شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
تفاوت های پلتفرم ناپ کامرس و مجنتو در چیست؟
تفاوت های پلتفرم ناپ کامرس و مجنتو در چیست؟

برای انتخاب یک پلتفرم طراحی فروشگاه اینترنتی باید بسیار دقت کنید زیرا اگر بخواهید آن را عوض کنید کار سخت و دشواری است.

در صورتی که بعضی ها فکر می کنند عوض کردن پلتفرم فروشگاهی بسیار راحت است در صورتی که عوض کردن آن مانند تعویض اسکلت ساختمان می باشد و باید آن را دوباره از نو ساخت.

در این مقاله سعی داریم دو پلتفرم طراحی فروشگاه اینترنتی را با یکدیگر مقایسه کنیم هر چند هر دوی آنها قابلیت های زیادی دارند و برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک استفاده می شوند.

فروشگاه ساز ناپ کامرس بهتر است یا مجنتو؟

مجنتو و ناپ کامرس اشتراک های زیادی با یکدیگر دارند که با کسب و کارهای مختلف مناسب هستند. مجنتو در نسخه دارد یک نسخه community و دیگری  enterprise . نسخه اول بسیار شبیه ناپ کامرس است یعنی کاملا متن باز و رایگان اما نسخه دوم پولی است و تفاوت هایی دارد.

هزینه استفاده از هر یک چقدر است؟

اولین تفاوت این دو پلتفرم در قیمت است. پلتفرم ناپ کامرس کاملا رایگان و متن باز است اما هماهنطور که در بالا اشاره شد مجنتو دو نسخه دارد که نسخه enterprise آن پولی است. این نسخه دارای دو نسخه مجنتو یک و مجنتو دو می باشد. در مدل مجنتو یک بر اساس تعداد سرور قیمت گذاری شده است و در مجنتو ۲ مدل درآمدی پیش بینی شده است.

در صورتی که ناپ کامرس و نسخه اول مجنتو رایگان است هرچند هزینه های میزبانی وب و افزونه های احتمالی وجود دارد. در صورت خرید پلاگین نیز هزینه هایی بر روی این پلتفرم های محاسبه می شود که باز هم ارزانتر از نسخه enterprise می باشد.

البته این را نیز بدانید که در صورت تمایل برای شخصی سازی هزینه ای بر اساس نیازمندی ها و توانایی مورد نیاز هر کسب و کار متفاوت خواهد بود.

هر کدام از این دو پلتفرم چه امکاناتی دارد؟

مجنتو و ناپ کامرس هر دو دارای امکانات فراوانی هستند که امکانات پایه فروشگاه مانند محصلات، کاتالوگ، امکانات سئو، چند فروشگاهی و ... را دارند. هر دو پلتفرم ینز متدهای حمل و پرداخت را نیز پشتیبانی می کنند.

پلتفرم مجنتو در هر نسخه خود قابلیت هایی دارد که این دو پلتفرم نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارند و برای کمپانی هایی مناسب است که می خواهند بروی کسب و کار خود سرمایه گذاری کنند. البته می توان از نسخه رایگان استفاده کرد و قابلیت هایی که مورد نیاز هست را به آن افزود.

در مجنتو enterprise ابزارها برای جوایز، امتیازات، کارت های هدیه و ... بیشتر است که به ارتباط بهتر و موثرتر با مشتریان می پردازد و باعث وفاداری آن ها و خرید مجدد از سایت می شود.

اما این را نیز بدانید که این پلتفرم پولی است در صورتی که ناپ کامرس تمامی این امکانات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

قبلا از اینکه فروشگاه خود را راه اندازی کنید مقایسه این دو با هم بسیار مشکل است و تنها زمانی مشخص می شود که به عمق ماجرا بروید و ببنید کدام مورد نیاز شما می باشد.

مثلا در پلتفرم مجنتو enterprise تمامی قابلیت هایش استفاده نمی شود و باعث می شود شما پول اضافی خرج کنید در صورتی که شما اگر یک ویژگی خاصی نیاز داشتید و در ناپ کامرس پیدا نکردید می توانید پلاگین آن را خریداری و نصب کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مجنتو و ناپ کامرس

پشتیبانی کدام یک بهتر است مجنتو یا ناپ کامرس؟

در نسخه رایگان هر دو اسناد مربوط به محصولات خود را ارائه می دهند که شامل اطلاعات پایه و اصلی محصولات می باشد. هر دوی این پلتفرم ها بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر کاربر دارند با احتساب اینکه فروم ناپ کامرس فعال تر می باشد.

