شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "اردیبهشت"

ایده های موثر برای جلب اعتماد مشتری اولیه
ایده های موثر برای جلب اعتماد مشتری اولیه

شما باید برای کسب درآمد اینترنتی یک محصول یا سرویسی برای فروش داشته باشید. اما اینکه چه استراتژی پیاده سازی کنید تا فروشتان را بالا ببرید معقوله مهمی است. زیرا اکثر دغدغه های مهم وب مستران و صاحبین کسب و کار نداشتن مشتری و یا تعداد کم مشتری می باشد.

این روزها با وجود تلگرام و اینستاگرام بسیاری از کسب وکار ها روی این دو پلتفرم کار می کنند و تمام محصولات خود را از این طریق به فروش می رسانند. اما این نکته مهم را فراموش می کنند که ممکن است این دو روزی از دسترس خارج شوند و به راحتی مشتریان خود را از دست بدهید و درنتیجه فروشتان به صفر برسد.

در اینکه این دو پلتفرم بسیار قدرتمند هستند شکی نیست اما شما نیز باید بدانید که وقتی قصد دارید محصول و یا خدماتی را به فروش برسانید باید در مرحله اول یک وب سایت داشته باشید.



آنچه در این مقاله خواهید خواند :



۱. چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم؟

۱.۱ همیشه در دسترس و کنار مشتری باشید

۱.۲ چیزی اضافه تر از خرید مشتری به او بدهید

۱.۳ با مشتریان خود مدام ارتباط داشته باشید

۱.۴ کالا و خدمات خود را ضمانت کنید

۱.۵ محصول را به طور کامل به مشتری معرفی کنید

۱.۶ بازاریابی دهان به دهان بسیار مهم است.

۱.۷ بی اعتمادی ها را از بین ببرید

۲. چطور برای افزایش فروش در سایت اعتماد سازی کنیم؟



چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم ؟

سطح اعتمادی که هر کسب و کار برای فروش محصولات خود به مخاطب نیاز دارد به نوع مشتری ، نوع محصول ، رفتار مشتری و ... بستگی دارد. مثلا شاید یک مشتری برای خرید یک کیف در همان ابتدا نظرش جلب شود اما برای خرید یک وسیله ی گرونتر نیاز به زمان بیشتری دارد.

حال در ادامه به برخی از موارد جلب اعتماد مشتری می پردازیم.

1.همیشه در دسترس و کنار مشتری باشید :

معمولا قبل و حتی بعد از خرید محصول در ذهن مشتریان خود سوالات زیادی وجود دارد و آنها می خواهند که یک متخصص به سوالات آنها جواب دهد پس همیشه سعی کنید برای حل مشکلات و پاسخ به سوالات مخاطبان خود همیشه در دسترس باشید. مثلا می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و پیامک جواب آنها را بدهید. به فکر این نباشید که این کار وقت تلف کردن است بلکه این کار باعث جلب اعتماد مشتری می شود و رضایت او را به همراه می آورد و باعث می شود که حتی شما را به افراد دیگر نیز معرفی کند.

2.چیزی اضافه تر از خرید مشتری به او بدهید:

مثلا یک فردی از طریق وب سایت شما یک لپ تاب می خرد بهتر است به عنوان هدیه در کنار آن یک وسیله ای کوچک نیز قرار دهید و برای او بفرستید. این در حالی است که شما هیچ تعهدی برای این کار ندارید اما باعث شدید مشتری شما حس خوبی بدست آورد و رضایتش جلب شود. این یک راهکار کم هزینه برای افزایش اعتماد مشتریان می باشد.

3.با مشتریان خود مدام ارتباط داشته باشید :

شما مانند یک دوست همیشه در کنار مشتریانتان باشید و ارتباط صمیمی و دوستانه ای با آنها برقرار کنید.در این صورت آنها تنها از شما خرید می کنند و به سمت رقیب شما نمی روند. شما میتوانید با تکنیک های مختلف مثل مسابقه ، نظرسنجی ، پرسش و پاسخ و ... رابطه پایداری بین خودتان و مشتریان بسازید.

4.کالا و خدمات خود را ضمانت کنید :

شما باید ترس ذهنی مخاطب خود را از خرید یک کالا از بین ببرید. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش اعتماد مشتری ضمانت کردن کالا می باشد . وقتی شما کالایی که او خرید کرده را ضمانت میکنید ، ترس و نگرانی او برای خرید آن کم می شود و حتی بیشتر به شما اعتماد می کند. مثلا به او بگویید در صورت هر گونه مشکل تا یک هفته آن را پس میگیرید.



مقاله پیشنهادی : طراحی سایت فروشگاهی ناپ کامرس چیست؟



5.محصول را به طور کامل به مشتری معرفی کنید :

برای تعریف و توضیح محصول خود تمام تلاشتان را انجام دهید و آن را به طور کامل به او معرفی کنید ، از مزایا و معایب آن بگویید و همه سوالات مشتری خود را جواب دهید. حتما در توضیحات خود صادق باشید زیرا باعث افزایش اعتماد می شود. این را نیز بدانید که مشتری فرق بین فروشنده روراست و سودجو را به خوبی متوجه می شود.

6.بازاریابی دهان به دهان بسیار مهم است:

بیشتر افراد متخصص در زمینه بازاریابی ، بازاریابی دهان به دهان را به بهترین نوع استراتژی برای افزایش درآمد یک برند معرفی می کنند . اگر شما بتوانید نام خود را در ذهن مشتری ثبت کنید و در ذهن او یک برند شوید مطمئن  باشید که مشتریان شما نیز تعریف شما را به دیگران می کنند. بی خود نیست که می گویند هر مشتری راضی می توان ۱۰ مشتری دیگر نیز برایتان بیاورد.

7. بی اعتمادی ها را از بین ببرید :

بی اعتمادی مخاطبان شما می تواند بر سر موضوعات بسیار کوچک باشد که حتی شما نیز از آن بی خبرید. مثلا موضوعاتی مانند برخورد نامناسب فروشنده ، اجناس خاک خورده ، کثیف بودن شیشه و سنگ فرش و ... که می توانند اعتماد مشتریان را از شما سلب کنند. پس بهترین راه این است که از نگاه مشتری به فروشگاه خود نگاه کنید و بی اعتمادی ها را از بین ببرید.

چطور برای افزایش فروش ، در سایت اعتمادسازی کنیم ؟

ایده های جلب اعتماد مشتری



شما در ابتدا برای فروش محصول نیاز به یک وب سایت دارید تا از آن طریق با مشتریان خود ارتباط موثری داشته باشید. شما می توانید از یک پلتفرم فروشگاهی ناپ کامرس برای وب سایت خود استفاده کنید . ما شما را برای این کار راهنمایی می کنیم.

پس از ساخت یک وب سایت جلب مشتری در دنیای وب و مجازی بسیار اهمیت دارد. البته این را نیز بدانید که در سطح وب و مجازی مشتریان دیرتر اعتماد می کنند پس باید صبور باشید. بازاریابی محتوا کنید با بازاریابی مجتوا اعتماد جلب کنید ، برندسازی کنید و مخاطبان هدفتان را جذب کنید.

در سایت فروشگاهی خود حتما از نماد اعتماد استفاده کنید تا مخاطبان شما بیشتر به شما اعتماد کنند. از درگاه پرداخت امن و قابل اعتماد استفاده کنید زیرا تاثیر زیادی روی افزایش اعتماد مخاطبان شما دارد.

برای اینکه فروش سایت خود را بالا ببرید بهتره در صفحه سایت فروش خود از تصاویر جذاب و واقعی استفاده کنید. توضیحات کامل محصولات را بنویسید و به نقد و بررسی آنها بپردازید. به صورت دقیق نحوه سفارش و رساندن آن به دست مشتری را توضیح دهید. از تبلیغ نویسی های موثر استفاده کنید. فروش ویژه و تخفیفات دوره ای بر روی محصولات خود بگذارید.

این نکته را نیز بدانید که باید مخاطبان هدفمند برای خود داشته باشید زیرا هر چقدر هم که کیفیت محصول و سرویس دهی شما خوب باشد اما بازدید کننده هدفمند نداشته باشید نمی توانید فروش سایتتان را بالا ببرید. پس حتما به این نکات توجه کنید و سعی کنید مشتریان خود را هدفمند کنید.



کلام آخر :

برای داشتن یک سایت ایده آل می توانید از پلتفرم فروشگاهی و یا خدماتی ناپ کامرس استفاده کنید. ما با بهینه سازی سایت شما آن را به صورت هدفمند طراحی می کنیم تا مشتریان و مخاطبان هدف شما را شناسایی کنیم و بازدید سایت شما را افزایش می دهیم که از ان طریق می توانید فروش خود را بالا ببرید.

چگونه از طریق وب سایت کسب درآمد کنیم؟
چگونه از طریق وب سایت کسب درآمد کنیم؟

امروزه داشتن یک وب سایت برای تمامی کسب و کارها ضروری شده است. حال اگر شما بتوانید وب سایتی راه اندازی کنید و آن را پرورش دهید تا به کلیک بالا دست پیدا کند و مخاطبان هدف را شناسایی کنید می توانید از طریق آن کسب درآمد های گوناگونی انجام دهید. با ما در ادامه همراه باشید تا در اینجا برخی از راه های کسب درآمد از وب سایت را به شما آموزش دهیم.



آنچه در این مقاله خواهید خواند :



۱. کسب درامد از سایت

۲. چه زمانی از سایت خود کسب درآمد کنیم ؟

۲.۱ کسب درآمد از طریق فروشگاه آنلاین

۲.۲ فروش فایل از طریق سایت

۲.۳ همکاری در فروش

۲.۴ درج آگهی و تبلیغ در وب سایت

۲.۵ فروش محتوا



کسب درآمد از سایت:

کسب درآمد از سایت این روزها با وجود میلیون ها سایت اینترنتی و فروشگاهی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. شما شاید محصولی برای فروش نداشته باشید اما می توانید در سایت تان به روش های مختلف کسب درآمد کنید . این کسب درآمد می تواند از راه های مختلفی مانند مشارکت در فروش ، فروش محتوا ، فروش فایل های دانلودی و ... باشد.

