعال یا غیرفعال کنید.

لیست مشتریان
لیست مشتریان

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش لیست مشتریان

لیست مشتریان شامل جزئیات تمام مشتریان موجود است، همچنین اجازه می دهد تا آنها را اضافه کنید. در فروشگاه nopCommerce، مشتریان شامل تمام کاربران، مانند مدیران، فروشندگان و خریداران هستند. برای مدیریت مشتری، به مسیر Customers → Customers بروید.

برای افزودن یک مشتری جدید، در پنجره مشتریان روی افزودن جدید کلیک کنید، تا پنجره افزودن یک مشتری جدید نمایش داده شود. جزئیات مشتری را به صورت زیر تعریف کنید:

  • آدرس  صندوق پستی اینترنتی
  • کلمه عبور
  • نقش های مشتری - یک یا چند نقش مشتری. توجه داشته باشید که هر نقشی برای مشتری در نظر بگیرید (مانند: مدیر، فروشنده) باید در کنار نقش "ثبت نام شده" باشد. شما نیز می توانید نقش مشتری را در بخش نقش تنظیم کنید.
  • در صورت لزوم از لیست مدیریت فروشندگان، فروشنده ای مرتبط با حساب مشتری را انتخاب کنید. در صورت هماهنگی، این مشتری قادر به ورود به پورتال فروشنده انتخاب شده و مدیریت محصولات و سفارشات خواهد بود. توجه داشته باشید که اگر فروشنده ای با مشتری ارتباط دارد، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات این مشتری درلیست فروشنده وجود داشته باشد.

مدیریت مشتریان

  • جنسیت
  • نام
  • نام خانوادگی
  • تاریخ تولد
  • نام شرکت
  • نظر مدیر:  در صورت لزوم، نظر مدیر برای استفاده داخلی.
  • آیا معاف از مالیات است، نشان می دهد که مشتری از مالیات معاف است.
  • خبرنامه را برای عضویت در خبرنامه فروشگاه اتنخاب کنید.
  • فعال را جهت فعال کردن مشتری انتخاب کنید.

برای جستجو در پنجره مشتریان، یک یا تعدادی از مشخصه های جستجو را وارد کنید:

لیست مشتریان

  • صندوق پستی اینترنتی
  • نام
  • نام خانوادگی
  • IPآدرس 

  •   تاریخ تولد، اگر در تنظیمات مشتری فعال شده باشد.
  • شرکت، اگر در تنظیمات مشتری فعال باشد.
  • شماره تلفن، اگر در تنظیمات مشتری فعال باشد.
  • نقش های مشتری: شما می توانید یک یا چند نقش مشتری را جهت نمایش، انتخاب کنید.

برای ویرایش مشتریان، در پنجره مشتریان مشخصه های مورد نظر خود را وارد کرده و روی جستجو کلیک نمایید، روی ویرایش که در کنار اطلاعات مشتری قرار دارد، کلیک کنید تا پنجره ویرایش جزییات مشتری نمایش داده می شود.

  • در تب اطلاعات مشتری، می توانید اطلاعات شخصی و حساب مشتریان خود را مانند رمز عبور، تعیین و حذف نقش مشتری و غیره را ویرایش کنید.
  • در تب سفارشات، می توانید جزئیات سفارش مشتری را مشاهده کنید.

Orders tab

    • در سربرگ آدرسها می توانید آدرس های مشتریان را مشاهده، ویرایش و یا آدرسی جدید ایجاد کنید.

