جستجو
فیلترها
خبرخوان

2019, بهمن

کارت هدیه
کارت هدیه

آموزش ناپ کامرس بخش کارت هدیه

در ناپ کامرس، شما یک فرصت برای فروش کارت های هدیه در میان انواع دیگر محصولات دارید.

کارت های هدیه ابزار بازاریابی خوبی هستند، و شما را قادر می سازند تا به مشتریان بیشتری برسید و آنها را به خرید های بیشتر تحریک نمایید. کارت های هدیه ابزاری بسیار هدفمند هستند و در...

نظر ها  (0)
تخفیف ها
تخفیف ها

آموزش ناپ کامرس بخش تخفیف ها

در ناپ کامرس می توانید از تخفیف ها برای فعال سازی دسترسی به پیشنهاد های ویژه استفاده کنید. این تخفیف ها می توانند به دسته های خاص، محصولات، به مبلغ کل و غیره اعمال شوند. شما می توانید نیازمندی های مختلف غیر قابل شخص سازی را از طریق پلاگین های موجود در بازار ناپ کامرس بر...

نظر ها  (0)
ابزارهای تبلیغاتی
ابزارهای تبلیغاتی

آموزش ناپ کامرس بخش ابزارهای تبلیغاتی

فروشگاه ساز ناپ کامرس امکان استفاده از بسیاری ابزارهای تبلیغاتی را برای بازاریابی فروشگاه شما می دهد. این ابزارها می توانند به شما در افزایش آشنایی مشتریان از نام تجاری شما، تشویق شرکای کاری شما، مشارکت فروشندگان در برنامه های مربوطه و ارائه پیشنهاد معاملات خوب...

نظر ها  (0)
مدیریت موجودی
مدیریت موجودی

آموزش ناپ کامرس بخش مدیریت موجودی

مدیریت موجودی، یک سیستم کنترل موجودی انبار است. nopCommerce، شامل سیستم راه اندازی موجودی و ردیابی محصولاتی که موجودی کافی ندارند می باشد.

 

برای تعیین موجودی، به مسیر ویرایش محصول → محصولات → بروشور محصول بروید. در پنجره ویرایش  اطلاعات محصول ، بخش صورت کا...

نظر ها  (0)
لیست موردعلاقه کنونی
لیست موردعلاقه کنونی

آموزش ناپ کامرس بخش لیست مورد علاقه کنونی

لیست علاقه مندی ها، یک لیست دلخواه از محصولاتی است که مشتری می تواند با دوستانش به اشتراک گذاشته و یا برای انتقال به سبد خرید در آینده، ذخیره کند. اگر امکان افزودن به لیست دلخواه، برای یک محصول فعال باشد، دکمه  اضافه کردن به لیست مورد علاقه کنونی در صفحه جز...

نظر ها  (0)
سبد خرید جاری
سبد خرید جاری

آموزش ناپ کامرس بخش سبد خرید جاری

بخش سبد خرید فعلی، تمام سبدهای خرید جاری تمام مشتریان از همه فروشگاه ها را، در یک صفحه برای صاحب فروشگاه نمایش می دهد. این لیست شامل تمام محصولاتی است که در سبدهای خرید قرار دارند اما خریداری نشده اند. برای دسترسی به لیست، مسیر سبد خرید فعلی شما → فروش ها را دنبال ...

نظر ها  (0)
تنظیمات درخواست عودت
تنظیمات درخواست عودت

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش تنظیمات درخواست عودت

برای تنظیمات درخواست برگشت محصول، به تب تنظیمات درخواست برگشت در قسمت تنظیمات سفارش→ تنظیمات→ تنظیمات بروید. پنجره تنظیمات سفارش به طور پیش فرض در حالت پیشرفته نمایش داده می شود.

 

تنظیمات درخواست عودت

 

در تنظیمات درخواست برگشت محصولات می توانید تنظیمات زیر را انجام ...

نظر ها  (0)
درخواست عودت
درخواست عودت

با بهره گیری از ویژگی درخواست عودت، مشتریان می توانند درخواست بازگشت محصولاتی که قبلا خریداری کرده اند را بدهند و البته این گزینه فقط برای سفارشات تکمیل شده، در دسترس می باشد. تنظیمات درخواست بازگشت در تب تنظیمات درخواست برگشت در قسمت تنظیمات سفارش → تنظیمات → تنظیمات قرار دارد.

هنگامی که این...

نظر ها  (0)
محموله ها
محموله ها

آموزش ناپ کامرس بخش محموله ها

برای جستجو و مشاهده محموله ها به بخش محموله → فروش ها بروید.

 

قسمت بالای صفحه، شما را قادر به جستجو با مشخصه های مختلف می سازد :

  •  و  برای محموله هایی که بین این تاریخ ها ایجاد شده است
  • کد رهگیری
  • کشور, استان , شهربرای جستجو توسط مقصد ارسال کا...
نظر ها  (0)
تنظیمات سبد خرید
تنظیمات سبد خرید

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش تنظیمات سبد خرید

برای مشخض کردن تنظیمات سبد خرید، به تنظیمات سبد خرید → تنظیمات → تنظیمات بروید. پنجره تنظیمات سبد خرید به صورت پیش فرض در حالت پیشرفته نمایش داده می شود :

 تنظیمات سبد خرید ناپ کامرس 

در تنظیمات سبد خرید می توانید مشخصات زیر را تعیین کنید:

  • نمایش جعبه تخفیف: ک...
نظر ها  (0)