اما این را بدانید که اولین گام برای این کار جذب مخاطب و افزایش کلیک می باشد. همانطور که یک فروشگاه نیاز به مشتری دارد شما هم برای محتواهای خود نیاز به مخاطب دارید. شما برای کسب درآمد به کسب و کارهایی نیاز دارید که در حیطه کاری سایت شما مشغول به فعالیت هستند .

چه زمانی می توانیم از سایت خود کسب درآمد کنیم ؟

حال این سوال شاید برای خیلی ها پیش بیاید که چه زمانی می توان کسب درآمد کرد:

1.سایت خودتان را بسازید و درون آن محتواهای جذاب و اختصاصی درج کنید.

2.مخاطبان هدفتان را پیدا کنید و اعتماد آنها را به کسب و کار خود جلب کنید.

3.در ادامه با روش هایی مثل سئو بازدید سایت خود را افزایش دهید و آن را در نتایج اولیه گوگل قرار دهید.

شما هر زمانی می توانید از سایت خود کسب درآمد کنید . مثلا وبلاگ نویسان می توانند از همان ابتدا شروع به کسب درآمد کنند اما اگر صبر کنید تا بازدید سایتتان زیادتر شود بهتر است. اما بهتر است برای شروع کسب درآمد از سایت به این نکات نیز توجه داشته باشید.

1.آیا بازار هدف خود را به خوبی میشناسید؟

2.آیا می دانید چه روش ها و استراتژی هایی را برای کسب درآمد می خواهید استفاده کنید؟

3.آیا قالب سایتتان بهینه و آماده است؟

4.سایت شما به تعداد کافی فالوور و دنبال کننده دارد؟

شما باید همه این موارد را در نظر بگیرید . این موارد اعداد و ارقام مشخصی ندارند و مسلما هرچه شما سایت بهتری با بازدید کنندگان بیشتر داشته باشید راحت تر می توانید از آن درآمد کسب کنید.

حال در ادامه به روش های کسب و کار از وب سایت می پردازیم .

کسب درآمد از طریق فروشگاه آنلاین :

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بهترین راه کسب درآمد از راه وب سایت می باشد. اگر محصولاتی برای فروش دارید و سایتی دارید که بازدید کننده مناسبی دارد می توانید محصولات خود را در سایت ارائه کنید و با فروش آنها به کسب درآمد برسید.

در ابتدای کار نیاز نیست حجم وسیعی از محصولات را برای فروش داشته باشید همین که تعدادی محصول داشته باشید و بتوانید آنها را برای مصرف کننده تامین کنید کفایت می کند. می توانید روی یک موضوع خاص تمرکز کنید و به نحوه احسن فروش آن را پیش ببرید.

برای طراحی سایت نیاز نیست هزینه های بالایی پرداخت کنید . ما در اینجا با پلتفرم ناپ کامرس برای شما یک سایت فروشگاهی طراحی می کنیم که تمامی امکانات لازم برای راه اندازی یک کسب و کار را شامل می شود و شما می توانید با استفاده از آن فروشگاه خود را راه اندازی کنید و به درامد برسید.



مقاله پیشنهادی : مزایای بازاریابی اینترنتی چیست؟



فروش فایل از طریق سایت :

فروش محصولات دیجیتالی به صورت فایل یک کار بسیار جذاب می باشد. در این روش محصول به صورت دیجیتالی تولید می شود و در فضاهای مختلف برای فروش آن بازاریابی می شود و در سایت به فروش می رسد و به صورت لینک دانلودی محصول در اختیار مشتری قرار میگیرد.

ویژگی هایی که این روش دارد این است که هزینه های اضافی مثل پست ، هزینه دی وی دی و ... حذف می شود و به همین دلیل هزینه فایل دانلودی به صرفه تر است. تحویل فایل به صورت ارسال مستقیم یا ایمیل انجام می شود. نیاز به سرمایه گذاری نیست و فقط نیاز به یک لپ تاب و یک وب سایت دارید.

همکاری در فروش :

این روش برای افرادی که ریسک پذیر نیستند عالی است. زیرا در این روش فقط و فقط شما محصول طرف مقابل را می فروشید و نیازی به بسته بندی و ارسال و ... ندارید. فقط نیاز دارید یک سایت پر بازدید داشته باشید و با سایت های معتبر یا فروشگاه های بزرگ همکاری در فروش کنید و پورسانت خود را دریافت نمایید.

درج تبلیغ و آگهی در وب سایت :

تبلیغات کلیکی

یکی از اسان ترین روش های کسب درآمد از سایت قرار دادن تبلیغات سایت های دیگر در وب سایتتان می باشد. البته برای انتخاب این روش باید بازدید خوبی داشته باشید تا مشتری بتواند از تبلیغاتی که در سایت شما قرار می دهد خروجی داشته باشد تا دوباره و دوباره آن را تمدید کند.

شما باید برای این کار روی برند سازی سایتتان و بازاریابی محتوایی خود تلاش کرده باشید و رتبه خوبی در گوگل بدست آورید. می توانید این تبلیغات را در مدل های مختلف تبلیغات کلیکی ، تبلیغات بنری ، رپرتاژ آگهی ، تبلیغات ویدیویی و ... در سایت خود ثبت کنید.

فروش محتوا :

سایت های بسیاری وجود دارند که محتوا می فروشند . این سایت ها یک سری محتوای آموزشی در سایت به صورت رایگان قرار می دهند تا افراد دیگر از آنها استفاده کنند و ترغیب به استفاده از سایر محتوا کنند. سپس یکسری از محتواهای دنباله دار و بلند را درج می کنند و قسمت ابتدایی آن را می گذارند و به خواننده می گویند که اگر تمایل به خواندن ادامه مطلب دارند باید مابقی را خریداری کنند . در این صورت خواننده برای ادامه مطلب مبلغی را پرداخت میکند .



کلام آخر :

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم شما برای راه اندازی کسب و کار خود از طریق وب سایت به یک سایت نیاز دارید که نیازهای شما را برآورده کند. همچنین آن را از لحاظ گوگل بهینه کنیم تا رتبه قابل قبولی در گوگل کسب کنید و در نتایج اولیه گوگل نمایش داده شوید.

ما در ناپ ناپ به شما کمک می کنیم تا سایتی مناسب با نیازتان داشته باشید و با سابقه درخشان در امر سئو تلاش میکنیم تا بازدید کنندگان سایت شما را افزایش دهیم . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه سوال در خصوص طراحی وب سایت و سئو با کارشناسان ما در تماس باشید.

مزایای بازاریابی اینترنتی چیست؟
مزایای بازاریابی اینترنتی چیست؟

اینترنت این روزها معقوله بازاریابی را تغییر داده است و بسیاری از موانع را از سر راه خود برداشته است تا هر کسی بتواند از با هر مهارتی از آن پول در بیاورد. بازاریابی اینترنتی مهم است زیرا باعث می شود با مشتریان خود تعامل کنید و در تصمیم گیری به انها کمک کنید به همین دلیل است که بر افزایش جمعیت مشتریان بازار تاثیر زیادی گذاشته است.

بازاریابی اینترنتی بهترین راه موفقیت کسب و کارها می باشد و در عصری که کسب و کارها مدام در حال تغییر هستند ابزارهای بازاریابی اینترنتی بهترین فرصت را برای رقابت و حتی رشد در اختیار مدیران کسب و کار قرار می دهد.



آنچه در این مقاله خواهید خواند :



۱. ۱۰مزایای بازاریابی اینترنتی کدام است؟

۱.۱ راحتی دسترسی

۱.۲ بازاریابی هدفمند

۱.۳ کاهش هزینه ها

۱.۴ استفاده کامل از شبکه های اجتماعی

۱.۵ فعالیت به صورت ۲۴ ساعته

۱.۶ افزایش مخاطبین

۱.۷ شخصی سازی

۱.۸ کاهش اشتباهات حوزه انسانی

۱.۹ افزایش نوآوری در کالا و خدمات

۱.۱۰ کمک به کاهش قیمت تمام شده برای خریداران



در ادامه به مزایای بازاریابی اینترنتی می پردازیم.



۱۰ مزایای بازاریابی اینترنتی کدام است ؟

1.راحتی دسترسی :

در این نوع بازاریابی بیشتر موانع از سر راه شما برداشته می شود و شما می توانید محصول و خدمات خود را بدون نیاز به یک موقعیت محلی در تمام نقاط شهر و کشور به فروش برسانید . حتی می توانید بدون نیاز به چیزی فروش برون مرزی داشته باشید و خدمات خود را به خارج از کشور نیز صادر کنید.

2.بازاریابی هدفمند :

زمانی که با مشتریان خود تعامل می کنید می توانید متوجه شوید که آنها چه می خواهند و هدفشان چیست در اینصورت شما می توانید باهدف گذاری بر روی مشتریانی که بیش تر از همه احتمال خرید دارند ، موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید.

3. کاهش هزینه ها :

به طور حتم می توان گفت که بازاریابی اینترنتی نسبت به خرده فروشی در مغازه های فیزیکی هزینه های کمتری دارد. شما برای انجام فعالیت در فروشگاه های فیزیکی یکسری هزینه های تکراری مثل آب و برق و اجاره و ... دارید که در ارتباط با بازاریابی اینترنتی اینگونه نیست و این هزینه ها به حداقل خود می رسد. شما در هر جایی از جهان قرار داشته باشید می توانید کار خود را به راحتی انجام دهید و تنها به اینترنت و کامپیوتر نیاز دارید.