مدیریت لیست مشتریان

  • در سربرگ سبد خرید کنونی، می توانید سبد خرید فعلی مشتری را مشاهده کنید.
  • در سربرگ فهرست علاقه مندیهای کنونی، می توانید لیست علاقه مندی های مشتری را مشاهده کنید.
  • در لاگ فعالیت، می توانید فعالیت های مشتریان را مشاهده کنید و هم چنین انواع فعالیت ها را در قسمت لاگ فعالیت  مدیریت کنید.
  • در سربرگ سفارش، صاحبان فروشگاه می توانند سفارشات را بدون نیاز به داشتن اطلاعات رمزعبور، برای مشتریان ایجاد کنند. این قابلیت برای مشتریانی که نمی خواهند ثبت نام کنند یا برای ثبت سفارشات از طریق تلفن برای سایت های بزرگی که از CSR استفاده می کنند، بسیار مفید است. این تب حاوی دکمه Place order می باشد. صاحب فروشگاه می تواند محصولات مورد نظر مشتری را انتخاب کند و دقیقا همانطور که مشتری در فروشگاه عمومی آن ها را به سبد خرید خود اضافه می کند، او نیز محصولات را به سبد خرید مشتریان اضافه کند، سپس از دکمه Checkout برای ادامه فرایند پرداخت معمول استفاده می کند و در نهایت روی لینک Finish session که در هدر قرار دارد کلیک می کند تا این روند را به اتمام برساند.
  • سربرگ بازگشت سهم اشتراک
  • در سربرگ امتیاز، صاحبان فروشگاه، می توانند تاریخچه امتیاز پاداش مشتری را مشاهده و یا به آن بیفزایند، البته این تب در صورت فعال بودن برنامه ی امتیازات پاداش، در امتیاز→ تنظیمات → تنظیمات  در دسترس خواهد بود.

Reward points tab

محلی سازی
محلی سازی

بومی سازیآموزش ناپ کامرس بخش محلی سازی

گر می خواهید یک زبان جدید را به فروشگاه خود اضافه کنید، باید:

الف) از فروشگاه ناپ کامرس بازدید کنید.

  • ب) نتایج را بر اساس بسته های زبان مرتب کنید و بسته زبان مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ج) دستورالعمل های اطلاعات بسته زبان را دنبال کنید.

اگر اشتباهی در ترجمه یافتید یا مایل به نام گذاری اختیاری هستید، می توانید عبارات منبع زبان را ویرایش کنید.

برای مدیریت عبارات منبع زبان:

به مسیر زبان ها → تنظیمات  بروید. پنجره زبان ها نمایش داده می شود:

زبان ها

روی ویرایش در کنار زبان کلیک کنید. در پنجره ویرایش جزئیات زبان، زبان String resources را انتخاب کنید.

 

به عنوان مثال: شما می خواهید نام پانل را در بالای صفحه از «Administration » به «Control panel» تغییر دهید. (همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید)

 

الف) در قسمت نام منابع،Administration  را وارد کنید. اگر منبع عبارت مورد نیاز پیدا شد، روی ویرایش در کنار آن کلیک کنید.

ب) نام جدید را در قسمت مقدار وارد کنید و روی بروزرسانی کلیک کنید.


Resource name. Value

ج) تغییرات اعمال می شوند.

برای افزودن یک منبع عبارت جدید، روی رکورد جدید کلیک کنید، این پنجره گسترش یافته، شما را قادر به اضافه کردن یک رکورد منبع جدید در شبکه به صورت زیر می سازد :

بومی سازی

    • در فیلد نام منبع، شناسه عبارت منبع را وارد کنید.
    • در فیلد مقدار منبع، یک مقدار برای این شناسه عبارت منابع وارد کنید.

روی ذخیره کلیک نمایید.

Localization settings (تنظیمات بومی سازی) :

به منظور پیکربندی تنظیمات محلی سازی، به تنظیمات عمومی →تنظیمات  → تنظیمات  بروید.

  • گزینه بارگذاری همه منابع در هنگام شروع را برای بارگذاری همه منابع محلی در راه اندازی برنامه انتخاب کنید.
  • گزینه بارگذاری همه منابع محلی سازی شده در هنگام شروع را برای بارگذاری تمام خصوصیات محلی شده در هنگام راه اندازی برنامه انتخاب نمایید.
  • گزینه بارگذاری همه نام های مناسب موتور جستجو در هنگام شروع را برای بارگذاری تمام نام های موردپسند موتور جستجو در راه اندازی برنامه انتخاب نمایید.
  • گزینه استفاده از تصاویر برای انتخاب زبان را برای استفاده از تصاویر به جای نام های زبان انتخاب کنید.
  • گزینه URLهای مورد پسند سئو با فعال بودن چند زبانه را برای مجاز بودن URL های دوستانه SEO برای همه زبان ها انتخاب نمایید.
  • گزینه تشخیص خودکار زبان را برای تشخیص زبان بر اساس تنظیمات مرورگر مشتری انتخاب کنید.