البته این را نیز بدانید که همیشه جواب ها را در فروم ها پیدا نمی کنید اما امکان استفاده از پشتیبانی پولی نیز هست. در ناپ کامرس پشتیبانی از سرویس های خود با تعرفه ای ۲۹۹ دلار به مدت سه ماه و ۷۹۹ دلار به مدت یکسال می باشد.

در مجنتو پشتیبانی به این صورت است که در نسخه رایگان به جز فروم پشتیبانی دیگری ندارد اما در حالت پولی آن می توانند از پشتیبانی ۷ روز به مدت ۲۴ ساعت استفاده کنند که می توانند از طریق تلفن هم این پشتیبانی را نیز بگیرند.

ناپ کامرس نیز در ایران شرکای تجاری و فنی خود را دارد و شامل تحریم ها نمی شود و می توان به خوبی از پشتیبانی آن استفاده کرد.

این دو پلتفرم از لحاظ شخصی سازی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

با توجه به اینکه این دو پلتفرم هر دو امکانات خوبی را دارند اما هر کسب و کاری نیاز دارد بر اساس نوع فروش خود آن را شخصی سازی کلی و یا جزئی کند.

هر دوی آنها دارای مارکت بسیار قوی برای خرید پلاگین می باشند و هر دو امکان دسترسی به پایگاه داده را فراهم می کنند. زمانی که پلاگین ها نصب می شوند امکانات اضافی نیز به فروشگاه افزوده می شود که برخی رایگان و بعضی پولی هستند.

هر دوی این پلتفرم ها امکان نصب ۱۰۰ تم را دارند که می توانند به وسیله آنها زیبایی سایت خود را تامین کنند و با باز بودن متن هر دو پلتفرم می توانند آن را به طور دلخواه توسعه بدهند که البته این توسعه باید توسط برنامه نویسان ماهر انجام شود در غیر اینصورت دچار مشکل می گردد.

وضعیت کدنویسی و امنیت مجنتو و ناپ کامرس به چه صورت می باشد؟

اساسی ترین تفاوتی که این دو با یکدیگر دارند زبان کد نویسی آنهاست. ناپ کامرس با زبان asp.net و مجنتو با php و asp.net نوشته شده است.

منظور از asp.net یعنی به وسیله مایکروسافت حمایت می شود و php توسط توسعه گروهی community driven پیاده سازی شده است. asp و ویندوز بیشتر بهره وری را دارند و به منابع کمتر و هاستینگ آنها ارزان تر است. نکته دیگر این است که ناپ کامرس قابلیتی دارد که به دولوپرها اجازه می دهد بدون تغییر هسته بسیار از عملکردهای پلاگین ها را نبیند. به همین دلیل سفارش سازی ناپ کامرس سریع تر و راحت تر انجام می شود و باعث می شود سرمایه سریع تر برگردد.

مجنتو در هر نسخه ای که بروز میکند یک پچ امنیتی نیز ارائه می کند که البته این امکانات فقط برای نسخه پولی آن قابل دسترس می باشد و نسخه های رایگان بروزرسانی معمولی را نیز دریافت نمیکنند.

در صورتی که ناپ کامرس از زمان راه اندازی یک پچ امنیتی دارد که آن هم یک قطعه خارجی است و نیازی نیست که شما هر سری نسخه را بروز کنید و اگر چند سال هم از یک نسخه استفاده کنید کاملا ایمن و مطمئن می باشد. اما در مجنتو اگر بروزرسانی ها را دریافت نکنید امکان هک شدن شما توسط بدافزارها وجود دارد.