4.استفاده از کامل از شبکه های اجتماعی :

یکی دیگر از مزایای بازاریابی اینترنتی انتشار محتواها در شبکه های اجتماعی است . بازاریابی اینترنتی این امکان را می دهد تا از اهمیت رسانه های اجتماعی استفاده ببرید. شما می توانید با انتشار مطالب خود در شبکه های اجتماعی به راحتی از آن بهره ببرید.

شبکه های اجتماعی حتی می توانند رشد فروش و کسب و کار شما را به ۵ برابر افزایش دهند. با استفاده از کمپین های بازاریابی اینترنتی می توانید از نفوذ این شبکه ها استفاده کنید.



مقاله پیشنهادی : طراحی سایت چیست؟



5.فعالیت به صورت ۲۴ ساعته :

از مزایای دیگر بازاریابی اینترنتی می توان به ۲۴ ساعته بودن آن اشاره کرد . در بازاریابی اینترنتی نیاز نیست شما حتما سر یک تایم مشخصی خرید خود را انجام دهید بلکه هر زمان که دلتان بخواهد می توانید خرید داشته باشید. برعکس فروشگاه های فیزیکی تا تا زمان مشخصی از شب باز هستند .

6. افزایش مخاطبین :

بازاریابی اینترنتی یک ابزار عالی است که به ما کمک می کند تا به فضاهایی دسترسی پیدا کنیم که با وسیله های دیگر و ابزار های دیگر امکان پذیر نبوده است. شبکه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند به تمام دنیا دسترسی داشته باشیم. همچنین همانطور که اشاره شد با توجه به تعاملی که با مشتریان بر قرار می کند می تواند مخاطب بیشتری را جذب کند که این کار با بروشور و کاتالوگ و ... امکان پذیر نیست.

7. شخصی سازی :

مزایای بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی باعث می شود شما پیشنهادات مشخص و مناسبی برای هر مشتری داشته باشید. زیرا وقتی که با آنها آشنا می شوید بودجه و سلیقه ی آنها را متوجه می شوید و بر اساس آن آنچه را که نیازدارد به او معرفی می کنید و فروش خود را بالا می برید.

8.کاهش اشتباهات حوزه انسانی :

در شکل سنتی بازاریابی از توضیح و معرفی محصول تا فروش و خدمات پس از فروش همیشه خطای انسانی نقش مهمی داشته است که باعث نارضایتی مشتری می شود . اما بازاریابی اینترنتی از تمام اینها دور است و نیاز مشتری را با کمترین درصد اشتباه براورده می کند.

9. افزایش نوآوری در کالاها و خدمات :

از آنجا که بستر آنلاین جذاب می باشدعلاقمندان به بازاریابی اینترنتی هم افزایش پیدا می کنند و در این بازار چیزی فراتر از خرید و فروش است و باید نوآوری کرد به همین دلیل بازاریابی اینترنتی در نوآوری کالا و خدمات منتهی می شود و فروشنگان چیزی را به مشتریان می دهند که بیشتر مد نظر دیگران است و او را تبدیل به مشتری وفادار می کند.

10. کمک به کاهش قیمت تمام شده برای خریداران :

زمانی که بازاریابی اینترنتی برای صاحبان کسب و کار کاهش هزینه ها را در پی دارد برای مشتریان نیز صرفه اقتصادی دارد و زمانی که آن را با قیمت کمتری از خریدار می خرد هزینه های رفت و آمد و از دست دادن زمان و .. را ندارد و با حداقل قیمت امکانات را تحویل می گیرد.



کلام آخر :

در بالا به مزایای بازاریابی اینترنتی اشاره شد و متوجه شدیم که یکسری مزیت های عالی نسبت به فروشگاه های سنتی دارد.

شما در ابتدا باید برای راه اندازی بازاریابی اینترنتی خود یک سایت طراحی کنید و سپس آن را با الگوریتم های گوگل بهینه کنید و سئو سایت خود را انجام دهید تا در نتیجه های اول گوگل به نمایش دربیایید و مشتریان بالقوه خود را جذب کنید.

ما به شما کمک می کنیم تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به موفقیت دست پیدا کنید . برای دریافت مشاوره می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

بازاریابی اینترنتی چیست؟ (آشنایی با انواع بازاریابی اینترنتی )
بازاریابی اینترنتی چیست؟ (آشنایی با انواع بازاریابی اینترنتی )

بازاریابی اینترنتی در اصل روش های جذب مشتری از طریق اینترنت می باشد. روش های بسیاری برای جذب مشتری از طریق اینترنت وجود دارد که مقرون به صرفه می باشد و پر بازده تر از سایر روش های تبلیغاتی است.

علم بازاریابی اینترنتی ، تحقیقی و تحلیلی است که در خصوص انتخاب استراتژی های بازاریابی و میزان موفقیت این استراتژی ها انجام می شود.

شما برای این کار باید یک شرکت بازاریابی انتخاب کنید که بتواند به شما یک استراتژی بازاریابی قوی بدهد . شما برای آنکه بهترین نتیجه را از بازاریابی اینترنتی بگیرید در ابتدا باید یک سایت داشته باشید که با توجه به نیاز کاربران و سئو بهینه سازی شده باشد. کاربر پسند بودن سایت شما می تواند تاثیر زیادی در بازاریابی دیجیتال داشته باشد.

این را نیز بدانید که سئو یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تبلیغات اینترنتی است که بهتر است شرکت ها تمرکز اصلی خود را بر روی آن بگذارند. سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت است و تاثیر آن مدت ها باقی می ماند. مخصوصا امروزه که اکثر افراد به کارهای اینترنتی و خریدهای اینترنتی روی آورده اند و به دنبال نیاز خود در اینترنت می گردند.



آنچه در این مقاله خواهید خواند :



۱. تعریف بازاریابی اینترنتی

۲. انواع بازاریابی اینترنتی

۲.۱ بازاریابی از طریق موتورهای جستجو

۲.۲ سوشال مارکتینگ

۲.۳ تبلیغات آنلاین

۲.۴ بازاریابی ایمیلی

۲.۵ فکس مارکتینگ

۲.۶ بازاریابی پیامکی

۲.۷ بازاریابی محتوا

۲.۸ وبلاگ نویسی

۳. دو روش برکاربرد در بازاریابی اینترنتی



تعریف بازاریابی اینترنتی :

به تبلیغ برند ، محصول یا خدمات از طریق اینترنت بازاریابی اینترنتی (آنلاین ) گفته می شود. حوزه کاری در این بازاریابی بسیار وسیع می باشد.

انواع بازاریابی اینترنتی :

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو :

این استراتژی شامل دو روش بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی موتورهای جستجو می باشد. سئو سایت باعث می شود تا زمانی که مشتریان بالقوه به دنبال نیاز خود هستند وب سایت شما نمایش داده شود و لیست سایت شما در نتایج اولیه قرار گیرد.

اما SEM  بازاریابی اینترنتی پولی است که به ازای نمایش سایت شما مطابق نیاز مشتری و کلیک بر روی آن هزینه ای پرداخت می شود. این روش بازخوردهای خوبی در تبلیغات دارد.

سوشال مارکتینگ :

سوشال مارکتینگ



بالا رفتن نرخ تعامل بین خریدار و فروشنده را سوشال مارکتینگ گویند که ابزارهای رایگانی مانند اینستاگرام ، فیسبوک ، لینکدین و ... را شامل می شود و هرکدام به نوبه ی خود تاثیر به سزایی در فروش محصولات و خدمات شما دارند.

تبلیغات آنلاین :

تبلیغات آنلاین معمولا در صفحات سایت های پربازده گذاشته می شود بعضی از این تبلیغات ها به صورت صفحات جانبی هستند یعنی با کلیک روی یک موضوع صفحه ی جدید دیگری به عنوان تبلیغات باز می شود یا تبلیغات نوشتاری که به صورت بنر در سایت های مختلف وجود دارند. همچنین شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نیز قابلیت تبلیغات آنلاین دارند و امروزه بازخورد خوبی می توان از آنها گرفت.

بازاریابی ایمیلی :

بازاریابی ایمیلی

زمانی که مشتریان شما وارد سایت می شوند احتمالا برای عضویت و یا خرید نیاز به وارد کردن ایمیل خود دارند. شما می توانید پس از جمع آوری تعدادی از ایمیل ها یک ایمیل مارکتینگ طراحی کنید و مناسب های مختلف ، تخفیف های ویژه و محصولات جدید خود را به آنها اطلاع رسانی کنید. همچنین می توانید خبرنامه ها و پیشنهادهای شخصی سازی شده ای را با توجه به نیاز مشتری خود برای آن ارسال کنید.

فکس مارکتینگ :

ارسال فکس انبوه و گروهی به لیستی از شماره فکس های شرکت ها فکس مارکتینگ می گویند که این کار را امروزه می توانید به وسیله نرم افزارهای گوناگون انجام دهید. معمولا بیشتر شرکت ها فکس های خود را روزانه چک می کنند و به دست مدیریت یا مسئول مربوطه می رسانند پس راه خوبی برای بازاریابی می باشد.



مقاله پیشنهادی : ایده های کسب و کار اینترنتی



بازاریابی پیامکی :

ارسال پیامک انبوه به شماره مشتریان خود از طریق پنل های پیامکی امکان پذیر می باشد. البته این کار یک سری قواعد و قوانین خاص خود را دارد که به جذاب شدن متن پیامک و جذب شدن مشتری کمک می کند. حتی اگر مخاطب مورد نظر لیست پیامک های تبلیغاتی خود را غیر فعال کرده باشد باز هم می توان به آنها پیامک ارسال کرد. اس ام اس مارکتینگ امروزه طرفدار خاص خود را دارد و هنوز جواب می دهد.