دستی (ثابت یا براساس کشور/استان/کدپستی)
دستی (ثابت یا براساس کشور/استان/کدپستی)

دستی (ثابت یا براساس کشور/استان/کدپستی) آموزش ناپ کامرس بخش

برای پیکربندی دستی (ثابت یا براساس کشور/استان/کدپستی) به مسیرارائه دهندگان مالیات → مالیات→ تنظیمات بروید.

مالیات

گزینه پیکربندی را در ردیف تنظیم دستی (ثابت یا براساس کشور/استان/کدپستی) انتخاب کنید.

شما می توانید به کمک دکمه بالای صفحه گزینه محاسبه نرخ ثابت مالیات یا محاسبه نرخ بر اساس کشور را انتخاب کنید.

Fixed rate:

مالیات.

(warning) توجه: این بخش تنها مقادیر مالیات از قبل تعریف شده را نشان می دهد و برای ایجاد مقدار جدید، به مسیر مالیات گروه های مالیاتی بروید.

 

    • برای تعیین یک نرخ ثابت روی ویرایش که در کنار گروه های مالیاتی قرار دارد، کلیک کنید.
    • نرخ مورد نظر را در ستون Rate وارد کنید.
    • روی بروزرسانی کلیک نمایید.

By country:

  1. مالیات

    نرخ مالیات جدید را تعریف کنید:

    • Store مورد نظر برای تعریف نرخ را انتخاب کنید. گزینه * را برای اعمال این نرخ در تمام فروشگاه ها انتخاب کنید.
    • Country که نرخ مالیات آن تعریف شده است را انتخاب کنید.
    • State/province که نرخ مالیات برای آن تعریف شده است، را انتخاب کنید. اگر گزینه (*) انتخاب شده باشد، این نرخ مالیات برای همه مشتریان از کشور منتخب بدون در نظر گرفتن ایالت/استان اعمال خواهد شد.
    • Zip code منطقه ای که نرخ مالیات برای آن تعریف شده است، را وارد کنید. اگر این فیلد خالی باشد، این نرخ مالیات برای همه مشتریان از کشور منتخب یا ایالت بدون در نظر گرفتن کد پستی اعمال خواهد شد.
    • Tax category را برای اعمال نرخ مالیات انتخاب کنید.
    • در قسمت Percentage، درصد مورد نظر را وارد کنید.

سورس اپلیکیشن فروشگاهی اندروید
سورس اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

سورس کد برنامه فروشگاه پیشرفته برای اندروید

نسخه جدید 2.1.2 افزوده شد

آیا میخواهید برای فروشگاه خود برنامه اندروید طراحی کنید ؟ آیا قصد انجام چنین پروژه ای را برای فروشگاهی دارید ؟ بهترین راه را برای شما در ادامه آماده کرده ایم.اپلیکیشن فروشگاه های آنلاین، از بهترین پروژه های اندروید میباشد که میتوانید به تعداد نامحدودی محصولات اضافه کنید و فروشگاه موبایلی خود را ایجاد کنید.

با توجه به گسترش چشمگیر ووکامرس و استفاده اکثر افراد از این سیستم در این مقاله به معرفی سورس اندروید فروشگاه ووکامرس می پردازیم.

اکثر برنامه نویسان از سورس ها برای پیاده سازی برنامه های اندروید خود استفاده می کنند که باعث افزایش سرعت در تکمیل پروژه ها و همچنین بازدهی بالا می شود.

برای این کار برنامه نویسان سورس ها را از سایت های خارجی میخرند و با کمی دستکاری و ویرایش در سورس ها پروژه های خود را به کارفرمایان خود تحویل داده و پول خوبی بدست می آورند.

