مزایای قالب های ناپ کامرس کدام اند؟
مزایای قالب های ناپ کامرس کدام اند؟
ناپ‌کامرس، یکی از فروشگاه های اینترنتی برای کسب و کارهای آنلاین است که این امکان را به صاحبان کسب و کار می‌دهد تا کسب و کار آنلاین خود را راه‌اندازی کنند. ناپ کامرس دارای ابزارهای بسیار قدرتمند است که خدمات مشتری را در فروشگاه تحت وب کاربر فراهم می‌کند.
بهترین ویژگی های ناپ کامرس ۴ چیست؟
بهترین ویژگی های ناپ کامرس ۴ چیست؟
ناپ کامرس بهترین و پرکاربردترین پلتفرم متن باز یا open source برای فروشگاه اینترنتی با هسته ASP.NET است. ناپ کامرس راهکاری است با مجموعه وسیعی از ویژگی ها که شرایط راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را برای همه نوع کاربر فراهم می کند. پروژه ناپ کامرس از سال ۲۰۰۸ شروع شده و به صورت مرتب نسخه های جدید منتشر کرده است.
مزیت داشتن شغل دوم چیست؟
مزیت داشتن شغل دوم چیست؟

در شرایط کنونی جامعه و نرخ بالای تورم اکثر افراد برای بهبود وضعیت مالی خود به فکر داشتن شغل دوم هستند تا بتوانند یک زندگی بهتر داشته باشند و شرایط مالی خود را بهبود ببخشند. تمامی ما ساعت هایی از روز را وقت اضافه داریم حتی زمانی که کارمند یک شرکت هستیم و به صورت تمام وقت در آنجا به فعالیت می پردازیم اما در نهایت چند ساعتی تایم آزاد داریم.

حالا این بستگی به شما دارد که از این تایم خود به چه نحوی استفاده کنید و چقدر در طول روز توانایی کار کردن را دارید.

پیدا کردن شغل دوم کار سختی نیست و شما باید ببینید که چه مهارت هایی دارید و چه کارهایی را می توانید انجام دهید . مسلما کاری که تایم زیادی از شما بگیرد و در نهایت پول کافی به شما نرسد بدردتان نمی خورد. مثلا بعضی از کارها هستند که به عنوان کار پاره وقت هستند اما پول کافی پرداخت نمی کنند و فقط خستگی برای فرد به همراه می آورند.

بهترین کار این است که بنشینید و فکر کنید چقدر زمان اضافی دارید و وقت کافی برای کارکردن در بیرون را دارید یا نه می خواهید در منزل کار کنید؟ شما باید تمام شرایط خود را در نظر بگیرید و زمانی که تمام جوانب را سنجیدید از بین گزینه هایی که دارید یکی را انتخاب کنید.

ما در اینجا برخی از شغل ها را برای شما ذکر کردیم که ماهیتشان شاید قدیمی باشد اما به عنوان شغل دوم خوب هستند و مشاغلی اند که کارمندی به حساب نمی آیند.

1. فریلنسری :

امروزه فریلنسری یکی از بهترین شغل هاست . تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که در یک سایت فریلنسری عضو شوید و براساس مهارت هایی که دارید رزومه خود را به دست کارفرما می رسانید . این بازار بزرگ مهارت ها و شغل های زیادی را در بر میگیرد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

تولید محتوا :

تولید محتوا یکی از کارهای رو به روشد در ایران است که آنچنان ساده نیست اما به مرور زمان حرفه ای تر می شوید تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، وب سایت ها و ... کارایی دارند . اگر در این رشته مهارت دارید می توانید با موسسات و وب سایت هایی که نیاز به محتوا دارند همکاری کنید.

البته این را نیز بدانید که این کار به علاقه و عشق نیز نیاز دارد و اگر هر کدام از اینها نباشد صبر و حوصله شما نیز تمام می شود زیرا کار تولید محتوا به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد. این را نیز بگویم شاید در ابتدا کسب درآمدتان کم باشد اما به مرور زمان و با کسب مهارت بیشتر هم می شود.

پشتیبانی فروش

پشتیبانی فروش :

تعداد کسب و کارها و سازمان هایی که نیروی پشتیبانی فروش استخدام می کنند هر روز زیاد تر می شود. البته این را نیز در نظر بگیرید که کار در منزل برخی از آپشن های کار تمام وقت مانند عیدی و سنوات و ... را ندارد . این کار بیشتر پاسخگویی به مشتریان و پشتیبانی آنها است که نیازمند روابط عمومی خوب و داشتن اطلاعات کافی از شرکت می باشد.

تولید زیر نویس فارسی :

برخی از موسسات به تاپ متن یا پیاده سازی متن سخنرانی ها و گفت و گو ها نیاز دارند . در بعضی از موارد نیز نیاز است که فیلمی زیر نویس بخورد . اگر در تایپ و درک مطلب خوب هستید می توانید درآمد خوبی از این کار داشته باشید.

2. شغل دوم خدماتی :

شغل های خدماتی مزیتی که نسب به سایرین دارند این است که تنوع بیشتری را شامل می شوند. برخی از مشاغل خدماتی ماهیت پاره وقت دارند و برخی فصلی و برخی دیگر روز مزداند.

مشاغل روزمزد :

مشاغل روزمزد همیشه در دسترس هستند و شما برای انجام آن باید به ادارات کاریابی مراجعه کنید البته شما برای این شغل باید صبح زود سرکار حاضر شوید و حقوق خود را در آخر روز دریافت خواهید کرد پس سریع ترین راه برای کسب درآمد می باشد.

تاکسی های اینترنتی :

امروزه بحث تاکسی های اینترنتی بسیار داغ است. تاکسی های اینترنتی مثل اسنپ و تپسی که این روزها نیرو میگیرند و شما با داشتن یک ماشین و یک سری مدارک می توانید عضو آنها شوید و رئیس خود شوید یعنی می توانید رانندگی در ساعات پردرآمد را انتخاب کنید و یا موقع برگشت از سرکار پذیرش مسافر را قبول کنید.

درآمد این رانندگان در شهر تهران خوب است و بستگی به فعالیت رانندگان نیز دارد که در طول روز چقدر کار می کنند.

پیک موتوری و تحویل غذا :

این شغل نیز همیشه خواهان دارد و بسیاری از رستوران ها به دنبال پیک موتوری هستند اگر موتور دارید می توانید در این مکان ها استخدام شوید و در مناطق بالای شهر برای بردن غذا از فرد انعام نیز بگیرید. در این شغل اگر روابط عمومی خوبی داشته باشید درآمد خوبی نیز خواهید داشت.

حسابداری و امور مالی :

برخی از شرکت ها در پایان سال مالی به افرادی نیاز دارند تا دفاترشان را بنویسند . دفتر نویسی یکی از بهترین شغل های دوم برای حسابداران است که درآمد خوبی نیز به همراه خود دارد.

از دیگر شغل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

طراحی دکوراسیون و تعمیرات منزل :

این افراد تعمیرات خانه های قدیمی را انجام م یدهند مثلا کاغذ دیواری را تعویض می کنند یا رنگ دوباره به خانه می زنند. کفپوش ها را تعویض می کنند و در کل آنچه نیاز صاحب خانه هست را برطرف می کنند.

اگر در این زمینه وارد هستید و علاقه خاصی دارید می توانید این شغل به عنوان شغل دوم برای خودتان انتخاب کنید.

تدریس خصوصی و آموزشگاهی :

تدریس یکی از بهترین شغل های دوم می باشد که افراد با توجه به سواد و تواناییشان آن را انجام می دهند. اگر دانش و تخصص بالایی دارید فرصت رشد در این بازار را خواهید داشت. البته در ابتدا درآمد بالایی ندارید اما با قوی شدن رزومه تان می توانید برند شخصی خود را تقویت کنید.

کارهای پروژه ای مثل طراحی سایت

کارهای پروژه ای بگیرید :

یکی دیگر از کارهایی که برای شغل دوم است کارهای پروژه ایست مثلا اگر سئو کار هستید می توانید پروژه کارفرما را بگیرید و در منزل آن را انجام دهید. اگر طراحی سایت بلد هستید می توانید با ارائه نمونه کارهای خود نظر کارفرما را جلب کنید و به صورت دورکار پروژه های طراحی سایت را انجام دهید.

