شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

قالب های پیام

قالب های پیام

آموزش ناپ کامرس بخش قالب های پیام

قالب پیام در حقیقت طرح، محتوا و قالب بندی پیام هایی که به صورت خودکار از فروشگاه شما ارسال میشوند را تعریف می کند. به این ایمیل ها تراکنشی نامیده می شوند، زیرا هر کدام متناسب با یک نوع تراکنش خاص است.

قالب های پیام مختلفی در ناپ کامرس به طور پیش فرض در دسترس هستند که کاربران را از وضعیت سفارشات و غیره مطلع می سازد. برای دسترسی به الگوهای پیام، به مسیر قالب پیام→ مدیریت محتوا بروید.

ویرایش الگوهای پیام:

قالب پیامی را که می خواهید ویرایش کنید، پیدا کرده و روی ویرایش کلیک کنید.

تب زبان مورد نظر را انتخاب کنید.

(grey lightbulb) نکته: به طور پیش فرض، تنها زبان انگلیسی در سیستم استفاده می شود. شما می توانید زبان سیستم را در مسیر زبان ها → تنظیمات مدیریت کنید.

جزئیات الگوی message را به صورت زیر تغییر دهید:

  • موضوع پیام را ویرایش کنید، می توانید نشانه هایی (Token) را در موضوع بگنجانید. لیست تمام نشانه های مجاز را در بالای صفحه ببینید.
  • متن پیام را ویرایش کنید.
  • در قسمت BCC، ایمیلی که میخواهید یک کپی از پیام دریافت کند را وارد کنید.
  • از لیست ، ایمیل مورد استفاده برای ارسال این الگو پیام را انتخاب کنید.

 

(grey lightbulb) حساب های ایمیل در مسیر حساب های ایمیل → تنظیمات قابل تنظیم است.

  • گزینه فعال را برای نشان دادن این که پیام باید ارسال شود، انتخاب کنید.
  • اگر میخواهید فایلی به عنوان ضمیمه ایمیل ها ارسال شود در قسمت فایل های پیوست شده گزینه پیوست فایل را فعال کنید. اگر میخواهید ارسال ایمیل را به فروشگاههای خاصی محدود کنید از لیست محدود کردن به فروشگاه ها انتخابشان کنید.
  • روی دکمه ذخیره کلیک نمایید.

 

(warning)  توجه: برای ایجاد یک نسخه کامل از قالب پیام، روی کپی الگو کلیک کنید و اگر شما چند فروشگاه پیکربندی شده دارید و می خواهید قالب های متمایز برای هر یک از فروشگاه های خود ایجاد کنید، این قابلیت بسیار مفید خواهد بود.

انصراف از نظر