کلام آخر :

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که هر دو پلتفرم شباهت های زیادی به یکدیگر دارند اما باوجود آنکه مجنتو زمان بیشتری در بازار الکترونیک بوده ، ناپ کامرس بسیار سریع توسعه پیدا کرده و به دلیل راحتی و آسانی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

حال اینکه شما کدام یک از قالب های ناپ کامرس و یا مجنتو را انتخاب کنید کاملا سلیقه ای و بسته به نیاز شماست و باید بررسی کنید که کدام یک در ایران برای شما کارایی دارد و هزینه اضافی برای شما به بار نمی آورد.

قالب های ناپ کامرسی چه مزایای دارد؟
قالب های ناپ کامرسی چه مزایای دارد؟

انتخاب یک قالب برای طراحی سایت به اندازه ساخت یک خانه مهم می باشد زیرا باید رضایت مشتری را از لحاظ ظاهری و ابعاد به خود جلب کند. زیرا هر فردی که وارد سایت شما می شود با توجه به نوع کسب و کاری که دارید و میزان زیبایی سایت شما تصمیم به ماندن و یا ترک سایت شما را می کند.

ناپ کامرس با قالب های فراوانی که دارد و همچنین قابلیت هایی که ارائه می دهد نیاز هر کسب و کاری را پاسخگو می باشد.

با توسعه فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهای اینترنتی هر فروشگاهی باید با توجه به کسب و کار خود قالب انتخاب کند و از سایر رقبای خود پیشی بگیرد.

انتخاب بهترین قالب وردپرس چگونه انجام می شود؟

اگر قالبی را انتخاب کرده اید تا برای فروشگاه خود راه اندازی کنید که تجربه کاربری هالی و سازگار با انواع سیستم ها باشد به ادامه مقاله توجه کنید.

تمرکز ناپ کامرس بر روی رابط کاربری :

فروشگاه های اینترنتی باید تجربه متفاوتی را برای مشتریان خود به وجود آورند به همین دلیل قالبی را باید انتخاب کنند که مخاطبان را به سمت خود جذب کنند.

قالب های ناپ کامرسی شبیه هم ساخته نشده اند و به همین جهت با هم برابر نیستند.

هیچ وقت در طراحی سایت زیبایی را فدای قابلیت دسترسی نکنید زیرا سایت شما باید باعث تعامل شود پس باید همیشه سادگی استفاده و تجربه کاربری را در اولویت اولتان قرار دهید.

بهترین قالب ناپ کامرس قالبی است که اجازه تعامل اطلاعات را به شما بدهد تا بتوانید از صفحه اصلی سایتتان برای اینکه کی هستید و چه سابقه ای دارید و محصولات شما چیست استفاده کنید. زیرا اولین صفحه ای که کاربران مشاهده می کنند همین صفحه است و اگر نتواند کاربران را به خود جذب کند آنان به راحتی به سایت دیگری مراجعه می کنند.

برای انتخاب و ارزیابی قالب انتخابیتان باید به ۵ مورد توجه کنید :

1. طراحی محتوا

2.طرح بندی هدر

3.طراحی هدایتگری

4.قرارگیری لوگو

5.قابلیت استفاده و تجربه کاربری

پیچیدگی ارتباطات به موفقیت فروشگاهی اینترنتی شما ضربه می زند بنابراین قالبی را انتخاب کنید که ساده باشد و به نوعی طراحی شود که از فضاهای خالی بهترین استفاده را کرده و تجربه خوبی برای کاربران بر جا بگذارد. حتما در هنگام انتخاب قالب توجه کنید که ساده و کاربردی است و امکان دسترسی و تعامل آسان را برای کاربر ایجاد می کند.

قالب ناپ کامرس

ارائه قابلیت های شخصی سازی ناپ کامرس برای تجربه خرید کاربر :

قالب های ناپ کامرس ویژگی ها و قابلیت های زیادی را ارائه دهد. اما همه قابلیت ها را دارا نمی باشد به همین خاطر باید برای دستیابی به سایر قابلیت ها باید از پلاگین ها استفاده کرد.

شما می توانید از یک پلاگین استفاده کنید تا فروشگاه اینترنتی خود را ساده تر کنید و فروشگاه خود را از دیگر فروشگاه ها متمایز کنید.

این درخواست سفارش می تواند از رنگ و فونت تا قابلیت های پیشرفته برای نمایش محصولات با توجه به سلیقه شما باشد.

قالب های ناپ کامرس بدون دریافت هزینه های اضافی ویژگی های مختلفی را مانند نشان دادن کالاهای پیشنهادی ، کالاهای پرفروش و کالاهای مرتبط به یکدیگر را در فرآیند پرداخت برای افزایش فروش و بالا بردن میانگین سفارش به شما ارائه می دهند.

ریسپانسیو بودن قالب :

با روی کار آمدن موبایل ها و استفاده مردم از این تکنولوژی ، یکی از مهم ترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی شما نمایش درست و مناسب قالب انتخابی بر روی صفحه نمایشگرهای مختلف می باشد. زیرا بسیاری از افراد هستند که از طریق تلفن همراه خود وارد سایت شما می شوند و خرید انجام می دهند.

این را نیز بدانید که می توانید به صورت رایگان از این ویژگی استفاده کنید اما قالب های بسیاری وجود دارند که این قابلیت را به صورت شیک تر و کاربردی و قدرتمندتر برای شما ایجاد می کنند.

ناپ کامرس به دلیل آپن سورس بونش می تواند پلاگین های مختلفی را قبول کند و به همین دلیل شما می توانید آن را شخصی سازی کنید و یک سایت کامل و ممتاز را ایجاد کنید که باعث افزایش فروش شما می شود.

حال شما می توانید با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد به صورت آگاهانه و کاربردی تر قالب مورد نیاز خود را انتخاب کنید و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و از این طریق درآمد کسب کنید.

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید می توانید از روی صفحه اصلی سایت قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا با ما تماس بگیرید تا برای شما یک سایت با ویژگی های مخصوص به کسب و کار شما راه اندازی کنیم و سئوی سایت شما را نیز بر عهده بگیریم.

با ما در تماس باشید تا در این روزها که همه به خرید اینترنتی روی آورده اند شما نیز بتوانید کسب و کار خود را رونق ببخشید.

تفاوت ووکامرس و ناپ کامرس در چیست؟
تفاوت ووکامرس و ناپ کامرس در چیست؟

این روزها تب و تاب تجارت الکتریک زیاد است و افراد زیادی سعی در این دارند تا فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنند و از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشند.

در سال های اخیر تجارت الکترونیک به یک بخش جدا نشدنی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است. کارایی، به درد بخور بودن و راحتی استفاده می تواند به اندازه قیمت و سرویس دهی یک فروشگاه آنلاین موثر باشد.

سادگی در دسترسی و استفاده از آنها ، ۲۴ ساعته بودن و فهرست کاملی از کالاهایی که موجود است بخش عظیمی از فروشگاه های آنلاین می باشد.

تا به الان پلتفرم های گوناگونی برای راه اندازی کسب و کار به وجود آمده اند که هر کدام ضعف ها و قدرت هایی داشتند. برخی برای تجارت های بزرگ مناسب و کارآمد بودند. برخی برای کسب و کارهای نوپا و کوچک.

شما با استفاده از پلتفرم های آماده می توانید بدون زحمت کد نویسی و شروع کردن از صفر و پیمودن راهی که دیگران بارها رفته اند می توانید مارکت خود را سریع راه بیاندازید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی و مقایسه دو پلتفرم آنلاین ناپ کامرس و ووکامرس بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

فروشگاه ووکامرس در ایران و بین برنامه نویسان یکی از پلتفرم های پر استفاده و شناخته شده فروشگاه سازهای اینترنتی می باشد. فروشگاه های زیادی برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود از این فروشگاه ساز و قابلیت های این فروشگاه ساز استفاده کرده اند.

از سوی دیگر فروشگاه ساز ناپ کامرس یک فروشگاه ساز جدید در بین کاربران و برنامه نویسان می باشد و کاربران اطلاعات زیادی در مورد آن ندارند.

ووکامرس

تفاوت این دو پلتفرم در لحظه شروع به کار چیست؟

ناپ کامرس پلتفرم بسیار قوی است و تمامی مواردی که شما برای داشتن یک کسب و کار نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد و دارای قابلیت شخصی سازی بالایی است. ناپ کامرس با داشتن تنظیمات گوناگونی که دارد باعث می شود تا شما فروشگاه اینترنتی خود را مطابق با سلیقه و نظر خودتان دیزاین کنید.