حتی امروزه گرافیست کارها نیز پروژه هایشان را به صورت دورکاری انجام می دهند و درآمد خوبی از این موضوع دارند. تمامی این موارد بسته به این است که شما چقدر مهارت دارید و چقدر علاقه دارید تا کارهایتان را انجام دهید و به موقع آنها را تحویل دهید زیرا خوش قولی یکی از مهم ترین ارکان در کارهای پروژه ایست.

کلام آخر :

ما در اینجا به برخی از شغل های دوم پرداختیم که می تواند روی درآمد امروزه شما تاثیر بگذارند و منبعی برای راحت زندگی کردن شما و پس انداز باشد. هر چند باز هم این مورد به خودتان بستگی دارد که چه میزان مایل هستید که پس انداز کنید و یا هزینه های اضافی خود را صرف تفریح خود کنید.

هرچند در این روزها که تورم سر به فلک می زند جایی برای خرج های اضافی باقی نمی گذارد. این را نیز بدانید که برای شغل دوم اگر شما در روز حداکثر ۵ ساعت کار کنید معادل نصف روز کار تمام وقت است و می تواند تاثیر خوبی روی میزان حقوق دریافتی شما بگذارد.

این مزیت را نیز از شغل دوم بدانید که اگر یک روز مایل به استراحت بودید و حال کار کردن نداشتید می توانید آن روز را استراحت کنید و نیازی به مرخصی نیست.

کسب درآمد از اینترنت در خانه بدون سرمایه و تضمینی
کسب درآمد از اینترنت در خانه بدون سرمایه و تضمینی

شما می توانید از طریق اینترنت بدون سرمایه نیز درآمد کسب کنید و نیاز به دانش خاصی ندارد. این را دور بریزید که فقط متخصصین می توانند از اینترنت پول دربیاورند و دیگر افراد امکان این را ندارند.اما این را بدانید که امروزه افرادی که علاقه مند هستند حتی بدون هیچ تخصصی بهتر از دیگران به کسب درآمد از اینترنت پرداخته اند و حتی می توانند در خانه نیز به کسب درامد برسند.

در این صورت در کسب و کارهای خانگی نه نیاز به دفتر است نه مجوز نه پول زیاد و شما می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار مثل اینستاگرام کسب درآمد کنید.ما در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه کسب درآمد کنید راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد فقط کافیست تا اصول اولیه آن را یاد بگیرید و به درآمد برسید.

آیا هر فردی می تواند به درآمد برسد و از اینترنت کسب درآمد کند ؟

این سوالی است که برای خیلی از شما پیش آمده است و من باید بگویم بله . کسب درآمد از اینترنت سن و سال نمی شناسد و هر فردی با هر شرایطی می تواند از اینترنت درآمد کسب کند و نیاز به تخصص و مهارت خاصی نیست  اما این را نیز بدانید که کسب درآمد از اینترنت نیز سختی های خاص خودش را دارد و بدون تلاش هیچ کاری به موفقیت نمی رسد پس هیچ وقت برای پولدار شدن دنبال راه آسون و ساده نباشید .

چرا ما باید از اینترنت کسب درآمد کنیم ؟

کسب درآمد از بستر اینترنت یکی از بهترین شغل هاست که با آن در هر شرایطی می توانید درآمد بالا و پایداری داشته باشید. چه وضع اقتصادی خوب باشد چه بد شما درآمد خود را دارید. کسب و کارهای اینترنتی ظرفیت های بالایی دارند که در کمتر از چند روز می توان به اندازه چند کارمند درآمد داشت تنها کافیست اعتماد سازی کنید و مخاطبان هدف خود را جذب کنید.

متاسفانه بسیاری از جوانان این روزها به این فکر می کنند که باید از هر راه و روشی از اینترنت پول دربیاورند و گول افراد سودجو را می خورند و در این راه بعد از مدتی شکست می خورند.

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه اولیه :

این نیز سوال اکثر افراد است که مگر می شود بدون سرمایه هم کار راه انداخت باید بگوییم بله . یکی از بهترین مزیت کسب و کار اینترنتی کم هزینه بودن آن است یعنی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیاز به هیچ سرمایه ای نیست و اگر هم نیاز باشد سرمایه اندک می خواهد.

شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت کسب درآمد کنید یعنی چه سرکار باشید چه خواب و چه مسافرت می توانید درآمد خود را داشته باشید و این مزایای کسب و کار اینترنتی است.

ما در ادامه به شما روش هایی را می گوییم که بدون باید به سرمایه بتوانید کسب درآمد کنید تا شما هم این حس لذت بخش را تجربه کنید. همانطور که در بالا اشاره شد کسب درآمد از اینترنت راه های متفاوتی دارد که افراد با توجه به ایده ، سرمایه و تجربه شان به سمت آن می روند.

کسب درآمد در منزل بدون سرمایه

کسب درآمد از اینترنت با یک موبایل :

شما می توانید از طریق تلفن همراه خود درآمد کسب کنید و یک خط تلفن و یک اینترنت برای این کار کافیست تا بتوانید کسب و کار خود را آغاز کنید. ما در بستر وب خیلی از جوان ها را می بینیم که سن و سال کمی دارند اما درآمدشان از خیلی از افراد و حتی پزشکان بالاتر است. این قدرت کسب درآمد از اینترنت است که با شما بازگو کردیم. برای شروع کار نیاز به تجهیزات حرفه ای ندارید و همین حالا می توانید کارتان را شروع کنید.

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر :

شما می توانید با کامپیوتر شخصی خود کسب درآمد کنید . بسیاری از کارآفرینان مطرح دنیا کارشان را از منزل خودشان اغاز کرده اند . شما بدون آنکه نیاز به مجوز داشته باشید و یا دفتر کار می توانید برای شروع ، کسب و کارتان  را از منزل آغاز کنید.

کسب و کارهای اینترنتی زیادی همین الان نیز در ایران هستند که به صورت دورکاری به فعالیت می پردازند و با تیم سازی به صورت دورکاری می توانند افرادی استخدام کنند تا برای شما کار کنند و به پیشرفت در کسب و کارتان کمک کنند.

کسب درآمد از طریق فروش محصولات فیزیکی :

خیلی از افراد می خواهند یک کسب و کار اینترنتی مثل دیجی کالا راه اندازی کنند اما حتما نیاز نیست که یک انبار بزرگ مثل آن داشته باشید شما می توانید خیلی راحت محصولات دیگران را در سایت خود قرار دهید و زمانی که سفارش گرفتید محصول را از آنها خریداری کنید و تحویل مشتری دهید. البته این کار همکاری در فروش نیست در این روش شما کالاهایی را به فروش می رسانید که در انبار دیگری است همین . حتی شما می توانید محصولات تولیدی و دست ساز خود را به فروش برسانید .

کسب درآمد از طریق آزادکاری :

فریلنسری یا آزادکاری کاریست که هیچ سرمایه ای نمی خواهد . بسیاری از آزاد کارهایی که در اینترنت فعالیت می کنند هیچ سایتی ندارند و برای دیگران در منزل خودشان کار می کنند. مثلا شما اگر تخصص گرافیک دارید می توانید برای دیگران به صورت دور کاری کارهای گرافیکی انجام دهید . شما می توانید برای این کار از آگهی های استخدام افراد دور کار و یا سایت های گوناگون در این زمینه کمک بگیرید.

کسب درآمد از طریق تبلیغات :

روشی که خیلی از افراد امروزه به دنبال آن هستند تبلیغات است. خیلی ها در تلاشند تا سایتی بزنند و رتبه الکسای خود را به زیر ۱۰۰۰ بیاورند تا بتوانند از این طریق سفارش بگیرند و کسب درآمد کنند. البته این کار زمان زیادی می برد و شما باید هر روز به فکر افزایش بازدیدکنندگان سایتتان باشید که خب این هزینه های بالایی نیز به همراه دارد.

شما می توانید در سایتتان از طریق تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی کسب درآمد کنید .

کسب درآمد از همکاری در فروش با دیجی کالا :

یکی از بهترین روش ها برای درآمد زایی که سرمایه خاصی نیاز ندارد همکاری در فروش است یعنی شما خدمات و محصولات سایت های دیگر را می فروشید و در عوض پورسانت خود را دریافت می کنید.

برای این کار شما بهتر است در ابتدا تولید محتوا را یاد بگیرید و سپس با ورد پرس یک سایت راه اندازی کنید و در حوزه ای که علاقه دارید فعالیت کنید و بعد از مدتی که تعداد بازدید کنندگانتان زیاد شد به تبلیغات محصولات مختلف بپردازید.

کلام اخر :

در این مقاله ما به روش های مختلف کسب درآمد بدون سرمایه در منزل پرداختیم که اگر بخواهید روی آنها کار کنید یکی از دیگری بهتر هستند. گاهی افراد فرصت های پیش روی خودشان را از دست می دهند . پس اگر می خواهید از دیگران عقب نیوفتید از همین حالا شروع به کار کنید.

ما در این راه به شما کمک خواهیم کرد. ما با طراحی وب سایت با پلتفرم ناپ کامرس می توانیم یک وب سایت عالی برای شما طراحی کنیم که با بهینه سازی و سئوی آن فروش شما را دو چندان کنیم و به شما در کسب درآمد کمک شایانی کرده باشیم.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به فعالیت هایی گفته می شود برای برای تبلیغات محصول و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتال صورت می گیرد. البته دیجیتال مارکتینگ گستردگی های خود را نیز دارد.

دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی سنتی تفاوت هایی دارد و بر خلاف بازاریابی سنتی ، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارند. به همین خاطر شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ایمیل ، شبکه های اجتماعی ، اس ام اس و ... سعی می کنند رفتار مشتری را تحلیل کنند تا بتوانند بهترین بازخورد را بگیرند.

در این مقاله قصد داریم شما را با دیجیتال مارکتینگ و تمامی مزایا و معایب آن آشنا کنیم .

تفاوت بازاریابی سنتی ( آفلاین ) با بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی سنتی هنوز هم برای برخی از کسب و کارها جواب می دهد اما با این حال بازاریابی دیجیتال خیلی سریع جایگزین این بازاریابی شده است. در اینجا چند تفاوت این دو بازاریابی را بیان می کنیم.

1.بازاریابی دیجیتال هر نوع فعالیت تبلیغاتی بر بستر دستگاه های هوشمند و اینترنت می باشد در صورتی که در بازاریابی آفلاین از رسانه های سنتی و جمعی استفاده می گردد.

2.در بازاریابی دیجیتالی امکان تعامل دو سویه وجود دارد و تبلیغ دهنده و مخاطب می تواند از هر دو سمت تعامل داشته باشند.

3.تمامی فعالیت های بازاریابی دیجیتال قابل اندازه گیری است و می توان آنها را با آمار و ارقام تحلیل کرد در حالی که در بازاریابی سنتی این امکان وجود ندارد.

4.تنوع و تفاوت در کانال های توزیع محتوای آنلاین و آفلاین وجود دارد متفاوت می باشد.

5.هزینه های بازاریابی دیجیتال از آفلاین کمتر می باشد و اثر بخشی آن نیز به مراتب بیشتر است.

6. در بازاریابی دیجیتال امکان وایرال شدن و به اشتراک گذاشته شدن وجود دارد که این امکان در بازاریابی سنتی نیست.



اهمیت دیجیتال مارکتینگ چیست؟



معایب ابزارهای آفلاین دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اگر بخواهیم از این ابزارها استفاده کنیم هزینه بسیار بالایی دارد و برای ما هدفمند نیستند . زیرا این تبلیغات معمولا تبلیغات محیطی ، تلویزیون ، رادیویی ، تلفنی و ... می باشند که احتمال اینکه ما بازدهی خوبی نداشته باشیم زیاد است زیرا مخاطب هدف ما مشخص نیست زیرا هر کسی ممکن است آن لحظه پای تلویزیون نشسته باشد به همین دلیل اصلا هدفمند نیست.

همچنین در این روش سنجش بازدهی نیز برای شما بسیار سخت خواهد بود زیرا اگر شما بخواهید همزمان هم تبلیغات تلویزیون داشته باشید و هم بیلبورد میزان سنجش بازخورد را نمی توانید بسنجید. مثلا نمی توانید متوجه شوید چند درصد از طریق تلویزیون مشتری شده اند و چند نفر از طریق بیلبورد.

مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

این ابزار یک ابزار آنلاین برای جذب و بازاریابی مشتری است که  با استفاده از ابزارهای دیجیتال پروسه جذب ، فروش و وفاداری مشتری را برایمان آسان می کند. ما در این مرحله متوجه می شویم که دقیقا مشتریان ما به دنبال چه چیزی در بستر وب هستند و دقیقا بر روی همان کار می کنیم و به صورت هدفمند مشتریان خود را پیدا خواهیم کرد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ در حالت کلی به دو صورت بستر وب و شبکه های اجتماعی تقسیم بندی می شود.

بستر وب :

  • بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو
  • طراحی وب سایت
  • تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات بنری و کلیکی
  • ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل
  • بازاریابی ویدیو یا ویدئو مارکتینگ
  • تبلیغات در گوگل یا گوگل اذر
  • صفحات فرود یا لندینگ پیج

بستر شبکه های اجتماعی :

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • بازاریابی تولید محتوا
  • کمپین دیجیتال مانند تولید محتوا
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند تبلیغات در اینستاگرام

چالش های دیجیتال مارکتینگ کدام است ؟

در حوزه دیجیتال مارکتینگ سه چالش وجود دارد اول اینکه تنوع رسانه های آنلاین باعث می شود تا صاحبان برند برای برنامه ریزی در هر رسانه با مشکل مواجه شوند. به همین علت بسیاری از شرکت ها استراتژی دیجیتال خود را به همراه برنامه ریزی داحلی و مدیریت و تولید محتوای آن را برون سپاری می کنند.

دوم هزینه پایین و باور اشتباه به عدم نیاز به تخصص در رسانه های آنلاین در مقایسه با سایر رسانه ها می باشد که باعث می شود بسیاری از برندها با رویکردهای حرفه ای و غیر حرفه ای برای تبلیغ به این فضا هجوم بیاورند که این باعث تشدید رقابت می شود.

سوم اینکه حجم زیادی از تبلیغات در رسانه های آنلاین باعث می شود تا مخاطب با حجم زیادی از تبلیغات روبه رو شود که بسیاری از افراد با واقعیت آن کالا یا خدمات آشنایی ندارند و سبب کم شدن هزینه نسبت به همه تبلیغات در فضای مجازی می شود.

اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال چیست؟

اگر شما هم هنوز این سوال را دارید که بازاریابی دیجیتال چرا اهمیت دارد به موارد زیر که ذکر می شوند دقت کنید تا شما هم قانع شوید .

1.نرخ رو به رشد بازارهای دیجیتال : بازاریابی دیجیتال به سرعت رو به رشد می باشد و فرصت های شغلی زیادی را ایجاد کرده است به طوری که بازاریابی دیجیتال بیشتر وضعیت معیشتی و فناوری را به خود اختصاص داده است.

2. فرصت های شغلی متنوع : در دیجیتال مارکتینگ فرصت های شغلی متنوعی موجود می باشد و حتی افراد می توانند با استفاده از توانایی ها و مهارت هایی که دارند به صورت دور کار در منزل کار کنند و به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

3.راهی ساده برای شروع یک کسب و کار : شما با استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین مانند یوتیوب ، اینستاگرام ، تلگرام و ... می توانید به راحتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید. سپس می توانید با تهیه یک استراتژی قوی بهترین کانال بازاریابی هدفمند را ایجاد کنید.

4.جذب آسان مخاطبان در بستر وب : وقتی که دیجیتال مارکتینگ را برای کسب و کار خود انتخاب می کنید باید تمام تلاشتان را بکنید تا از طریق آن کسب درآمد کنید و مشتریان بیشتری را به خود جذب نمایید. دیجیتال مارکتینگ در ایجاد ترافیک بالای سایت شما نقش مهمی دارد.

5. تحول در بازاریابی اینترنتی : بازاریابی دیجیتال یکی از مواردی است که همیشه در آن نکات جدیدی را یاد میگیرید . این منابع به شما امکان خلاقیت در برنامه های بازاریابی تان را می دهد.

6. پشت سر گذاشتن رقیبان : یکی از مهم ترین کارهایی که شما باید انجام دهید انطباق سازمان خود با دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال می باشد. حتی اگر محتوا و یک وب سایت عالی داشته باشید باز هم ممکن است به دلایل گوناگون نتیجه قابل قبولی نگیرید.



چرا باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد



چرا باید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد؟

دیجیتال مارکتینگ در برابر قیاس با بازاریابی سنتی مزایای فراوانی دارد که انکار پذیر نیست که همین باعث شده تا به یک امر ضروری تبدیل شود.

دسترسی سریع و راحت به مخاطب :

اینکه شما مخاطب را بشناسید و شناخت دقیقی از او داشته باشید اول کار بازاریابی است و پس از آن باید پیام هایی برای رفع نیازهای او تهیه کنید و اگر این کار را درست انجام دهید وارد سخت ترین مرحله می شوید. دیجیتال مارکتینگ این کار را برای شما آسان کرده است.

قیمت مناسب :

دیجیتال مارکتینگ همانطور که در بالا ذکر شد نسبت به بازاریابی سنتی هزینه بسیار پایین تری دارد و بازگشت سرمایه در ان بیشتر است.

امکان سنجش و اندازه گیری :

شما پس از آنکه کمپین های تبلیغاتی مختلف را راه اندازی کردید می توانید میزان موفقیت کمپین را بسنجید در صورتی که قبل از همه این موارد این اندازه گیری ها کار دشواری بود و نیاز به هزینه های زیادی داشت.

چرا باید دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیریم ؟

همانگونه که در بالا به شرح آن پرداختیم اینترنت و بازاریابی اینترنتی بهترین روش ها برای تبلیغات و جذب مشتری هستند که مقرون به صرفه می باشند. مثلا شما می توانید با تولید محتوا که یکی از ایزارهای دیجیتال مارکتینگ هست مشتریان هدفمندی جذب کنید و دیگر هزینه های زیادی به تبلیغات دیگر ندهید.شما اگر می خواهید کسب و کار خود را داشته باشید و یک کارآفرین باشید باید حرفه های مختلف را بلد باشید نیازی نیست که در همه آنها مهارت داشته باشید همین که تا حدی بلد باشید کافیست.

در نتیجه دیجیتال مارکتینگ نیاز اصلی هر کسب و کاری است و قسمت جدایی ناپذیر کسب وکار های امروزی محسوب می شود. تا آنجایی که می توانید برای کسب و کار خود از این روش استفاده کنید و اثرات خوب آن را در جذب مشتری و ... مشاهده نمایید.

ما در اینحا به شما در امر طراحی سایت و سئو کمک شایانی خواهیم کرد و با پلتفرم های ناپ کامرس سایت های فروشگاهی و خدماتی به شما ارائه می کنیم تا با بهینه سازی آنها به فروش دست پیدا کنید.

101  ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم
101 ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

امروزه با وجود فضای اینترنت داشتن یک کار در منزل می تواند بسیار مفید واقع شود. داشتن یک کار اینترنتی در منزل نیازمند داشتن ثروت زیادی نمی باشد و شما می توانید در منزل خود با یک سرمایه کم صاحب کار شوید.

در این مقاله قصد داریم چندین مشاغل خانگی پولساز را به شما معرفی نماییم. شما می توانید در خانه خود یک شغل دوم داشته باشید که بر حقوق ماهانه شما بیفزاید و بتوانید به پول بیشتری دست پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این مسئله آشنا سازیم.

در بین ایرانیان یک شعار معروف وجود دارد که می گوید پول، پول می آورد اما همیشه این گفته درست نیست. مطالعه زندگی کارآفرینان موفق اشتباه بودن این فرضیه را به اثبات رسانده است. شرط اصلی برای کارآفرینی داشتن سرمایه اولیه فراوان نیست بلکه این موضوع بیشتر به اراده و پایداری فرد در انجام تصمیماتش بستگی دارد.

ایده های کسب و کار با سرمایه کم :

تولید محتوا یکی از کسب و کارهای اینترنتی با سرمایه کم :

تولید محتوا یکی از کسب و کارهایی است که نیازمند سرمایه زیادی نمی باشد و شما می توانید با کار در این زمینه ایجاد درآمد کنید. این کار معمولا برای شبکه های اجتماعی بسیار خوب است. تولید محتوا فرایندی کم هزینه می باشد و شما فقط نیاز به یک کامپیوتر و اینترنت دارید. شما می توانید تولید محتوا کرده و از راه های خاصی مانند ویکی محتوا کار خود را برای مشتریان جا بیندازید.

مشاوره از طریق اینترنت :

یک ایده دیگر برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم مشاوره اینترنتی است. برای این کار لازم است شما ابتدا در یک زمینه ای تخصص داشته باشید.  از این طریق شما می توانید در سایت های مرتبط با این کار شرکت کرده و کسب درآمد کنید.

موسیقی و طراحی گرافیک :

یکی دیگر از راه هایی که می توانید از طریق اینترنت و یا در منزل کسب درآمد کنید مربوط به کار های هنری مختلف است. برای مثال اگر در زمینه لوگو، طراحی و کار های هنری از این قبیل مهارت دارید می توانید یک کار برای خودتان راه اندازی کنید و سرمایه آن چنانی هم نمی خواهد.

شما همچنین می توانید از طریق کامپیوتر تولید موسیقی کرده و در اختیار افراد قرار دهید. همچنین اگر ساز خاصی بلد هستید می توانید به صورت مجازی آن را آموزش دهید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی :

اگر در ارتباط برقرار کردن با افراد مهارت دارید که خیلی در کار خود پیشرفت خواهید کرد اما راه دیگر استفاده از شبکه های اجتماعی است. شما می توانید  نوع خدمات خود را از طریق برنامه هایی مانند اسنپ چت، اینستاگرام و... ارائه دهید. همچنین می توان برای افراد دیگر به عنوان مدیر سایت این کار را انجام داد و کسب درآمد نمود.

مشاوره فنی :

یکی دیگر از مشاغلی که بسیار در این زمینه ها موفق بوده است آموزش های نرم افزاری است. اگر در زمینه رشته فنی خود نرم افزاری بلد هستید می توانید برنامه را نصب نموده و شروع به کار کنید. می توانید پروژه هایی انجام دهید و اگر بتوانید یک وب سایت راه اندازی کنید به شما کمک زیادی خواهد کرد.

وبلاگ نویسی :

یکی دیگر از مشاغلی که همواره مورد توجه و تمرکز است وبلاگ نویسی می باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که ضبط فیلم و عکاسی را دوست دارید این کار برای شما است به شرطی که در این کار به شهرت برسید به ثروت زیادی دست پیدا خواهید کرد.



وبلاگ نویسی



ترجمه و تایپ در منزل :

یکی از کارهایی که می توانید از طریق آن بدون سرمایه اولیه درآمد کسب کنید تایپ و ترجمه در منزل است. برای این کار شما لازم است یه دستگاه کامپیوتر داشته باشید و اگر در هر زبانی تخصص یا مهارت دارید می توانید ترجمه متون را انجام دهید که برای شما بسیار درآمد زا خواهد بود. یک نکته در زمینه زبان این است که ابتدا مطمئن باشید در کار زبان تخصص دارید و بعد تصمیم به کار از این طریق بگیرید.

استفاده از یوتیوب :

شما می توانید با گوشی هوشمند خود از طریق یوتیوب کار آموزشی راه اندازی کرده و از این طریق به شهرت برسید. لازم نیست شما به شهرت برسید اما همین که شناخته شوید و کارتان را ببیند بسیار در موفقیت شما موثر خواهد بود.

مشاوره سئو :

هر فروشگاه آنلاین و هر صاحب وب سایتی نیاز به یک مشاوره سئو خواهد داشت. شما می توانید توانایی خود را ارتقا داده و به عنوان یک مدیر سئو با شرکت ها و مدیر وب سایت های دیگر همکاری کنید.

ساخت کارتون و انیمیشن :

اگر در زمینه ساخت انیمیشن و کارتون تخصصی دارید می توانید از این طریق کسب درآمد نمایید. امروزه سرعت پیشرفت این موارد بسیار بالا است و می تواند بسیار درآمد زا باشد.

خوب کارهایی که در بالا معرفی کردیم مربوط به کار در فضای آنلاین بودند. حال قصد داریم کارهای خدماتی را به شما معرفی کنیم که برای انجام آن ها به سرمایه اولیه ای نیاز نخواهید داشت و می توانید از طریق این کارها به پول خوبی برسید.

نگهداری از کودکان :

در بیشتر خانواده ها هم پدر و هم مادر چند شغله هستند و این حقیقتی غیر قابل انکار در دنیای امروز می باشد. گاهی اوقات حتی اگر بحث کار کردن هم نباشد ممکن است شرایطی پیش بیاید که والدین نخواهند کودک همراه آن ها باشد. در نتیجه آن ها بچه خود را به یک پرستار کودک می سپارند. شما می توانید اعتماد این افراد را جلب کنید و از کودکان آن ها پرستاری کنید.

کارهای تعمیراتی سیستم های کامپیوتر :

یکی از مشاغلی که می توانید از طریق آن کسب درآمد کنید رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های کامپیوتری است که می تواند برای شما شغل پاره وقت خوبی باشد. همچنین شما می توانید این کارها را در محل کار یا منزل خود شخص انجام دهید و بابت آن هزینه اضافه دریافت کنید.

مقاله پیشنهادی : چه کسب و کارهایی را می توان با هزینه کم راه اندازی کرد؟

دستیاری :

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به صاحبان کار که سرشان شلوغ است کمک کرده و برای آن ها یک دستیار شوید. برای این کار شما می توانید ماشین را در اختیار داشته و به عنوان راننده یک مدیر به او خدمات رسانی کنید.

تدارکات مراسمات :

یکی دیگر از مشاغلی که می توانید آن را انجام دهید و برای شما بسیار جذاب خواهد بود برگزاری مراسمات است. برای مثال می توانید سفره عقد را طراحی کنید و ... .این کار به نظم زیادی نیاز دارد و شما می توانید یک سیم کارت جدا مخصوص سفارشات خود داشته باشید تا بتوانید موفقیت بیشتری به دست آورید.

آشپزی :

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید ارائه خدمات آشپزی است. برای این کار هم باید در آشپزی استاد باشید و هم بتوانید برای کل هفته غذا های متنوع درست کنید. برای شروع شما فقط به هزینه ایاب و ذهاب و خرید تره بار نیاز دارید و هزینه های باقی مانده توسط شخص پرداخت می شود.

عکاسی :

یکی دیگر از هنرهایی که می توانید از طریق آن کاری برای خود راه اندازی کنید عکاسی بوده که لازم است شما فقط یک دوربین داشته باشید. همه ما روزانه از دوربین گوشی خود استفاده می کنیم اما دوربین کیفیت دیگری دارد و در کنار مهارت عکاسی می تواند بسیار پر طرفدار باشد. شما می توانید دوربین خود را بردارید و شروع به این کار کنید.

آژانس مسافرتی :

یکی دیگر از مشاغلی که می توانید از طریق آن کسب درآمد کنید خدمات رسانی به عنوان آژانس مسافرتی است. در این روش شما می توانید به عنوان راننده افراد را به گردش یا ...برسانید و از این طریق هم به آن ها کمک کنید و هم کسب درآمد کنید.

راهنمای شغلی و رزومه نویسی :

شما می توانید به عنوان یک مشاور به دانش آموزان و جوانان مشاوره ارائه دهید. همچنین رزومه نویسی نیز یکی از کارهایی است که می تواند بسیار برای شما سودمند باشد و شما فقط برای آن به حرفه رزومه نویسی احتیاج دارید.

راه اندازی کلوپ سلامتی :

سلامتی برای افراد بسیار مهم می باشد. یکی از راه های به دست آوردن سلامتی ورزش است شما می توانید در محله های پولدار نشین یک کلوب شیک راه اندازی کرده و از این طریق کسب درآمد کنید.



مقاله پیشنهادی : کسب و کار چیست؟



فروشگاه لبنیات :

لبنیات همواره در بین مردم محبوبیت خود را حفظ کرده و افراد تمایل دارند از لبنیات محلی و تازه استفاده کنند. داشتن یک مغازه لبنیات در هر محله ای لازم است پس اگر در محله شما فروشگاه لبنیات ندارد می توانید شما این کار را آغاز کنید.

فروشگاه کتاب آموزشی و کتاب دست دوم :

یکی از کارهایی که می توانید از آن کسب درآمد کنید فروش انواع کتاب آموزشی می باشد که همیشه افراد به آن ها نیاز دارند و همچنین خرید کتاب های دست دوم نیز می تواند درآمدزا باشد.

کاشت و فروش گیاهان خانگی :

یکی دیگر از راه های کسب درآمد در خانه پرورش انواع گل و گیاه نظیر کاکتوس های رنگی است که می تواند برای شما پر درآمد باشد. شما می توانید با گلخانه ها و شرکت ها از راه دور هماهنگ کرده و گیاهان و گل های خود را در اختیار آن ها قرار دهید.

برگزاری کلاس های سرگرمی :

شما می توانید با راه اندازی یک کلاس برای کودکان کسب درآمد کنید. آموزش کودکان و سرگرم کردن آنان باعث می شود پدر و مادر آن ها راضی شوند و هم به رشد کودکان کمک می شود.

فروشگاه مجازی وسایل دست دوم :

یکی دیگر از راه های کسب درآمد فروش لوازم دست دوم با قیمت پایین تر است که می تواند برای شما درآمد کسب کند. شما می توانید این کار را در زمینه وسایل مختلف خانه و آشپزخانه یا حتی لباس انجام دهید و از این طریق کسب درآمد کنید.

صنایع دستی و تولید و فروش آن :

یکی دیگر از زمینه هایی که می تواند برای شما درآمد زا باشد. فروش صنایع دستی است. برای مثال اگر شما کار ویترای انجام می دهید یا قالیچه درست می کنید می توانید در فضای مجازی از کارهای خود قرار داده و سفارش بگیرید. تولید تابلو های دست ساز خودتان نیز می تواند بسیار درآمد زا باشد.



خدمات دیجی و مجالس عروسی



خدمات دیجی :

یکی دیگر از مشاغلی که می توانید به عنوان کار دوم انجام دهید ارائه خدمات دیجی و ارکستر در عروسی ها و مراسمات جشن و شادی است که می تواند برای شما شغل خوب و پر درآمدی باشد.



کلام آخر :

در این مقاله تلاش کردیم کسب و کارهایی را به شما معرفی کنیم که کار در زمینه آن ها به سرمایه زیادی نیاز ندارد  اما اگر آن ها را شروع کرده و در زمینه آن ها تلاش کنید می توانند شما را به درآمد بسیار بالا و خوبی برسانند. پس اگر شاغل هستید و می خواهید شغل دوم داشته باشید و اگر شغلی ندارید و فرصت یا شرایط کار بیرون از خانه را ندارید این مقاله برای شما است تا روش های ایجاد شغل را به شما یاد دهد.


۵ پیشنهاد برای صاحبین کسب و کار با کمترین سرمایه
۵ پیشنهاد برای صاحبین کسب و کار با کمترین سرمایه

بسیاری از افرادی که علاقه مند به شروع کسب و کار هستند ، منابع مالی اندک و سرمایه کمی دارند. اما این را نیز باید بدانید که نباید این مسائل باعث شود شما از این کار دست بکشید بلکه برای کارآفرینی راه های دیگری نیز وجود دارد.

اگر شما جزو افرادی باشید که دارای مهارت ، دانش بازاریابی و اخلاق هستید می توانید با هزینه اندک نیز کار خود را شروع کنید. اگر به کارآفرینی علاقه دارید و برای شروع کسب و کار خود ذوق دارید ینج پیشنهاد مارو در نظر بگیرید.

۵ پیشنهاد برای صاحبین کسب و کار با کمترین سرمایه به شرح زیر است؟

چیزی بسازید :

اگر در ساختن چیزی مثل مجسمه ، اپلیکیشن ، لوازم دکوری و ... مهارت دارید از این مهارت برای کارآفرینی استفاده کنید. البته می دانیم که ساختن اینگونه از وسایل نیز هزینه بر می باشد اما معمولا هزینه های آن اندک است و سرمایه زیادی نمی خواهد . همچنین برای تولید این کارها نیاز به دفتر کار ندارید به همین دلیل سود بدست آمده از آنها برای شما بیشتر است. اینکه چه چیزی بسازید دست شماست اما برای فروش آن گزینه های زیادی در دست دارید.

اگر می خواهید آن را به صورت فیزیکی بفروشید می توانید به سراغ مغازه ها ، فروشگاه های محله یا شهر خود بروید و یا مستقیما آن ها را بفروشید یا اگر این کار را دوست ندارید می توانید به صورت اینترنتی محصولات خود را به فروش برسانید. جاهای زیاد اینترنتی وجود دارد که شما می توانید در آنجا محصولات خود را به فروش برسانید.

واسطه گری در فروش کالا یا خدمات :

اگر نمی توانید کالایی بسازید یا مهارت خاصی در این زمینه ندارید می توانید واسطه ی فروش کالا یا خدمات دیگران باشید و از این طریق کسب درآمد کنید. بسیاری از صاحبین کسب و کار با واسطه گری کسب و کارهای بزرگی را راه اندازی کرده اند. حال این کار می تواند از راه های مختلفی باشد :

1.دراپ شیپینگ :این روش یکی از روش های خرده فروشی است که فرد بدون انبار کردن کالا ، سفارش را از مشتری میگیرد و برای تولید کننده و یا عمده فروش می فرستد و از این راه کالا از انبار به مشتری ازسال می شود.

2.فروشگاه های ارزان قیمت و حراجی : در روش دیگر می توانید اجناس دست دوم و ارزان قیمت را بخرید. می توانید در فروشگاه های ارزان فروشی ، آنتیک فروشی و حراج های لوازم خانگی محصولات جذابی پیدا کنید و آنها را بیشتر از آنچه خریدید بفروش برسانید.



مقالات : کسب درآمد با هزینه کم



خدمات بفروشید :

یکی دیگر از راه های کسب و کار با سرمایه کم فروش خدمات به جای کالا می باشد. شما می توانید خدمات متنوعی را ارائه دهید که این به پیش زمینه ، مهارت ها و علایق شما بستگی دارد. برخی نیاز به تحصیلات آکادمیک دارند و برخی نیاز به تجربه زیاد مثل نگهداری از کودک.

اگر می خواهید از طریق خدمات کسب درآمد کنید باید یک برنامه قوی داشته باشید . باید طوری کسب و کار خود را پیش ببرید که نام تجاری آن بر سر زبان ها بیافتد و از شبکه های اجتماعی و روش های کم هزینه می توانید برای تقویت نام تجاری خود استفاده کنید.

حتی می توانید برای این کار یک وب سایت داشته باشید و نمونه کارهایتان و همچنین تجارب و سوابق خود را درون آن قرار دهید.

صاحبین کسب و کار

معاملات کالا به کالا ، خدمات با خدمات :

برای کسب و کارهای کوچک که با هزینه کم کسب و کار خود را شروع کرده اند استفاده از منابع بسیار مهم می باشد. اگر می توانید خدماتی را به سایر کسب و کارها ارائه کنید و گوشه ای از کار آنها را بگیرید به سراغشان بروید و پیشنهاد همکاری دهید. از مهارت های خود برای این کار استفاده کنید. حتی می توانید از کالا یا قطعات بی مصرف برای فروش استفاده کنید.

از خدمات کم هزینه برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید :

در تمامی مراحل کارآفرینی خود هم می توانید از روش های اثر بخش و گران قیمت استفاده کنید و هم از ابزارهای مقرون به صرفه و کم هزینه .شما می توانید از وب سایت های ارزون قیمت استفاده کنید و بدون پرداخت هزینه های گزاف فروشگاه های اینترنتی خود را راه اندازی کنید که یکی از آنها پلتفرم ناپ کامرس می باشد.

شبکه های اجتماعی نیز برای شما ابزاری ارزان قیمت هستند که این امکان را به شما می دهند تا با میلیون ها کاربر در ارتباط باشید. شما می توانید در شبکه های اجتماعی محتواهای خلاق درست کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

کلام آخر :

شما برای انجام کسب و کارهای خود نیاز به انگیزه و علاقه دارید. پس حتما در این راه کاری را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و باعث می شود که شما به سمت آن کشیده شوید و با عشق و علاقه و پشتکار آن را پیش ببرید.

اگر کاری را دوست ندارید اصلا آن را شروع نکنید چه برسه به آنکه انجامش دهید زیرا حتما در این راه شکست بدی خواهید خورد. ما شما را برای رسیدن به هدف هایتان یاری می کنیم . تنها کافی است که به ما اعتماد کنید.

ما در اینجا با استفاده از پلتفرم های اختصاصی طراحی سایت با صرف هزینه کم و مقرون به صرفه برای شما سایت فروشگاهی راه اندازی می کنیم و با بهینه سازی آن شما را در معرض دید همگان قرار میدهیم تا دیگران بتوانند از شما خرید کنند و فروش شما را بالا ببرند.

روش های تحول در کسب و کار
روش های تحول در کسب و کار

در همه کسب و کارها صاحبین کسب و کار به دنبال پیشرفت و تحول در کار خود هستند. در این بین کارهایی انجام می دهید که انتظار دارید از همه آنها نتیجه مطلوبی بگیرید. اما همه کارهایی که شما انجام می دهید باعث تحول در کسب و کار نمی شود.

شاید بهتر است بگوییم تنها ۲۰ ٪ از کارهایی که انجام می دهید باعث تحول در کسب و کار شما می شود پس بهتر است که آن را بدانید و روی آن تمرکز کنید تا نتیجه بهتری از آن بگیرید.

حال به توضیح برخی از روش ها برای تحول کسب و کار می پردازیم .

روش های تحول در کسب و کار کدام اند ؟

انجام کمتر بعضی از کارها :

شما باید بعضی از کارها را کمتر انجام دهید. این کارها در اصل کارهایی هستند که برای شما نتایج کمتری را به دنبال دارند. بیایید در کسب و کار خود قانون ۸۰ به ۲۰ را به کار ببندید یعنی بدانید که از ۸۰ درصد کالا یا خدمات شما تنها به ۲۰ درصد فروش و سود می رسند.

برخی از شرکت ها استراتژی هایی می گذارند که بتوانند از محصولات جدید خود تنها به ۲۰ درصد فروش برسند. شما می توانید کارهایی که برای فروش محصولات غیر محبوب و کم طرفدار انجام می دهید را برای محصولات پرطرفدار نیز انجام دهید تا بهره وری را افزایش دهید.

ایجاد تحول در کسب وکار

انجام بیشتر بعضی از کارها :

شما باید برای تحول کسب و کار خود یکسری از کارها را بیشتر انجام دهید و تا بهترین نتیجه را از آنها بگیرید. فعالیت و کارهایی را انجام دهید که بیشتر موفقیت آمیز بوده و قابل پیش بینی می باشد و فروش و سودآوری زیادی نیز دارد.

بسیاری از شرکت ها این اصل را نادیده می گیرند و به جای آنکه محصول یا خدماتی را برای خودشان مشخص کنند که سودآوری زیادتری دارد تمام وقت و هزینه خود را صرف پیشبرد کل خط تولید می کنند که این اشتباه است و باعث می شود انرژی هدر رود.شما باید برای آنکه دچار این مشکل نشوید به جای کارکردن روی کل کسب و کار فقط به نقطه ی خاصی تمرکز کنید و زمان و هزینه خود را روی این نقطه سرمایه گذاری کنید.

حذف برخی از کارها :

بسیاری از کارها هستند که زمان و هزینه زیادی صرف آنها می شود اما نتیجه ای حاصل نمی شود. این کارها شاید زمانی ایجاد ارزش می کردند اما دیگر نتیجه ای در بر ندارند. بسیاری از صاحبین کسب و کار اینگونه هستند و نمی خواهند که دیگر روش خود را تغییر دهند و به کارهایی که تا الان انجام می دادند عادت کرده اند و حاضر نیستند تغییری در آن ایجاد کنند.

کار جدید و متفاوتی را انجام دهید :

این کار یعنی انجام کار جدید و متفاوت یکی از سخت ترین کارها محسوب می شود زیرا بسیاری از افراد به گوشه امن خود چسبیده اند و به اطرافشان توجه نمی کنند و برای ماندن در آن موقعیت تلاش می کنند.این عدم نوآوری باعث شد بعضی از شرکت های بزرگ در برابر تولیدات خود و دستاوردهای خود مقاومت کنند زیرا فکر می کردند که در کسب و کارشان اختلال ایجاد می شود. که متاسفانه بزرگ ترین ضعف در بازاریابی و فروش همین می باشد.

شرکت ها محصولات خود را دوست دارند و مابقی محصولاتی که احتمال سودآوری بیشتری دارد را پس می زنند و همین موضوع باعث سقوطشان می شود و ما هرساله شاهد افول و سقوط شرکت های بزرگ هستیم.

دارا بودن قدرت ریسک و انجام کارهای جدید و متفاوت یکی از مهم ترین خصوصیات رهبران کسب و کارهای پیشرو در جهان می باشد.  البته این مشکل فقط مختص کسب و کارهای کوچک نیست و در کسب و کارهای بزرگ نیز اتفاق می افتد. زیرا عدم نوآوری و باقی ماندن در شرایط فعلی هر کسب و کاری را نابود می کند.

از امروز آینده خود را بسازید :

از امروز باید برای آینده تان برنامه ریزی کنید . امروز به فکر آن باشید که در چند سال آینده می خواهید چه کاری انجام دهید. به چه محصولات و خدمات دیگری نیاز داریم ؟ چه مهارت ها و قابلیت هایی داریم؟ و ...

شروع کار جدید همیشه دشوار است. برای شروع یک کار جدید همیشه اولین گام بسیار سخت می باشد. اما به جای قربانی شدن در آینده بهتر است اولین قدم را درست و سنجیده بردارید.

توقف کامل برخی از کارها :

آخرین راه تحول کسب و کار این است کارهای خاصی را متوقف کنید. کارهای زیادی وجود دارند که شما زمان و پولتان را صرف آنها میکنید و این کارها شاید در گذشته مفید بوده اند اما دیگر ارزش خاصی ندارند. بسیاری از افراد هنوز هم زمان و انرژی خود را صرف کارهایی می کنند که لازم نیست انجام شود.

امروزه بسیاری از شرکت ها زمان و هزینه خود را صرف اموری می کنند که دیگر نیازی به انجام آنها نیست و با دانش فعلیشان هرگز دوباره آنها را انجام نمی دهند. اگر در کارهای قبلی خود اسیر بمانید ، از ارائه محصولات جدید به بازار و پیدا کردن راه های جدید عقب می مانید.به همین خاطر خلاق باشید و کارهای گذشته را تکرار نکنید به فکر کارهای جدید تر باشید و سعی کنید چیزی ارائه دهید که به درد آیندگان می خورد.

ایده هایتان را عملی کنید

کلام آخر :

امروزه شرکت های زیادی به دنبال پیشرفت هستند و هر کاری می کنند تا از رقیبان خود پیشی بگیرند. شما امروز هر کاری که انجام می دهید به زودی رقبایتان نیز انجام می دهند. پس هر آنچه که  به ذهنتان می رسد را فورا و قبل از آنکه دیگری اقدام به آن بکند انجام دهیید.

همیشه به دنبال تغییر باشید و برای خودتان هدف گذاری کنید. روی یک روش خاص پافشاری نکنید و مختص به هر زمانی خودتان را آپدیت کنید. این را بدانید که اگر تغییر نکنید و با محیط خودتان را وفق ندهید به زودی شکست خواهید خورد.ما در اینجا به شما کمک میکنیم تا با طراحی سایت و ساخت ایده های ناب به کسب و کار خود رونق بدید و در این اوضاع با داشتن فروش اینترنتی کسب و کار خود را گسترش دهید و فروش خود را بالا ببرید. با ما همراه باشید.

آیا واقعا تولید محتوا برای شما مشتری ایجاد می کند؟
آیا واقعا تولید محتوا برای شما مشتری ایجاد می کند؟

خیلی از شرکت ها بر این باورند که برای جذب مشتری باید یا تخفیف و برنامه تشویقی اعمال کرد و یا از تبلیغات مستقیم بهره برد. خیلی ها می گویند درست است که بازاریابی محتوایی مفید است اما منجر به فروش و جلب مشتری نمی شود یعنی امکان ندارد کسی یک مطلبی را بخواند و از طریق آن چیزی بخرد.

حال ما در این مقاله به توضیح آن می پردازیم.

چگونگی تولید محتوای جذاب برای جلب مشتری :

ایجاد روابط خوب :

زمانی که تولید محتوا به درستی انجام شود روابط را بر اساس اعتماد پایه گذاری می کند و می تواند کسب و کار جدیدی را ایجاد کند. برخی از شرکت ها ارزش بازاریابی محتوایی را زیر سوال می برند و می گویند مشتریان ما اهل خواندن و مطالعه کردن نیستند. در این جور مواقع اغلب شرکت ها مفهوم درستی از بازاریابی محتوا را نمی دانند و اطلاع کافی ندارند که آن را باید چگونه اجرا کنند.

شما با ایجاد یک محتوای خوب می توانید اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید و به صورت مستقیم مشتریان را تحت تاثیر خود قرار دهید.

مخاطبان خود را بشناسید :

برای تولید کردن محتواهای اشتباه راه زیاد است اما اگر مخاطبان خود را بشناسید می توانید از خطا رفتن تا حد زیادی جلوگیری کنید. شما نباید در قالب محتوایی که می نویسید محصولات خود را تبلیغ کنید زیرا مخاطب این را متوجه می شود و توجهی به محتوای شما نمی کند.

محتوای شما باید به گونه ای باشد که نیازی از مشتری برطرف کند و اگر محتوای شما اینگونه نباشد و به نوعی نباشد که نیاز مشتری را در مرکز توجه قرار ندهد به سادگی نادیده گرفته می شود.

تولید محتوای جذاب

قسمت بندی ، شخصی سازی ، اولویت بندی :

تولید محتواها بیشتر از هر مسئله ای به مخاطب باز می گردد و برای آنکه محتوای شما دیده شود باید با مخاطب خود هم راستا شوید. اگر نمی توانید از پس هزینه های شخصی سازی بربیایید می توانید آن را قسمت بندی کنید. مثلا می توانید ۱۰٪ از بهترین محتواهای خود را انتخاب کنید و سپس براساس مهم ترین بازدیدکنندگان خود طراحی کنید.

بعد از آن اولویت بندی کنید . شما نمی توانید یک محتوای همه گیر تولید کنید و رضایت همه را جلب کنید پس درز نتیجه باید یک بخش از مخاطبان خاص را در نظر داشته باشید و به آنها اولویت بدهید تا بهترین نتیجه را به مرور زمان کسب کنید.

قابل اعتماد بودن :

هدف اصلی تولید محتوای شما باید این باشد که بین مخاطبانتان اعتماد ایجاد کنید که اگر این کار را به درستی انجام دهید مشتریانتان پشت در صف می کشند. شما می توانید در تولید محتواهایتان از خودتان و سابقه تان سخن بگویید با مخاطبان تعامل ایجاد کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از محتوای گذاشته شده بگیرید.

جذاب بودن :

هیچ کس حوصله ندارد متنی کسل کننده را بخواند بلکه متن شما باید در طی ۸ ثانیه مخاطب را جذب کند و درست شما ۸ ثانیه فرصت دارید برای این کار . در غیر اینصورت شکست خواهید خورد و افراد سایت شما را ترک می کنند و مابقی مقاله را نمی خوانند هرچقدر هم که از نظر شما مفید باشد.

یک پلتفرم مناسب برای ارائه محتواهای خود کنید تا بتوانید محتواهای جذاب در آنجا قرار دهید و از این طریق مشتری جذب کنید.

محتوای بصری تولید کنید :

شاید تحصیلات بالایی داشته باشید اما شما هم اگر یک تصویر جذاب ببینید جذب آن می شوید و آن را دوست خواهید داشت . همه ما آدم ها اینگونه رفتار می کنیم و از بین یک پاراگراف نوشته شده و یک اینفوگرافیک ، ابتدا به اینفوگرافیک نگاه می کنیم.

ارتباط برقرار کردن را ساده کنید :

با توجه به اینکه تصاویر و ویدیوها ارتباط را آسان می کنند اما باز هم موضوع خوانایی اهمیت زیادی دارد. نوشته های با کیفیت بنویسید اما فهمیدن و خواندن آن را دشوار نکنید. هر چقدر خوانایی نوشته شما کمتر باشد افراد کمتری به نوشته شما جذب می شوند.

همه ما فکر می کنیم که زمانی که بخش نوشتاری محتوای ما به پایان رسید کار نیز به پایان رسیده است. اما این را نیز باید برنامه ریزی کنید که همیشه باید زمان برای بهینه سازی محتوا باقی بگذارید. اگر نمی توانید خودتان این کار را انجام دهید یک ویراستار استخدام کنید تا این کارها را برای شما انجام دهد.

از تصاویر متحرک و ابزارهای تعاملی استفاده کنید :

حتی اگر شما جزو افرادی باشید که اهل مطالعه یا نویسنده باشد در برخورد با یک متن طولانی بیخیال آن می شوید و از خواندن آن صرف نظر میکنید. حالا فکر کنید چقدر هستند افرادی که اهل مطالعه نیستند و دوست دارند همه چیز را ویدیویی ببینند.

شما می توانید به چند روش محتوای تعاملی بسازید :

ویدیو : اگر نمی خواهید خودتان در محتواهای ویدیویی دیده شوید ابزارهای مختلف و ایده های جالبی برای دست کردن محتواهای ویدیویی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

محتوای تعاملی : شاید این روش یک روش عالی برای افزایش توجه و همراهی مخاطبان شما باشد. مثلا می توانید پست وبلاگ را به یک متن پرسش و پاسخ یا سوال و جواب تبدیل کنید و بعد اجازه دهید کاربران خودشان عملکردشان را با دیگران مقایسه کنند.

اسلاید : این نوع محتواها نیز به نتایج خوبی دست پیدا کرده اند . لیست هایی تهیه کنید و هر آیتم از لیست شما می تواند یک اسلاید باشد.

تصاویر متحرک : گیف ها امروزه محبوب ترین محتوای شبکه های اجتماعی هستند که بیش از حد تکرار می شوند و جذابیت خود را از دست می دهند اما این به معنی آن نیست که شما نباید از آن بی بهره باشید.

کلام اخر :

در بالا مواردی را اشاره کردیم که به جذاب شدن محتوای متنی شما اضافه می کند و باعث می شود تا مشتری جذب شما شود و به مشتری بالقوه تبدیل گردد. ما در ناپ ناپ به شما کمک میکنیم تا محتواهای جذاب تولید کنید. همچنین با طراحی سایت به وسیله پلتفرم ناپ کامرس می توانیم سایت های فروشگاهی و خدماتی جذابی را برای شما طراحی کنیم و آن را بهینه سازی نماییم. با ما در تماس باشید.

راز یک تبلیغات بنری موفق چیست؟
راز یک تبلیغات بنری موفق چیست؟

تبلیغات بنری در دسته تبلیغات دیجیتالی دسته بندی می شود و یکی از پرسودترین راه های کسب درآمد است. بنرهای تبلیغاتی خوب باعث جلب توجه می شوند و افراد را تشویق می کند تا آن تبلیغ را دنبال کنند و در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

افزایش کارایی بنرهای تبلیغاتی برای بهتر شدن وضعیت کسب و کار امری حیاتی می باشد و با به کاربردن نکاتی ساده می توان کارایی و اثربخشی بنرهای تبلیغاتی خود را افزایش داد تا مشتریان بیشتری را جذب کرد.

حال در ادامه به بررسی نکاتی کاربردی برای بهتر شدن و تاثیرگذارتر شدن هرچه بیشتر بنرهای تبلیغاتی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

تبلیغات بنر چیست؟

تبلیغات بنر مترادف تبلیغات نمایش می باشد. تبلیغات بنری در مکان های پرترافیک یا در صفحات وب سایت قرار میگیرند تا یک محصول را معرفی کنند و از طریق کلیک ، خرید و پیگیری ایجاد می کند.

چگونه تبلیغات بنری عالی داشته باشیم ؟

هنر طراح این است که بنری را طراحی کند که مشتری نتواند در مقابل آن مقاومت کند برای حل این موضوع باید نکاتی را درباره طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی خود رعایت کنید که ما در این مقاله بازگو می کنیم.

هر بنر را مطابق با وب سایت میزبان طراحی کنید :

برای تبلیغات باید در ابتدا یک وب سایت خوب و کارآمد مرتبط با تبلیغات خود پیدا کنید که مورد علاقه مشتریان شما می باشند سپس بنری طراحی کنید که با سلیقه بازدیدکنندگان آن وب سایت ها مرتبط باشد تا کاملا حرفه ای به نظر برسد. در بعضی مواقع طراحان و گرافیست کاران طوری بنر را طراحی می کنند گویی آن بنر قسمتی از همان وب سایت است  که این کار باعث می شود مقاومت بازدید کنندگان آن وب سایت برای کلیک روی آن بنرها کاهش یابد یا به عبارت دیگر افراد بیشتری از طریق این بنر به سمت شما بیایند.

تبلیغات بنری | راز موفقیت تبلیغات بنری

بنر یا تصاویر متحرک :

یک بنر که به صورت انیمیشن چشمک زن طراحی می شوند شانس دیده شدن را بیشتر می کنند اما نباید همان هم به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان را کلافه کند و ذهنیت بدی را ایجاد کند. مثلا تصاویری که به سرعت رد می شوند می توانند بیننده را خسته کند و حتی باعث شود بازدید کننده از خیر آن بگذرد.

شما می توانید قسمت کوچکی از بنر خود را به صورت متحرک در بیاورید و این را نیز بدانید که بنر شما نشان دهنده اعتبار و اعتماد شما می باشد.

از یک گرافیست حرفه ای کمک بگیرید :

طراحی های بنری امروزه پیچیده تر شده اند و شما نیز برای طراحی بنرهای تبلیغاتی خود باید از یک گرافیست حرفه ای کمک بگیرید. شما می توانید از طریق اینترنت به راحتی یک گرافیست کار حرفه ای را انتخاب کنید و نمونه کارهای او را بررسی کنید . شما اگر یک بنر حرفه ای داشته باشید می توانید از طریق آن چندین برابر هزینه طراح را در بیاورید. پس نگران هزینه های خرج شده نباشید.

مختصر و وسوسه انگیر :

چند نسخه تبلیغاتی بسازید و آماده داشته باشید. بنرهای تبلیغاتی که ریزه کاری های گرافیکی با ظرافت در آن ها لحاظ شده است بیشترین درصد بازدهی را دارند. زمانی که جند بنر تبلیغاتی طراحی کردید سعی کنید آن ها را هر ۷۲ ساعت یکبار تعویض کنید و آمار و بازدهی هر کدام را مشخص کنید. با این کار شما تجربه خوبی نسبت به بازدیدکنندگان بدست می آورید که از آن می توانید در تبلیغات بعدی خود استفاده کنید.

رنگ های مناسب را انتخاب نمایید :

هر رنگ ارتباط متفاوتی دارد و مهم است که بدانید چه نوع احساساتی را می خواهید در مخاطبان خود ایجاد کنید. رنگ اولین چیزی است که کاربر در تبلیغات بنری متوجه آن می شود. رنگ ها نیز ذهنی هستند و در فرهنگ های متفاوت معانی و ارتباط متفاوتی را ایجاد می کنند. پس حتما در انتخاب رنگ به نوع مخاطبان خود توجه کنید.

حجم گرافیک را کاهش دهید :

اگر بنر شما خیلی سنگین باشد زمان لود شدنش در یک صفحه وب طولانی خواهد بود و شانس کمتری برای دیده شدن دارد و کمتر روی آن کلیک می شود. پس باید سعی کنید تا حجم بنر خود را کمتر از ۱۵ کیلوبایت کنید . البته این برای بعضی از تبلیغات غیرواقعی به نظر می رسد.

بنر تبلیغاتی ساده داشته باشید :

به دلیل اینکه فضای کمی در اختیار دارید پس فضای داخلی یک بنر تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد. اگر شما موارد زیادی را درون آن قرار دهید پیچیده می شود و آگهی شما شلوغ به نظر می رسد. البته هنوز هستند کسب و کارهایی که از این روش برای جذب مشتری استفاده می کنند. بعضی از تبلیغات بنری هستند که متن و یا تصویر ندارند . بازخورد خوبی میگیرند. شما باید بنرهای تبلیغاتی داشته باشید که تمیز و ساده باشد.

کارایی بنر خود را ارزیابی کنید :

یک بنر تبلیغاتی نیم درصد از بازدیدکنندگان یک وب سایت را به خود جذب می کند بنابراین اگر روی بنری ۲ درصد کلیک بخورد آمار خوبی است. اما در بعضی از موارد به سختی می توان به این آمار رسید . اگر تا سه روز بنر شما این بازدید را نداشت باید أن را تعویض کنید. البته این را نیز بدانید که همه بودجه خود را صرف یک سایت نکنید و آن را در سایت های مختلف امتحان کنید پس از آن بازدهی ها را بررسی کنید و درآمد خود را در هر سایت بررسی نمایید تا بتوانید وب سایت های خوبی را انتخاب کنید که برای شما بیشترین بازدهی را داشته باشد.

کلام آخر :

در این مقاله ما به بررسی راه هایی برای بهتر شدن بنرهای تبلیغاتی پرداختیم. شما می توانید با به کار بردن این موارد در بنرهای خود بهترین نتیجه را بگیرید تا حداقل در این موارد کمتر آزمون و خطا داشته باشید.

ما در اینجا می توانیم برای شما طراحی سایت های حرفه ای انجام دهیم و همچنین با سئوی سایت و تولید محتوای مناسب می توانیم ترافیک سایت شما را افزایش دهیم و با پلتفرم فروشگاهی ناپ کامرس می توانیم امکانات زیادی را به شما ارائه دهیم. با ما در تماس باشید.