سورس جدیدی که برای شما عزیزان تدارک دیده ایم سورس کد برنامه فروشگاه اینترنتی آنلاین اندروید میباشد که میتونه در یاد گیری برنامه نویسی به شما کمک بیشتری کنه و شما با اندکی دستکاری در سورس کد میتوانید برنامه رو به دلخواه خودتون کاستومایز کنید و نهایت استفاده را از آن ببرید.

شما توسط سورس این برنامه با طراحی متریال که بصورت کاملا حرفه ای و جامع طراحی و پیاده سازی شده به سادگی و بدون اطلاعات قبلی و بدون دانش برنامه نویسی میتوانید یک اپلیکیشن اندرویدی تمام و کمال بسازید و به نام خودتان منتشر کنید و یا چنین پروژه هایی را برای فروشگاه ها قبول کرده و انجام دهید. از امکانات و ویژگیهای این برنامه میتوان به طراحی بسیار زیبای برنامه و استفاده از طراحی متریال در آن نام برد.کد نویسی سورس این برنامه بسیار خوانا و از نظر برنامه نویسان کدنویسی تمیز میباشد که امکان درک کدها رو بیشتر میکنه.

همچنین شما به راحتی میتونید تغییرات اختصاصی از قبیل عوض کردن package name و عوض کردن نام برنامه را انجام بدید.

برنامه مورد نظر یک سیستم فروشگاه تلفن های همراه تحت پلتفرم اندروید میباشد که میتوانید برای ارتقاء و فروش محصول خود از آن استفاده نمایید. با پنل مدیریت قدرتمند میتوانید سفارشات جدید ،دسته بندی و محصولات را ایجاد نمایید. همچنین میتوانید تنظیماتی مانند ارز،مالیات،کاربران و غیره را مدیریت نمایید.همچنین کاربران میتوانند سفارشات خود را مشاهده کنند.

شما با استفاده از این اپلیکیشن شما میتوانید پول و زمان خود را در ایجاد برنامه برای تجارت الکترونیک ذخیره نمایید.

این سورس کد برنامه ای است برای راه اندازی فروشگاه آنلاین، به این صورت که شما با استفاده از این سورس کد می توانید فروشگاه آنلاین خودتون رو راه اندازی کنید و با استفاده از اسکریپت تحت وب این سورس کد به راحتی اقدام به درج محصولات کنید.

سورس این برنامه توسط دو برنامه اندروید استودیو و ایکلیپس نوشته شده است و امکان ویرایش فایل های نوشته شده توسط هر دو برنامه وجود دارد.

سورس پیشرفته فروشگاه اینترنتی آنلاین اندروید,سورس پروژه اندروید فروشگاه

برخی از امکانات برنامه :


پروژه آماده قابل استفاده در اندروید استودیو و اکلیپس
طراحی منحصر به فرد و زیبا بصورت متریال دیزاین
به همراه سورس وب سایت مدیریت فروشگاه
دارای سیستم تحلیلی گوگل آنالیز
امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن
سبد خرید
دسته بندی در منوها
قابلیت جستجو در برنامه
قابلیت اشتراک گذاری محصولات
واکنش گرا بودن پنل ادمین

امکانات سورس اندروید ووکامرس کدام است؟

1.دارای لیست علاقه مندی ها

2.امکان زوم کردن تصاویر محصول

3.امکان انتخاب ویژگی های محصول

4.امتیاز دادن به محصولات

5.دارای سبد خرید

6.منوی کاربری

مزایای خرید سورس اندروید ووکامرس چیست؟

1.طراحی متریال و کاربر پسند سورس فروشگاه ووکامرس

2.سینک شدن با سیستم ووکامرس بدون هیچ مشکلی

3.سرعت بالای این سورس در دریافت اطلاعات از سرور

4.تایید شدن در مارکت هایی از قبیل کافه بازار و گوگل پلی

چگونه سورس اندروید مناسب را بیابیم ؟

سوالی که برنامه نویسان دارند این است که بهترین سورس اندروید کدام است؟ می توانید از سورس های گوگل و جستجو کردن در آن استفاده کنید.

