شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "دی"

راهنمای سئو برای فروشگاه های آنلاین
راهنمای سئو برای فروشگاه های آنلاین
امروزه با پیشرفت اینترنت تمامی کسب و کار ها با دنیای اینترنت پیش می رود به گونه ایی که اگر برای شغل خود در اینترنت جایی نداشته باشید، به زودی حذف خواهید شد. یکی از راه های بسیار مهم برای آن که وب سایتتان رتبه بندی خوبی داشته باشد، سئو می باشد که در این مقاله به صورت کلی به آن پرداخته ایم.
بازاریابی
بازاریابی
بازاریابی دانشی است که کسب و کارها برای بقا و موفقیت بدان وابسته می باشند. فیلیپ کاتلر که از برجسته ترین اساتید در حوزه بازاریابی است؛ مارکتینگ را ایجاد سود و منفعت برای مشتریان و کسب و کار تعریف می کند. از نظر فیلیپ کاتلر مارکتینگ منفعتی متقابل ایجاد می نماید. بازاریاب کسی است که با طراحی راهبرد، ترسیم استراتژی، شناسایی بازار، تقسیم بندی مشتریان، طراحی نحوه تبلیغات به کمپانی کمک می نماید تا با کسب حداکثر رضایت مشتری و ایجاد مشتری های پایدار به سود و منفعت و در نهایت موفقیت برسد. یک بازاریاب موفق باید به دانش هایی چون اقتصاد، حسابداری، مدیریت امور مالی، وبلاگ نویسی، تولید محتوا، روزنامه نگاری و خبرنگاری تسلط نسبی داشته باشد‌. تا بتواند راحت تر استراتژی را ترسیم نماید.
ASP.net core و دلایل استفاده از آن چیست؟
ASP.net core و دلایل استفاده از آن چیست؟
کسانی که تکنولوژی های مایکروسافت به ویژه asp.net را دنبال می کنند یکی دو سالی هست که با شنیدن خبرهایی نظیر "متن باز شدن دات نت"، "قابلیت اجرا بر روی بسترهای غیر ویندوز مثل لینوکس و os x با سوالهایی مواجه می شوند. دلیل این تغییرات چیست؟ این تغییرات موجب چه بهبودهایی در فضای توسعه نرم افزار های تحت دات نت می شود؟
۵ اصل برای داشتن یک وب سایت جذاب
۵ اصل برای داشتن یک وب سایت جذاب
طراحی وب سایت جذاب چیزی فراتر از ظاهری دلپذیر است. در حقیقت، طیف وسیعی از متخصصان با زمینه های مختلف تخصصی در حال طراحی وب سایت های مختلف هستند تا آن را به دیگران عرضه کنند. به طور اساسی طراحی وب خوب برای پرداختن به مواردی است که به نظر ما مهم ترین نقاط در هر سایتی است که باید به آن پرداخته شود.
مزایای قالب های ناپ کامرس کدام اند؟
مزایای قالب های ناپ کامرس کدام اند؟
ناپ‌کامرس، یکی از فروشگاه های اینترنتی برای کسب و کارهای آنلاین است که این امکان را به صاحبان کسب و کار می‌دهد تا کسب و کار آنلاین خود را راه‌اندازی کنند. ناپ کامرس دارای ابزارهای بسیار قدرتمند است که خدمات مشتری را در فروشگاه تحت وب کاربر فراهم می‌کند.
بهترین ویژگی های ناپ کامرس ۴ چیست؟
بهترین ویژگی های ناپ کامرس ۴ چیست؟
ناپ کامرس بهترین و پرکاربردترین پلتفرم متن باز یا open source برای فروشگاه اینترنتی با هسته ASP.NET است. ناپ کامرس راهکاری است با مجموعه وسیعی از ویژگی ها که شرایط راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را برای همه نوع کاربر فراهم می کند. پروژه ناپ کامرس از سال ۲۰۰۸ شروع شده و به صورت مرتب نسخه های جدید منتشر کرده است.