بازاریابی محتوا :

شما باید محتوایی تولید کنید که مخاطبان را به سمت خود جذب کند. محتوای جذاب و گیرا باعث می شود تا مشتری تا انتهای متن را بخواند و ترغیب به خرید محصول شود. برای این کار باید به استانداردهای بهینه سازی موتورهای جستجو توجه کنیم و آنها را در محتواها به کار بریم.

وبلاگ نویسی :

وبلاگ



داشتن یک وبلاگ کاری نیز یکی دیگر از روش های گفتگو و تعامل با مشتریان می باشد و می توان در آن درباره محصولات و خدمات شرکت اطلاع رسانی کرد. همچنین می توان از آن برای دریافت نظرات و انتقادات مخاطبان نیز بهره مند شد.

دو روش برکاربرد در بازاریابی اینترنتی :

دو روش مهم در بازاریابی اینترنتی وجود دارند که شامل بهینه سازی موتورهای جستجو و روش های پرداخت کلیکی هستند.

در بهینه سازی موتورهای جستجو همانطور که در بالا اشاره شد هدف بالابردن ترافیک سایت و قابلیت دیده شدن توسط گوگل و در نهایت توسط مشتریان بالقوه می باشد. شما باید وب سایت خود را به نحوی بچینید که مخاطب را جذب کند و از همه ی لحاظ چه محتوایی و چه کد نویسی بهینه باشد. هرچقدر وب سایت شما بهینه تر باشد احتمال دیده شدن در نتایج اولیه گوگل بیشتر می شود.

موتورهای جستجو الگوریتم های پیچیده ای برای ترتیب نتایج جستجو دارند که باید آنها را در تمامی صفر تا صد وب سایت خود به کار بندید.

پرداخت کلیکی نیز نوعی بازاریابی ربایشی است که برای ترویج کسب و کار از طریق تبلیغات در کنار نتایج ارگانیک به کار گرفته می شود. این نوع تبلیغ به گونه ای است که کارفرما تنها زمانی هزینه پرداخت می کند که کاربر بر روی تبلیغات آن کلیک کند و وب سایت او را ببیند . در اصل پرداخت هزینه به ازای هر کلیک انجام می شود .

کلام آخر :

بازاریابی اینترنتی هر روز پر اهمیت تر می شود مخصوصا در این دوران که مردم ابتدا سرچ اینترنتی انجام می دهند و بعد در جهت رفع نیازهای خود عمل می کنند. انقدر این جستجوها امروزه زیاد شده است که می توان گفت همه ی کسب و کارها باید بازاریابی اینترنتی را به برنامه های بازاریابی خود اضافه کنند.

شما حتی باید در بستر اینترنت نیز یک شهرتی داشته باشید. مشتریان بیشتر در بستر وب انتقاداتشان را بیان می کنند تا در واقعیت پس باید کاری کنید که نقطعه ی قوت و شهرت زیادی در بستر وب به وجود آورید زیرا برای موفقیت یک کسب و کار در دنیای دیجیتال امروزی مهم می باشد.

اگر می خواهید کسب وکار خود را راه اندازی کنید ما به شما کمک می کنیم تا یک وب سایت بهینه داشته باشید و آن را برای موتورهای جستجو بهینه می کنیم همچنین سئوی سایت شما را نیز بر عهده میگیریم و به وسیله ی تبلیغات نیز رنک سایت شما را افزایش می دهیم. با ما در تماس باشید.

اشتباهات رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی (۹ اشتباه رایج )
اشتباهات رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی (۹ اشتباه رایج )

با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و روی آوردن مردم به استفاده از شبکه های اجتماعی برای فروش خدمات و محصولات خود جزو شیوه های بازاریابی قرار گرفته اند. اما در این بین اشتباهاتی رخ می دهد که بهتر است بدانید تا از آنها دوری کنید.

ویژگی هایی که شبکه های اجتماعی دارن رایگان بودن و همه گیریشان می باشد امروزه اکثریت مردم بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی هستند که بهترین زمان برای فروش خدمات و محصولات شماست. اما زمانی که درست استفاده نشود می تواند باعث آسیب رسیدن به کسب و کار شما شود .

حال در ادامه به بررسی برخی از این اشتباهات می پردازیم تا شما آنها را انجام ندهید.



آنچه در این مقاله خواهید خواند :



۱. اشتباهات رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی

۱.۱ داشتن پروفایل های متعدد به صورت همزمان در شبکه های اجتماعی متعدد

۱.۲ ارسال مطالب مشابه در شبکه های اجتماعی

۱.۳ ارسال مطالب زیاد در بازه زمانی کوتاه

۱.۴ تاکید بیش از حد بر فروش

۱.۵ خسته کننده و بدون هیجان

۱.۶ افزایش مخاطب و فالوئر به هر روش

۱.۷ زمان بندی نامناسب در انتشار محتوا

۱.۸ استفاده از هشتگ های نامرتبط

۱.۹ عدم بروزرسانی شبکه های اجتماعی

اشتباهات رایج در مدیریت شبکه های اجتماعی :

داشتن پروفایل های متعدد به صورت همزمان در شبکه های اجتماعی متعدد :

شبکه های اجتماعی گوناگون کاربری های مختلفی نیز دارند مثلا کسب و کارهایی که عکس محور می باشند بهتر است از شبکه های اجتماعی فیسبوک ، پینترست و اینستاگرام استفاده شود. یا اگر کسب و کاری دارید که به افراد حرفه ای نیاز دارید لینکدین برای شما بهترین گزینه می باشد.

حال بیایید بر اساس شغل و حرفه ای که دارید به جای تمرکز روی تمام شبکه های اجتماعی روی تعداد کمی از آنها تمرکز کنید و بیشتر وقت خود را برای مدیریت آنها بگذارید تا از این طریق نتیجه بهتری بدست آورید.

حتی می توانید بسنجید که کاربران مخاطب شما بیشتر در چه زمینه ای فعالیت می کنند سپس تمام انرژی خود را بر روی آن بگذارید و محتوای با کیفیت تولید کنید تا به بهترین نتیجه دست یابید.

ارسال مطالب مشابه در شبکه های اجتماعی :

اشتباهات رایج شبکه های اجتماعی



از ارسال مطالب مشابه در شبکه های اجتماعی پرهیز کنید و سعی کنید از مطالبی استفاده کنید که برای مخاطب تازگی دارد. به طور مداوم مطالب جذاب و خلاقانه ارسال کنید تا کاربران بیشتری از صفحه شما دیدن کنند. می توانید حتی از رقیبانتان نیز ایده بگیرید و از روی آنها ایده برداری کنید اما هیچگاه کپی نکنید و مطالب تکراری ارسال نکنید زیرا باعث می شود مخاطبان را از دست بدهید.

ارسال مطالب زیاد در بازه زمانی کوتاه :

اگر در یک بازه زمانی کوتاه مطالب زیادی ارسال می کنید و نارضایتی مخاطبان را می بینید باید سریعا از این کار دست بکشید. زیرا این کار باعث می شود تا بازدیدکنندگان به راحتی از روی مطالب شما رد شوند و به آن توجه نکنند و یا بدتر از آن ممکن است شما را آنفالو کنند.

شما باید برای حل این مشکل از نرم افزارهایی استفاده کنید که به صورت زمانبندی شده مطالب را ارسال می کنند . زمان ارسال پست یکی از مهم ترین عوامل رشد کسب و کار شما می باشد.

تاکید بیش از حد بر فروش :

اگر در محتوای بازاریابی شبکه های اجتماعی خود دائما به فکر فروش محصولتان باشید یا بخواهید مدام آن را به مخاطب بفهمانید باعث آزار او می شوید و منجر به این می شوید که مخاطب دیگر شما را دنبال نکند. برای رفع این مشکل باید با مخاطبان خود رابطه کاربری مناسبی برقرار کنید . صفحات شما در شبکه های اجتماعی می تواند با یک روند غیر مستقیم به تعداد مخاطبان شما اضافه کند و این مخاطبان زمانی که نیاز پیدا کردند از خدمات شما بهره ببرند.



مقاله پیشنهادی : چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟



خسته کننده و بدون هیجان :

شما نباید فقط محتوایی تولید کنید که مربوط به کسب و کارتان است. تولید محتوای بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیاز به متخصص دارد و باید طوری انجام شود که بتواند با همان محتوا مخاطب را به سمت خود جذب کند. در اصل باید محتوایی تولید شود که مناسب تمام سلایق هاست.

افزایش مخاطب و فالوئر به هر روش :

تعداد مخاطبان صفحات مجازی شما نشان دهنده موفقیت شما نیست. زیرا در ابتدای کار منطقی نیست که شما مخاطبان زیادی داشته باشید و حجم زیادی از لایک و کامنت را جمع کنید. پس هیچگاه روش های میانبر را برای افزایش فالوئر انتخاب نکنید زیرا نه تنها موثر نیست بلکه حتی می تواند مخرب نیز باشد.

زمان بندی نامناسب در انتشار محتوا :

محتواهایی که به عنوان پست در صفحه های شما قرار میگیرند باید طبق یک زمانبندی دقیق و استاندارد منتشر شوند. انتشار محتواها نباید خیلی نزدیک بهم باشد و مخاطب را زده کند و نباید فاصله های زیادی داشته باشد که از ذهن مخاطب برود.

استفاده از هشتگ های نامرتبط :

استفاده از هشتگ مناسب



اگر می خواهید در معرض دید قرار بگیرید باید از هشتگ های پر بازدید استفاده کنید . با این کار برند شما دیده خواهد شد اما اگر اشتباهی کنید نیز همه باخبر می شوند. اگر از هشتگ های نامرتبط و اشتباه استفاده کنید ممکن است برند شما را به خطر بیاندازد.

عدم بروزرسانی شبکه های اجتماعی :

اکثر ما فکر میکنیم که داشتن یک پروفایل خوب و یک متن درباره ما عالی می تواند تمام مشکلات را حل کند اما باید بدانید بروز رسانی یکی از مهم ترین عامل های موفقیت است شما باید سعی کنید به صورت مدام مطالب جدید اضافه کنید و این کار را روزانه انجام دهید تا به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید. همچنین مطالبی که ارسال کرده اید را آنالیز کنید تا متوجه شوید چه مطالبی را بیشتر دوست داشته اند تا بیشتر روی آنها کار کنید.

کلام آخر :

در بالا به برخی از مواردی که جزو اشتباهات رایج هستند اشاره شد . شما می توانید با در نظر گرفتن این موارد و ارسال صحیح مطالب و به روزرسانی مداوم تجارت خود را گسترش دهید و به رشد آن کمک کنید.

کافیست در این میان از یک متخصص کمک بگیرید تا اشتباهاتی که آنها انجام داده اند را دیگر شما انجام ندهید و او مدیریت تمام شبکه ها را در دست بگیرد و شما را به نتیجه مطلوبی برساند.

شما می توانید برای رونق کسب و کار خود در این روزگاری که همه دنبال فروش و خرید اینترنتی هستند کسب و کار خود را راه اندازی کنید می توانید سایت خود را طراحی کنید و سئوی آن را انجام دهید تا در موتورهای جستجو نمایش داده شوید. ما به شما در راه اندازی کسب و کارتان کمکتان می کنیم . با ما همراه باشید و از متخصصان ما مشاوره بگیرید.

مزایا و معایب فروشگاه های اینترنتی چیست؟
مزایا و معایب فروشگاه های اینترنتی چیست؟

در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن مردم به اینترنت و خریدهای اینترنتی ، فروشگاه های اینترنتی رونق خاصی گرفته اند. طبق بررسی های انجام شده نشان داده شده است که میزان فروش ماهانه در جهان به ۴ تریلیون دلار خواهد رسید.

فروشگاه های اینترنتی با همه ی خوبی هایی که دارند دارای معایب و مزایایی هستند . سایت های فروشگاهی باید بهینه و سئو شوند تا در معرض دید مشتریان قرار بگیرند و بتوانند فروش خوبی داشته باشند. البته طراحی سایت نیز بسیار مهم می باشد.

مزایای فروشگاه های اینترنتی چیست؟

فروشگاه های اینترنتی مانند فروشگاه های فیزیکی پیچیدگی های خاص خود را دارد. حال در ادامه به برخی از مزایای فروشگاه های اینترنتی می پردازیم.

هزینه مالی کم در طراحی سایت فروشگاهی :

یکی از مزیت های سایت های فروشگاهی هزینه های بسیار پایین آن نسبت به فضای فیزیکی می باشد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید یک فروشگاه خرده فروشی را در فضای فیزیکی راه اندازی کنید نیاز به سرمایه زیادی برای اجاره و مواد اولیه آن دارید. همچنین در فروشگاه های فیزیکی نیاز به استخدام کارمند برای اداره فروشگاه و در صورت بزرگ بودن آن نیاز به استخدام نگهبان نیز می باشد.

اما در طراحی سایت برای فروشگاه های اینترنتی شما فقط هزینه سایت را پرداخت می کنید که در قبال هزینه اجاره و پیش پرداخت مغازه چیزی نیست. این در حالیست که در فروشگاه های اینترنتی می توانید هزاران محصول را قرار دهید و توضیحات آن را در داخل صفحه بگذارید و حتی محصولی را با محصول دیگر مقایسه کنید و نقد و بررسی آن را قرار دهید. با کمترین هزینه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و حتی نیروهایی بگیرید که برای شما به صورت دورکاری کار کنند.

درآمد فروشگاه های اینترنتی به صورت ۲۴ ساعته :

فروشگاه اینترنتی آنلاین



یکی از مهم ترین ویژگی فروشگاه های اینترنتی ۲۴ ساعته بودن آنها می باشد. فروشگاه های فیزیکی ساعت مشخصی برای باز و بسته شدن دارند و معمولا ۹ صبح تا ۹ شب باز هستند و اگر در زمان دیگری نیاز به محصولی داشتید امکان خرید نیست و باید تا صبح صبر کنید اما در فروشگاه های اینترنتی اینگونه نیست و شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته خرید خود را انجام دهید و حتی پشتیبانی نیز داشته باشید.

فروش بین المللی در فروشگاه های اینترنتی :

یکی دیگر از مزایای فروشگاه های اینترنتی فروش محصولات شما در سراسر جهان می باشد و شما می توانید محصولات خود را در کشورهایی مانند چین ، آمریکا ، استرالیا و ... به فروش رسانید. فروش اینترنتی به خوبی می تواند سرعت ورود شما را به بازار افزایش دهد تا در بازار به رشد بیشتر برسید.

شخصی سازی تجربه خرید در طراحی سایت فروشگاهی :

شخصی سازی فروشگاه می تواند تاثیر مثبتی بر روی مشتریان شما داشته باشد و افراد زیادی را به خرید ترغیب کند.شما می توانید با این کار محصولات تاپ و خاص خود را در دید مشتری قرار دهید تا بتواند محصول را خریداری کند. شما باید در ارتباط با مشتریان خود تحقیق کنید تا مطابق میل آنها صفحه های سایتتان را بچینید و بعد از آن کمپین های تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید.

شما می توانید براساس شماره تماس و ایمیلی که مشتریان در سایت وارد کرده اند تبلیغات خود را انجام دهید و برا آنها یا ایمیل بفرستید و یا اس ام اس و آنها را از محصولات جدید و تخفیفات باخبر سازید.

بسته بندی محصولات شما بر روی فروش شما تاثیر مثبتی می گذارد و شاید همین بسته بندی باعث شود تا مشتری دوباره از سایت شما خرید انجام دهد.

مشتریان کمتر تجربه بد دارند :

برخی از افراد هستند که دوست ندارند به بعضی از مغازه ها بروند و با کارگران صحبت کنند . یکی از مزایای فروشگاه های اینترنتی در این است که شما می توانید مخاطبان را بشناسید و فروش محصولتان را انجام دهید و نیاز هر گروه انسانی را نیز بر آورده کنید.

اطلاعات مشتری را در دست دارید:

یکی دیگر از مزایای فروشگاه های اینترنتی آن است که شما رفتار مشتری و اطلاعات آن را در اختیار دارید. شاید در مراجعه حضوری مشتریان شماره تماس و یا ایمیل خود را ندهند اما در فروشگاه های اینترنتی برای خرید باید تمامی اطلاعات را وارد کنند. شما می توانید با استفاده از این اطلاعات تبلیغات خود را هدفمند کنید.

با استفاده از محتوا کسب و کار خود را گسترش دهید :

شما می توانید با استفاده از تولید محتوای متنی ، ویدیویی و ... فروش خود را افزایش دهید. شما می توانید محتواهای با کیفیت تولید کنید و با انتشار آنها ترافیک بالایی برای سایت خود بدست آورید تا از طریق آن موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی شما را به افراد نشان دهند و در کنار تبلیغاتی که انجام می دهید بتوانید بیشتر دیده شوید.



مقاله پیشنهادی : ترفندهای سئوی سایت فروشگاهی



تا اینجا به مزایای فروشگاه اینترنتی پرداختیم حال در ادامه به معایب آن می پردازیم.

معایب فروشگاه اینترنتی چیست؟

همانطور که گفته شد فروشگاه های اینترنتی نیز مانند سایر کسب و کارها دارای معایب و مزایایی می باشد که باید صاحبین کسب و کار از ان مطلع باشند.

زمانی که سایت دچار مشکل می شود نمیتواند کسی از آن خرید کند :

گاهی ممکن است به دلیل مشکلات به وجود آمده سایت از دسترس عموم خارج شود مثلا شاید سرور به مشگل بخورد یا بر اثر نصب یک پلاگین سایت دچار خطا شود و یا زمانی که افراد زیادی وارد سایت شما می شوند سرور نتواند پاسخگوی تمام این درخواست ها شود و به اصطلاح don می شود.

رقابتی بودن فروشگاه های اینترنتی :

مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی



امروزه رقابت در دنیای مجازی بسیار زیاد شده است و شما باید رقبای خود را آنالیز کنید و اگر او در شبکه ی اجتماعی فیسبوک فعالیت می کند شما در تمامی شبکه ها به فعالیت بپردازید. نمایش دادن سایت ها در موتورهای جستجو نیز کاملا رقابتی شده است و مدیران سایت ها هر کدام تلاش می کنند که بالاتر از دیگری در هنگام نمایش قرار بگیرند. اگر کسب و کارتان برایتان مهم است ما به شما سئو را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید در این رقابت پیروز شوید.

مشتریان صبر ندارند :

مشتریان دوست دارند زمانی که سوالی مطرح می کنند به آنها پاسخ داده شوند . در فروشگاه های اینترنتی به سرعت به سوالات جواب داده می شود اما در بسیاری از کسب و کارهای آنلاین اینگونه نیست و زمان پاسخگویی با تاخیر بسیار زیادی روبرو می شود.

به همین دلیل به دلیل اینکه مشتری منتظر جواب نمی ماند به سراغ فروشگاه دیگری می رود و خرید انجام نمی دهد.

زمان تحویل محصول :

زمانی که مشتری محصولی را می خرد شما باید سر تایم و تاریخی که بیان کردید آن را به دستشان برسانید. برخی از فروشگاه ها زمان مشخصی برای تحویل کالا در نظر نمی گیرند در صورتی که مشتری دوست دارد تا زمان تحویل را خودش مشخص کند.

کلام آخر :

با توجه به مطالبی که در بالا اشاره شد فروشگاه های اینترنتی مزایا و معایبی دارند . اما باز هم با تمام این موارد گرایش مردم به سمت فروشگاه های اینترنتی رفته است و مردم خرید اینترنتی را ترجیح می دهند. ما در ناپ ناپ شما را کمک خواهیم کرد.

