شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

درخواست پشتیبانی - تیکت

با استفاده از این افزونه مشتری می تواند درخواست های پشتیبانی (تیکت) را ارسال ، رهگیری و خاتمه دهد.
220,035 تومان
تولید کننده: nop-template
*

plugin version

  • ورژن 4.2 [+10,000 تومان]
    ورژن 4.2 [+10,000 تومان]
    در دسترس نیست
  • ورژن 4.0
    ورژن 4.0
    در دسترس نیست

پلاگین پشتیبانی امکان ارائه خدمات پشتیبانی آسان به مشتریان را می دهد. مشتری می تواند درخواست های پشتیبانی (تیکت) را ارسال ، رهگیری و خاتمه دهد.

مدیر می تواند چندین بخش را تعریف کنید. مانند بخش پشتیبانی ، مالی ، مدیریت و غیره. و به هر بخش یک کاربر برای پاسخگویی اختصاص دهد.

مشتری می تواند درخواست خود را به بخش مربوطه ارسال کند. به کاربر آن بخش به محض ورود به سایت پیام داده می شود که شما چندین پیام دارید و می تواند به درخواست ها پاسخ دهد. مشتری از طریق ایمیل از پاسخ خود مطلع می شود و می تواند مراحل درخواست خود را تا رسیدن به پاسخ پیگیری کند و تمام سوابق سوال و پاسخها قابل مشاهده است.

پس از حل درخواست، مشتری می تواند درخواست خود را ببندد یا بطور اتوماتیک بعد از گذشت 10 روز درخواست بسته خواهد شد.

البته اگر مشتری مجدد همان درخواست را ادامه دهد ، درخواست (تیکت) مجدد فعال خواهد شد. با این افزونه می توانید تماس های تلفنی خود را به حداقل برسانید. همچنین با این افزونه می توانید رضایت مشتریان خود را بالا ببرید.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

https://www.nop-templates.com/help-desk-plugin-for-nopcommerce