البته کار کردن با ناپ کامرس در ابتدا کمی دشوار است اما باعث میشود نتیجه مطابق با سلیقه شما پیش رود در صورتی که کار کردن با ووکامرس به مراتب راحت تر و آسان تر است دلیلش هم این است که یا قابلیت های کمی دارد و یا اصلا یکسری از ویژگی ها را ندارد و مثل ناپ کامرس جای مانور زیادی ندارد.

تفاوت ویژگی های پلتفرم های ووکامرس و ناپ کامرس در چیست؟

ناپ کامرس امکانات وسیعی را در اختیار کاربر برای طراحی یک سایت فروشگاهی بزرگ یا متوسط و کوچک فراهم می کند. ویژگی های این پلتفرم شامل :

1.قابلیت چند فروشگاهی و چند فروشندگی بودن

2.امکان ایجاد کمپین های بازاریابی

3.انواع روش های اعمال تخفیف

4.جشنواره های فروش

5.اتصال سایت به انواع درگاه های بانکی

6.اتصال به سیستم حسابداری

7.امنیت بالای ان

8.قابل توسعه دادن و واکنش گرا بودن این پلتفرم

9.ویرایش و بارگزاری محصولات از طریق فایل XML  به صورت عمده

اما برعکس آن ووکامرس کاستی ها و کمبودهایی دارد و اصلا قابل رقابت با ناپ کامرس نیست. ووکامرس امکاناتی مانند کنترل موجودی، مدیریت مشتریان، پیگیری، گرفتن گزارشات خوب و ... را با امکاناتی خیلی ساده تر از ناپ کامرس در اختیار کاربر قرار می دهد.

تفاوت قالب های ناپ کامرس و ووکامرس در چیست؟

در زمینه قالب ها ناپ کامرس از ووکامرس ضعیف تر عمل می کند زیرا قالب های از قبل آماده شده ی زیادی ندارد.

البته این را نیز بدانید که همان تعداد که قالب دارد از کیفیت بالایی از نظر ظاهر و بهینه سازی دارد و همچنین قابلیت سفارشی سازی بالایی دارد که می توان مطابق با سلیقه مشتری چینش شود. همچنین قالب های ناپ کامرس از لحاظ سئو بسیار بهینه می باشدو تداخلی بین قالب ها و پلاگین های آن وجود ندارد.

ووکامرس قالب های از پیش تعیین شده زیادی دارد که بیشتر سلایق را پوشش می دهد. اما این نکته را باید توجه کنید که در هنگام استفاده از قالب های آماده ووکامرس ، قالبی را انتخاب کنید که با قالب شما سازگار باشد زیرا امکان عدم کارکرد دو پلاگین همزمان در وردپرس زیاد می باشد.

قالب های ناپ کامرس

امنیت سایت های ووکامرس و ناپ کامرس به چه صورت است؟

مورد بعدی که در تفاوت این دو پلتفرم مطرح می باشد بحث امنیت است. در ناپ کامرس و تمامی افزونه های آن با استفاده از آخرین فناوری NET.core ایجاد شده است. همین موضوع باعث امنیت فروشگاه های ایجاد شده می شود. اما در ارتباط با ووکامرس نمی توان همچنی بحثی را مطرح کرد.

امنیتی فراوان که از طرف افزونه های نصب شده در فروشگاه های اینترنتی ایجاد شده توسط ووکامرس به وجود می آیند یک امر شناخته شده می باشد و صاحبان فروشگاه همواره سعی در کسب اطمینان از امنیت فروشگاه های خود هستند که مسئله ای هزینه بر می باشد.

کلام آخر:

با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد ناپ کامرس یک پلتفرم پیچیده و قدرتمند است که برای تمامی تجارت ها مناسب است. و در بین برنامه نویسان به علت قابلیت هایی که دارد بسیار محبوب می باشد.

ممکن است در ابتدای کارکردن با آن شما احساس کنید سخت است اما با اضافه شدن محصولات، مشتریان و بازدید شما شاهد سرعت بالای سایت خواهید بود.