طراحی سایت فروشگاهی با ناپ کامرس به صورت اختصاصی وبهینه سازی سایت و سئو آن در جهت دیده شدن سایت شما را ما با بهترین و مناسب ترین قیمت انجام می دهیم تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید و از حالت سنتی خارج شوید. با ما در تماس باشید.

چرا وجود فرم نظرسنجی در سایت های فروشگاهی مهم می باشد؟
چرا وجود فرم نظرسنجی در سایت های فروشگاهی مهم می باشد؟

امروزه بازاریابی اینترنتی در قبال بازاریابی سنتی دو معقوله کاملا متفاوت است زیرا در فروشگاه های واقعی افراد به صورت حضوری خرید می کنند فروشندگان می توانند به مشتری در خرید کمک کنند و اطلاعات مفیدی را به آنها بدهند و راهنمایشان کنند اما در فروشگاه های اینترنتی اینگونه نیست و افراد با سایت و اینترنت سر و کار دارند.

دلیل استفاده از فرم نظرسنجی چیست؟

این موضوعی است که افراد زیادی به خاطرش از فروشگاه های آنلاین دوری می کنند. به همین دلیل نیاز است تا در این فروشگاه ها ارتباط دو طرفه برقرار شود و اگر شما بتوانید این احساس را در مشتری بوجود بیاورید می توانید فروش بیشتری را نیز تجربه کنید. در ابتدا باید یک سایت عالی و مفید برای خود طراحی کنید.

بهترین روش برای کسب اطلاع از میزان رضایت مشتری در فروشگاه های آنلاین استفاده از نظرسنجی می باشد. نظرسنجی در اصل تجربه کاربری مشتریان را مشخص می کند و روشی مناسب برای ارزیابی عملکرد فروشگاه در زمینه تجارت می باشد. با این کار مدیران می توانند در ارتباط با میزان رضایت مشتریان از محصولات اطلاعات مفیدی بدست آورند تا با استفاده از این اطلاعات بتوانند به بهبود فروشگاه خود بپردازند.

حال در ادامه به بررسی چند نکته در ارتباط با استفاده از نظرسنجی می پردازیم.

پی بردن به دلیل عدم تکمیل خرید :

فرم نظرسنجی

سبدهای خرید رها شده یکی از موارد مهم فروشگاه های اینترنتی می باشد که برای صاحبین کسب و کار بسیار مهم است. رها شدن سبد خرید به معنای آن است که مشکلی در ثبت سفارش به وجود آمده است که مشتریان از خرید منصرف شده اند. به همین دلیل عیب یابی این موضوع می تواند بسیار مهم باشد و از رها شدن سبد خرید جلوگیری کند.

پیگیری از افرادی که سبد خرید خود را رها کرده اند و ارسال فرم نظر سنجی برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با علت ترک خرید می تواند اطلاعات مهم و ارزشمندی را برای صاحبین فروشگاه بدست آورد.

می توان برای فرم نظر سنجی چند سوال مفید پرسید :

1.آیا ظاهر فروشگاه مورد پسند واقع نشده است؟

2.علت ترک سبد خرید و انصراف از تکمیل خرید خود چیست؟

3.آیا محصول مورد نظر خود را نیافتید؟

4.آیا مشکلی در ثبت سفارش و پرداخت وجه داشته اید؟

با استفاده از سوالاتی از این دست می توانید به مشکل مشتریان خود پی ببرید و آنها را بر طرف کنید تا رضایت مشتریان خود را بدست آورید.



مقاله پیشنهادی : طراحی سایت فروشگاهی چیست؟



از نظرسنجی برای معرفی محصول استفاده کنید:

صاحبان یک فروشگاه قصد دارند محصول جدیدی را بیاورند در ابتدا باید نیاز بازار و مشتریان خود را بشناسند و بعد روی یک محصول سرمایه گذاری کنند. حال برای این کار بهترین راه نظرسنجی می باشد که باید سوالات آن پاسخگوی اطلاعات زیر باشد:

1.فضای بازار موجود

2.رقبای موجود

3.مشتریان مناسب

4.مشخص شدن ارزشمندی های محصول جدید در نظر مشتریان

ایجاد نظر سنجی برای شناخت بهتر مشتریان :

هر چقدر صاحبان یک فروشگاه شناخت بیشتری نسبت به مشتریان خود داشته باشند بهتر می توانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند که در این صورت می توان فروش را افزایش داد. نمایش فروشگاه و خوش آمدگویی به مشتریان در قالب یک تجربه شخصی می تواند شما را از سایر رقیبان متمایز کند.

نکاتی که باید در ارتباط با فرم های نظرسنجی برای پاسخ دهی به آنها رعایت شود :

نظرسنجی



1.تعداد سوالات کم باشد زیرا تعدد سوال باعث میشود تا افراد از جواب دادن به آنها خودداری کنند.

2.ارائه کد تخفیف برای کسانی که در نظرسنجی شرکت می کنند.

3.تشکر از شرکت در نظرسنجی

4.درخواست شرکت در نظر سنجی بعد از خرید حس خوبی به مشتری می دهد و به آنها می فهماند که نظر آنها برایشان مهم است.

5.از سوالاتی که جواب سوالات دیگر را تحت تاثیر خود قرار می دهد خود داری کنید.

کلام آخر :

شما حتی می توانید این فرم نظرسنجی خود را در قسمت تماس با ما قرار دهید تا اگر مشتری شما درخواست ، نظر ، سوال و یا انتقادی اگر داشت در آنجا مطرح کند تا شما بتوانید در اسرع وقت به آن رسیدگی کنید و از این طریق با مشتری خود ارتباط برقرار کنید و خدمات بهتری را به مشتری خود ارائه دهید.

این را نیز بدانید که امروزه پیدا کردن مشتریانی که بخواهند از شما خرید کنند کار آسانی نیست پس نباید به راحتی حتی یک مشتری را نیز از دست بدهید. پس باید نیازهای مشتریان و مردم را بدانید و برای برطرف کردن آن نیازها تلاش کنید امروزه تنها با یک سایت و ارائه محصول نمی توانید مردم را به سمت خود جلب کنید زیرا رقیبان شما بسیار زیادند و باید در این بازار رقابت پیروز شوید.

ما به شما کمک میکنیم تا با طراحی یک سایت مشتری پسند تمام نکات مهم را در آن رعایت کنیم تا به شما در جذب مشتری کمک شایانی کرده باشیم. با ما در تماس باشید.

چه کسب و کارهایی را می توان با هزینه کم راه اندازی کرد؟
چه کسب و کارهایی را می توان با هزینه کم راه اندازی کرد؟

در دنیای امروز کسب و کارهای زیادی وجود دارد که شما بخواهید صاحب یکی از آنها شوید ولی احتمالا بودجه کافی ندارید و یا حتی پول پسندازی هم ندارید. اما نگران نباشید . کسب و کارهایی هستند که نیاز به سرمایه زیادی ندارند و می توانید با راه اندازی آنها برای خودتان کار کنید.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با کسب و کارهایی آشنا کنیم که نیاز به مقدار کمی پول برای راه اندازی دارند. اگر مقدار کمی پول دارید که می خواهید برای خرید وسایل دیگر استفاده کنید فعلا صبر کنید چون با آن می توانید برای خودتان کار راه بیاندازید.



آنچه در این مقاله خواهید خواند :



۱. کسب و کار چیست؟

۲. کسب و کارهای کم هزینه کدام اند؟

۲.۱ سازماندهی در شبکه های اجتماعی

۲.۲ نگهداری از خانه

۲.۳ فعالیت در بازارچه های محلی

۲.۴ فروش صنایع دستی

۲.۵ پیک موتوری

۲.۶ مدیریت رسانه های اجتماعی

۲.۷ مشاوره

۲.۸ آموزش

۲.۹ رانندگی در سرویس های تاکسی آنلاین

۲.۱۰ وبلاگ نویسی و تبلیغ

۲.۱۱ بازاریابی

۲.۱۲ پرستاری کودک



کسب و کار چیست؟

کسب و کار به مجموعه ای از افراد گفته می شود که با تخصص های مختلف در یک سازمان برای رسیدن به هدفی مشخص تلاش می کنند.بازاریابی بخشی از کسب و کار می باشد زیرا کسب و کار فقط خرید و فروش محصول و کالا و خدمات نیست.

البته امروزه کسب و کارهای اینترنتی جای خود را به کسب و کارهای سنتی داده اند این نوع کسب و کار به سرعت در اقتصاد امروز در حال رشد می باشد.

کسب و کارهای کم هزینه به شرح زیر می باشند:

1.سازماندهی در شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی



شما می توانید به وسیله شبکه های اجتماعی یک سازمان دهی قوی ایجاد کنید و از طریق آن به کسب و کارهای کوچک کمک کنید تا جون بگیرند و سرپا شوند.

2.نگهداری از خانه :

بعضی از افراد هستند که می خواهند برای مدتی به مسافرت بروند و به دنبال فردی قابل اعتماد هستند تا از خانه آنها محافظت بکند. اگر این خدمات را می پسندید از دور و اطراف خود و همسایه های خود شروع کنید چون آنها شما را می شناسند و زودتر به شما اعتماد می کنند.

3. فعالیت در بازارچه های محلی :

اگر مقداری پول دارید می توانید سرمایه گذاری کنید و اجناسی را تهیه و در بازارچه هایی که هر ساله در پارک ها و مکان هایی خاص برگزار می شوند شروع به فعالیت کنید.

4.فروش صنایع دستی :

اگر هنر خاصی دارید و سلیقه خوبی می توانید کارهای هنری تولید کنید و آنها را در فضای مجازی به فروش برسانید حتی می توانید در مترو یا بازارچه های محلی غرفه بگیرید و آنها را به فروش برسانید.