اما بهترین راه برای پیدا کردن سورس اندروید مناسب با کسب و کار های ایرانی استفاده از کدهای باز برنامه های ایرانی است. درست است که این سورس ها مجانی نیستند اما هزینه کمی هم برای خرید باید پرداخت کرد و اگر به دنبال ساخت برنامه ای حرفه ای هستید این روش به شما توصیه می شود.

حتی شما می توانید بعدها سورس های مربوط به برنامه خودتان را نیز بفروشید و از این طریق کسب درآمد کنید.

سورس پیشرفته فروشگاه اینترنتی آنلاین اندروید,سورس پروژه اندروید فروشگاه

امکانات پنل مدیریت :
ایجاد دسته بندی
ایجاد محصولات
مدیریت کاربران
لیست سفارشات
آمار فروش
و امکانات دیگر …

نحوه ایمپورت برنامه خیلی راحت هست و دارای مستنداتی که به کمک آن میتوانید نحوه ایمپورت ویرایش آن را یاد بگیرید.
محیط این برنامه ساده و جذاب می باشد.با اعمال تغییرات بر روی این سورس کد شما می توانید برنامه های دیگر مورد نظرخود را نیز طراحی کنید.

مزیت اپن سورس بودن کدهای اندروید برای گوگل چیست؟

با استفاده از سورس اندروید اپن، شرکت ها می توانند به جای هزینه های گزاف از نمونه کدهای موجود استفاده کنند و با دستکاری آن برنامه موبایل مورد دلخواه خود را بسازند.

این کار باعث استفاده از اینترنت و در نتیجه سرویس های ساخته شده توسط گوگل شود که مهم ترین مزیت برای گوگل است.

در واقع گوگل از این راه درآمد کسب می کند و همیشه میگوید اینترنت برای همه مردم جهان است و آنها باید به راحتی به سرویس های آن دسترسی داشته باشند.

آیا خرید سورس اپلیکیشن اندروید کار درستی است؟ مزایا و معایب آن کدام است؟

خرید سورس اپلیکیشن یک راه سریع است و درست و غلط بودن آن توسط متخصص آن مشخص می شود اما ما به برخی از مزایا و معایب آن می پردازیم.

مزایای آن شامل :

1.اپلیکیشن کامل و آماده انتشار در اکثر موارد

2.ساخته شده توسط یک برنامه نویس دیگر

3.هزینه ساخت کم نسبت به سایر روش های ساخت اپلیکیشن

4.رقیب اصلی ساخت اپلیکیشن با استفاده از اپلیکیشن سازها

معایب آن شامل :

1.امکان سفارشی سازی آن تنها توسط یک برنامه نویس قابل انجام است .

2.توسعه و ارتقای آن نسبت به اپلیکیشنی که از ابتدا برنامه نویس خود نوشته است سخت تر است.

3.برای برخی از ایده های اپ آفرینی سورس آماده اپلیکیشن وجود ندارد.

در ادامه برخی از فروشگاه های سورس اپلیکیشن اندروید خارجی را معرفی میکنیم .

سایت های بسیاری هستند که سورس اپلیکیشن ارائه می کنند اما تعداد محدودی هستند که کدهای با کیفیت و مطلوبی را ارائه می دهند.

1.Sellmyapp

2.Codecanyon

3.Codester

4.Appngamereskin

5.Dovemobi

در آخر باید به این نکته توجه داشت که حتما باید از جاهای معتبر کدها را خریداری کنید زیرا در صورت نامعلوم بودن کدها کار برای تغییر و تهیه آن مشکل می شود و حتما باید از یک برنامه نویس ماهر برای این کار استفاده کنید تا او با مهارتی که دارد اپلیکیشن مورد نیاز شما را طراحی کند و تحویل شما بدهد.

شما می توانید برای ساخت اپلیکیشن مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید.