شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

همه کمپین ها

همه کمپین ها

آموزش فروشگاه ساز ناپ کامرس بخش همه کمپین ها

در هنگام ثبت نام، مشتری می تواند گزینه عضویت در خبرنامه برای دریافت خبرنامه های ناپ کامرس را انتخاب کند. راه دیگر تکمیل لیست ایمیل مشترکین استخراج به یک فایل خارجی CSV و وارد اطلاعات از یک فایل خارجی CSV به ناپ کامرس است.
 

نکته: شما می توانید مشترکین خبرنامه را در مسیر مشترکین خبرنامه→ جشنواره ها مدیریت کنید.

از لیست مشترکین خود برای ایجاد کمپین های مبتنی بر ایمیل به منظور دسترسی و ارتباط آسان و سریع به مخاطبان هدف، بدون نیاز به هیچ فعالیت بازاریابی اضافی استفاده کنید. کمپین ها علاوه بر افزایش فروش به افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان به یک شرکت نیز کمک می کند. 

نمونه های متعددی از کمپین های بازاریابی مبتنی بر ایمیل وجود دارد که شما می توانید برای فروشگاه خود از آن ها استفاده کنید: به عنوان مثال: با یک ایمیل خوش آمد گویی بابت ثبت نام شروع کنید و یا به طور منظم اطلاعیه ها، اخبار مربوط به شرکت، کوپن ها برای خرید در آینده و غیره را به مشترکین خود ارسال نمایید. 

به صورت پیش فرض no campaigns available by default، شما می توانید مطابق با استراتژی بازاریابی خود کمپین هایی را ایجاد کنید.

افزودن یک کمپین مبتنی بر ایمیل جدید:

به منظور ایجاد یک کمپین جدید مسیر مورد جدید→ کمپین ها → جشنواره ها را دنبال کنید. 

جزئیات کمپین را تعریف کنید:

  • نام کمپین
  • موضوع کمپین
  • متن ارسالی را وارد کنید.
  • برنامه تاریخ ارسال را انتخاب کنید.
  • از لیست ، نقش مشترکینی که این ایمیل را دریافت می کنند انتخاب کنید.
  • در فیلد محدود به نقش مشتری ، لیست مجاز token های پیام که می توانید در کمپین ایمیل خود استفاده کنید را وارد نمایید. با کلیک روی لینک نمایش می توانید همه نشانه های مجاز را ببینید.
    روی ذخیره کلیک کنید، پنجره کمپین ها به شرح زیر نمایش داده می شود:

 

 

بعد از ذخیره کمپین، می توانید یک ایمیل تست برای بررسی اینکه آیا همه چیز به درستی انجام شده است، ارسال کنید. روی ویرایش کلیک کنید یک فیلد دیگر در بالای صفحه خواهید دید.

آدرس ایمیل تست را وارد کرده ایمیل تست ارسال کنید.

انصراف از نظر