مقاله پیشنهادی : چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

5. پیک موتوری :

شما می توانید با خرید یک موتور یا قرض گرفتن موتور در بازه زمانی مشخص در یک مکان هایی مثل رستوران ها و یا اپلیکیشن های پیک موتوری ثبت نام کنید و به کار بپردازید.

6.مدیریت رسانه های اجتماعی :

بسیاری از ما روزانه در شبکه های اجتماعی هستیم پس بهتر است که حداقل از آن درآمد بدست آوریم . می توانید مدیریت شبکه های اجتماعی را بدست بگیرید و به ازای این کار درآمد کسب کنید.

7. مشاوره :

اگر تخصصی دارید که می توانید از آن استفاده کنید مانند طراحی سایت ، خرید خانه و ... می توانید به یک مشاور در این زمینه تبدیل شوید. پس از اخذ مجوزهای لازم می توانید مشتری های هدف خود را انتخاب کنید. می توانید در اینستاگرام یا تلگرام خدمات خود را بازگو کنید که برایتان هزینه ای هم ندارد.

8. آموزش :

کسب و کار با آموزش



شما در هر زمینه ای که تخصص دارید می توانید آموزش دهید. می توانید فیلم های اموزشی ضبط کنید و آنها را به فروش برسانید یک سایت بزنید و فیلم ها را در آن به فروش برسانید . یا حتی می توانید به تدریس به صورت خصوصی بپردازید مثلا موسیقی تدریس کنید یا در پایه های مختلف به صورت خصوصی تدریس کنید.

9. رانندگی در سرویس های تاکسی آنلاین :

اگر وسیله ی نقلیه دارید می توانید با ارائه چند مدرک به راننده تاکسی های آنلاین تبدیل شوید و در اوقات فراغت و تایم های آزاد خود به این کار بپردازید.

10. وبلاگ نویسی و تبلیغ :

شما می توانید با استفاده از وبلاگ های مختلف مطالبی بنویسید تا آنها را در معرض دید دیگران قرار دهید. می توانید به جذب کاربر بپردازید و از این طریق درآمد زایی کنید مثلا رپورتاژ آگهی بگیرید یا تبلیغات کلیکی که گزینه های مناسبی برای درآمد می باشند.

11. بازاریابی :

شما می توانید به عنوان بازاریاب برای برخی از سایت ها کار کنید. سایت آنها را معرفی کنید و از طریق آن محصولات پیج را بفروشید و از این طریق به درآمد برسید.

12. پرستاری کودک :

اگر در زمینه ی نگهداری از کودک سر رشته دارید می توانید به این کار مشغول شوید امروزه خیلی از خانواده ها هستند که به دلیل مشغله زیاد به دنبال فردی هستند تا از کودکشان مراقبت کند. این بهترین گزینه می تواند برای شما باشد.



کلام آخر :



در بالا به برخی از موارد درآمد زایی با سرمایه کم اشاره شد شما می توانید بسته به سلیقه و مهارت خود یکی از کارها را انتخاب کنید و شروع به فعالیت در این زمینه نمایید. حتی اگر می خواهید بهتر و بیشتر دیده شوید می توانید یک سایت برای خود طراحی کنید و با سئو آن مشتریان و مخاطبان خاص خود را پیدا کنید.

برای این کار ما می توانیم به شما کمک کنیم تا شما نیز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید. برای این کار با ما تماس بگیرید مشاوران ما شما را راهنمایی می کنند و بهترین روش و ایده را به شما ارائه می دهند. با ما همراه باشید.

ترفند های سئو برای فروشگاه اینترنتی | 10 ترفند کاربردی سئو فروشگاهی
ترفند های سئو برای فروشگاه اینترنتی | 10 ترفند کاربردی سئو فروشگاهی

فروشگاه های اینترنتی امروزه بسیار مهم هستند زیرا بستری را فراهم می کنند تا مخاطبان بتوانند از طریق اینترنت نیازهایشان را بر طرف سازند. در اصل فروشگاه های اینترنتی هم برای مشتریان و هم برای صاحبین آنها سود آور می باشد.



 آنچه در این مقاله خواهید خواند :



۱. فروشگاه اینترنتی چیست؟

۲. مزایای فروشگاه های اینترنتی  چیست؟

۳. ترفند های سئوی فروشگاهی

۳.۱ محتوای تازه و اصل

۳.۲ تولید محتوای برنامه ریزی شده

۳.۳ بهینه سازی محتوای فروشگاه

۳.۴ بهینه سازی تصاویر

۳.۵ زیاد از تبلیغات استفاده نکنید

۳.۶ در فروشگاه خود بخش نقد محصولات قرار دهید

۳.۷ استفاده از تگ متا دیسکریپشن در صفحات

۳.۸ بهینه سازی در نسخه موبایل

۳.۹ بررسی رتبه فروشگاه خود به صورت دوره ای

۳.۱۰ فعال سازی تگ کنونیکال



فروشگاه اینترنتی چیست؟



فروشگاه اینترنتی



 فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود به مخاطبان عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالاها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان سفارشات را در آن ثبت نمایند.



مزایای فروشگاه های اینترنتی چیست؟



1.انعطاف در خرید و امکان خرید مشتریان در هر زمان از شبانه روز بدون محدودیت مکانی

2.بدست آوردن اطلاعات مشتری برای ارسال تبلیغات موثر

3.معرفی کسب و کار خود به مشتریان جدید به وسیله ی دیده شدن در صفحه اول گوگل



می توان گفت از مزایای بالا مورد سوم در اولویت اول قرار میگیرد و باید سایت شما و فروشگاه شما در معرض دید مشتری قرار بگیرد تا بتوانید مخاطب و مشتری جذب کنید. حال برای این کار باید محتواهایی داشته باشید که از لحاظ سئو سایت با کیفیت باشد و به اصطلاح محتوای سئو شده ای باشد. توضیحات و مقایسه محصولات به درستی انجام شود تا بتواند با دیگر رقبا به رقابت بپردازد.

حال در ادامه به ترفند هایی برای افزایش رتبه سئو سایت فروشگاهی می پردازیم.



مقاله پیشنهادی : سئو (seo) چیست؟



ترفندهای سئوی فروشگاهی :



1. محتوای تازه و اصل :



گوگل به مطالب تکراری بسیار حساس است و به رتبه بندی فروشگاه تاثیر می گذارد. یک فروشگاه اینترنتی باید توضیحات محصولات خود را به صورت دسته اول و یونیک قرار دهد زیرا اگر با محتوای تکراری قرار بگیرند رتبه سایت کاهش می یابد.



2.تولید محتوای برنامه ریزی شده :



تولید محتوای این سایت ها باید با برنامه ریزی انجام شود تا در بهبود سئو سایت موثر باشد. سعی کنید محتواهای زمان بندی شده و با کیفیت تولید و در فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید. همچنین می توانید در فروشگاه خود بخش بلاگ راه اندازی کنید و مطالب مفیدی را در آن قرار دهید.



3. بهینه سازی محتوای فروشگاه :



موتور جستجوی گوگل

بهینه سازی و قرار دادن کلمات کلیدی در صفحات سایت بسیار مهم می باشد. توضیحات محصولات یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن کلمات کلیدی مناسب است. اما بسیاری از فروشندگان توضیحات تولید کنندگان را در سایت خود قرار می دهند که غیر حرفه ایست و سئو نشده می باشد شما می توانید به جای اینکار از محتوا با بازنویسی کنید و آن را از لحاظ کلمه کلیدی بهینه سازی کنید.



4. بهینه سازی تصاویر :



بهینه سازی تصاویر نیز مهم می باشد. در بیشتر جستجوها تصاویر نمایش داده می شوند به همین دلیل از تگ alt مناسب برای تصاویر خود استفاده کنید. بهتر است این نوشته به صورت فارسی باشد تا تاثیر بیشتری در سئو داشته باشد.



5. زیاد از تبلیغات استفاده نکنید :



استفاده بیش از حد از تبلیغات برای معرفی فروشگاه خود کار اشتباهی می باشد. استفاده بیش از حد از تبلیغات کلیکی باعث می شود که هم شما هزینه زیادی خرج کرده باشید و هم تعداد کلیک بعد از تبلیغات کاهش یابد. شما می توانید در کنار سئو از این کار استفاده کنید . اگر مراحل را درست پیش نبرید افراد اشتباهی به سایت شما سر می زنند که در نهایت مشتری شما نیستند.



6. در فروشگاه خود بخش نقد محصولات قرار دهید :



این قسمت یکی از قسمت های محبوب در فروشگاه های اینترنتی است زیرا این بخش محتواهای گوناگونی را به سایت شما اضافه می کند که باعث بالا بردن رتبه در موتورهای جستجو می شود. همچنین می توانید از این نقد ها برای بهبود عملکرد خود نیز استفاده کنید.



7. استفاده از تگ متا دیسکریپشن در صفحات فروشگاه :



شما با این توضیحات در صفحات گوگل نمایش داده می شوید پس بهتر است که آن را بهینه کنید و از توضیحات مناسب سئو شده استفاده کنید تا به رتبه گوگل شما کمک شایانی بکند.



8.بهینه سازی در نسخه موبایل :



امروزه بیشتر کاربران از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و بیشتر کارهای سرچ و جستجوی خودشان را در موبایل و یا تبلت انجام می دهند. پس بهتر است که سایت شما مناسب با نسخه موبایلی باشد یعنی در اصل سایت ریسپانسیو داشته باشید تا مشتریان بتوانند به آسانی آن را در گوشی خود ببینند و به راحتی خرید کنند و از همه مهم تر سایت شما سرعت خوبی را در نسخه موبایلی داشته باشد.



9.بررسی رتبه فروشگاه خود به صورت دوره ای :



شما باید نتایج و رتبه خود را در گوگل به صورت مرتب بررسی کنید زیرا موتورهای جستجوی گوگل نیز الگوریتم های خود را هر چند وقت یکبار تغییر می دهند و ممکن است این بروزرسانی ها باعث حذف صفحه شما از نتایج اولیه گوگل شود. شما با بررسی مکرر می توانید محتوای خود را بروز رسانی کنید تا دچار افت رتبه نشوید.



10. فعال سازی تگ کنونیکال :



تگ کنونیکال



این کار یک راه بسیار مهم برای جداسازی صفحات مشابه می باشد. شما با این کار باعث رفع مشکل صفحات مشابه با آدرس های گوناگون می شوید .



کلام آخر :



ما در این مقاله سعی کردیم شما را با برخی از راه های بهینه سازی فروشگاه اینترنتی آشنا کنیم. فروشگاه های اینترنتی امروزه به دلیل خانه ماندن مردم و ترجیح به خریدهای اینترنتی بسیار مهم می باشد.

ما در مجموعه خود می توانیم به شما کمک کنیم تا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. با ایجاد یک پلتفرم مناسب فروشگاه یک سایت فروشگاهی می زنیم و آن را برای شما سئو و بهینه سازی می کنیم تا در صفحات اول گوگل نشان داده شوید. ما با سابقه ای که در این امر داریم شما را یاری می کنیم. با ما برای مشاوره و طراحی سایت و سئو تماس بگیرید.

۱۰ استراتژی بازاریابی در سال ۲۰۲۰ برای رشد کسب و کار شما
۱۰ استراتژی بازاریابی در سال ۲۰۲۰ برای رشد کسب و کار شما

رشد کسب و کار در دنیای امروزه کار ساده ای نیست و شما برای انجام آن نیاز به یک ایده پایدار و بادوام نیاز دارید. فرقی ندارد که شما یک محصول می فروشید یا یک خدمات امروزه رساندن صدایتان به گوش مردم بسیار سخت شده است و بدون داشتن یک استراتژی بازاریابی درست نمی توانید در این بازار به سوددهی برسید.

امروزه انجام این استراتژی ها با وجود شبکه های اجتماعی ، بهینه سازی سایت ها و موتورهای جستجو ، وبلاگ نویسی و ... بسیار ساده شده است. پس این نکته را بدانید که دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی امروزه پیدا کرده است و می تواند سکوی جهشی برای شما باشد.



آنچه در این مقاله خواهید خواند :



1.بهترین استراتژی بازاریابی چیست؟

1.1 شبکه اجتماعی

1.2 ساخت ویدیوی آموزشی

1.3 بلاگ بسازید

1.4 از نفوذ افراد مهم استفاده کنید

1.5 به سراغ سئو بروید

1.6 از لینکدین استفاده کنید

1.7 از اینفلوئنسرها کمک بگیرید

1.8 ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید

1.9 از ابزارهای قدرتمند تبلیغاتی فیس بوک استفاده کنید

1.10 یک آهنربای بزرگ بسازید



بهترین استراتژی بازاریابی چیست؟

های بازاریابی ممکن است تمام موقعیت ها را پوشش ندهد اما شما باید از همین امروز شروع کنید تا به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید هرچند تمام این کارها تاریخ انقضا دارند اما بهتر است تلاش خود را بیشتر کنید .

شما برای پیشرفت کسب و کارتان بهتر است این ۱۰ استراتژی را به خاطر بسپارید و از آن برای بدست آوردن بازارهای آنلاین به کار ببرید.

1.شبکه های اجتماعی :



شبکه اجتماعی



امروزه بیشتر اتفاقات مهم در بخش کسب و کار آنلاین در این شبکه ها رخ می دهد. بیشتر کسب و کارهایی که می بینید تنها با پشتیبانی شبکه های اجتماعی پا گرفته اند و رشد کرده اند . شاید در اول کار شما نتوانید به خوبی با آن کار کنید اما به مرور زمان کار کردن با آن برایتان راحت تر می شود. شما حتی اگر پول کافی دارید می توانید شخصی را به عنوان مدیر شبکه اجتماعی خود استخدام کنید یا در غیر انصورت خودتان مدیریت آن را بر عهده بگیرید. می توانید با استفاده از سیستم پیام مستقیم به کسب و کارهای دیگر دست پیدا کنید و محصول و خدمات خود را به آنها معرفی کنید و از این روش بازاریابی فوق العاده کمک بگیرید.

2.ساخت ویدیوی آموزشی :

یکی از بهترین استراتژی هایی که در بازاریابی آنلاین می توان در نظر گرفت ساخت ویدیوی آموزشی می باشد. ویدیوهای جذاب و مفیدی برای مخاطبان خود بسازید تا بتوانید به وسیله آن مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. می توانید برای این کار از یوتوب استفاده کنید زیرا اگر فردی بخواهد از طریق فیلم چیزی را یاد بگیرد به سراغ یوتوب می رود.

اینکه تصویر داشته باشید یا نه مهم نیست مهم شنیدن صدای شماست که باعث جلب اعتماد مشتری می شود. مطمئن باشید شما با این کار می توانید مخاطبان میلیونی برای خود پیدا کنید.

3.بلاگ بسازید :

شما می توانید یک بلاگ بسازید و آن را مدیریت کنید. شما می توانید با این کار به مخاطبان زیادی دست پیدا کنید. محتواهای خوب و بدرد بخور در وبلاگ خود بنویسید و سعی کنید موارد دست اول و کمیاب در وبلاگ خود ثبت کنید.

4.از نفوذ افراد مهم استفاده کنید :

شما باید برای دیده شدن بهتر و بیشتر به دنبال افراد تاثیر گذار بروید افرادی که تاثیر مثبتی روی مخاطبان خود دارند و به نوعی می توان گفت روی آنها نفوذ دارند. اگر به صورت اساسی آن فرد پیام را به مشتریان برساند به زودی تعداد مخاطبان شما افزایش پیدا می کند و میزان هزینه ای که در این ارتباط می کنید در قبال سودی که بدست می آورید ناچیز می باشد.



 مقاله پیشنهادی : کسب و کار اینترنتی چیست؟ 



5. به سراغ سئو بروید :

سئو بسیار مهم و جذاب است و زمانی که آن را به خوبی یاد بگیرید محدودیتی برایتان وجود ندارد. سئو امروزه حد و مرزی ندارد و کمک بسیار زیادی می تواند به شما بکند . شما با سئو می توانید به موتورهای جستجو خود را نشان دهید و از این طریق مخاطبانی را بدست آورید. هیچ وقت سعی نکنید که گوگل را گول بزنید زیرا بعد از مدتی شکست می خورید . برای سئو باید بجنگید و تلاش کنید تا در صفحه های اول قرار بگیرید.

شما می توانید برای این کار محتوا تولید کنید و آن را سئو کنید تا به مخاطبان نمایش داده شود.

6. از لینکدین استفاده کنید :



لینکدین



شما می توانید در لینکدین به راحتی ویدیو پست کنید و به معرفی کسب و کارتان بپردازید می توانید لینک ویدیوی خود را در قسمت توضیحات بگذارید. این کار برای بازاریابی کسب و کار شماست و زمانی که به درستی استفاده شود نتایج اعجاب انگیزی برایتان به همراه می آورد.

اگر در لینکدین مطالبتان بازنشر شود به مخاطبان زیادی دست پیدا می کنید هر چه متن یا ویدیوی شما تاثیر پذیرتر باشد احتمال بازنشر آن بیشتر می شود.

7.از اینفلوئنسرها کمک بگیرید :

برای آنکه بتوانید سریع تر رشد کنید می توانید از اینفلوئنسرها کمک بگیرید نیاز نیست در ابتدای کار دنبال اینفلوئنسرهای میلیونی بروید همین که چند صد هزار نفری دنبال کننده فعال داشته باشند در ابتدا کافی است.

8. ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید :

شما در بازاریابی دیجیتال حتما مشتریان و مخاطبانی دارید که در زمان ثبت نام ایمیل خود را وارد کرده اند و آن ها را شما در اختیار دارید. در این زمان می توانید از ارسال خودکار ایمیل استفاده کنید و مطالب مختلفی را برای مخاطبانتان ارسال کنید.

حال اگر فردی روی لینک کلیک کند جزو مشتری بالقوه شما محسوب می شود . این رابطه را هرگز با مشتریان خود قطع نکنید و بیشتر به سمت آنها بروید.

9. از ابزارهای قدرتمند تبلیغاتی فیس بوک استفاده کنید :

امروزه یکی از ابزارهای قدرتمند استفاده از ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک می باشد. با استفاده از فیسبوک می توانید به مخاطبان خاصی دسترسی داشته باشید. می توانید برای این کار از پیکسل ها کمک بگیرید.

10. یک آهنربای بزرگ بسازید :

منظور از آهن ربا این است که جذاب باشید تا بتوانید مشتریان زیادتری را جذب کنید. مخاطبان زیادی وجود دارند و آماده هستند تا از امتیازات محصولات شما استفاده کنند. شما می توانید با یک ویدیو ، چک لیست یا هر چیز دیگری تبدیل به یک آهنربای قوی شوید البته این کار آسان نیست اما در نهایت به مشتریان خود دست خواهید یافت.



کلام آخر :

ما در بالا به شما بعضی از راهکارهای مهم را آموختیم . البته نمی توان گفت که کدام راه برای کسب و کار شما بهتر و موثرتر است. شما باید آزمون و خطا انجام دهید تا واکنش مخاطبان خود را بهتر درک کنید. در صورت هر گونه سوال در حوزه کسب و کار می توانید با ما تماس بگیرید. ما شما را از راه اندازی کسب و کار تا طراحی سایت و سئو کمک خواهیم کرد.