ووکامرس یک پلاگین فروشگاهی است که بر روی وردپرس نصب می شود پس اگر یک سایت وردپرسی دارید و می خواهید در کنار آن یک فروشگاه کوچک آنلاین داشته باشید و یک بیزینس کوچک را راه اندازی کنید از ووکامرس استفاده کنید و فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید.

اگر کار اصلی فروشگاه اینترنتی شما انتشار و وبلاگ نویسی و مدیریت محتواست احتمالا استفاده از ووکامرس می تواند گزینه مناسبی باشد.

شما می توانید برای طراحی سایت های فروشگاهی خود با ناپ کامرس با شرکت ما و کارشناسان ما تماس بگیرید تا با بررسی حرفه و کسب و کار شما بهترین قالب و نوع سایت را انتخاب کنید تا بتوانید کسب و کار خود را رونق ببخشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9904140949  تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت چیست؟
طراحی سایت چیست؟

در نگاه اول باید بدانیم که طراحی سایت به چه معناست و چه مفاهیمی را در بر میگیرد. سپس به انواع آن و مراحل طراحی سایت می پردازیم . امیدواریم سوالات شما در این مقاله پاسخ داده شود پس با ما همراه شوید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی یک سایت اینترنتی به معنای ایجاد یک بستر اینترنتی برای ارائه خدمات ، اطلاع رسانی، نمایش یا فروش محصولات می باشد.

طراحی وب سایت از خرید دامنه و هاست ، طراحی گرافیک ، کد نویسی صفحات وب و تولید محتوا با رعایت کامل مبانی سئو به وجود می آید.

به چه کسی طراح سایت گفته می شود و وظایف او چیست؟

طراح سایت کسی است که وظیفه نوشتن کدهای مختلف را برای یک ایجاد یک سایت بر عهده دارد و وظیفه او طراحی یک سایت کاربر پسند به همراه نوشتن کدهای مختلف است که از دید کاربران پنهان است. بهتر است در روند طراحی سایت با طراح سایت همکاری خوبی داشته باشید تا به نتیجه مطلوب تری برسید.

انواع طراحی سایت

اجزای طراحی یک سایت چیست؟

  1. طرح بندی : این موضوع شامل تبلیغات و متن می شود. در دنیای وب یک هدف برای کمک به دیده شدن اطلاعات و وب سایتی می کند که انها به دنبال آن هستند که شامل یکپارچگی ، حفظ تعادل و قبات طراحی می باشد.
  2. رنگ : انتخاب رنگ بستگی به مشتری دارد. این رنگ ها می تواند از سیاه و سفید یا طیفی از رنگ ها باشد که شخصیت و نام تجاری یک سازمان را با استفاده از رنگ های مناسب انتقال می دهد.
  3. فونت : استفاده از فونت های مختلف می تواند فضای وب سایت رو بهبود بخشد.
  4. گرافیک : گرافیک شامل ، طراحی لوگو ، عکس ها ، کلیپ های تصویری و .. می باشد که می تواند وب سایت شما را زیبا و اثر بخش کند.
  5. تولید محتوا : بخش محتوا و طراحی وب سایت در یک راستا حرکت می کنند تا پیام سایت را از طریق تصویر یا نوشتار به مشتریان ارائه دهند . متن نوشته شده همیشه باید مرتبط و مفید باشد تا خواننده را گیج نکند. محتواهای تولید شده باید با رعایت اصول سئو بهینه شود و از کلمات کلیدی مرتبط در آنها استفاده شود.

روزانه هزاران وب سایت در جهان ، صدها وب سایت در ایران و احتمالا ده ها وب سایت که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم رقیب شما محسوب می شوند راه اندازی می گردند.

یافتن جایگاهی مناسب در این میان موفقیتی است که به آسانی محقق نمی شود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت می باشد.

همانطور که خلق یک اثر هنری نیاز به شناخت سلیقه مخاطب و عناصر بصری مانند رنگ ها ، تصاویر و .. دارد.

در این طراحی نیز این موارد صدق می کند. شناخت ترکیب رنگ ها ، هارمونی اجزای سایت و دانش چینش آنها در کنار هم جزء اصلی ترین اصول طراحی سایت می باشد.

اما در این بین موبایل ها و تبلت ها را نباید فراموش کرد. امروزه حجم عطیمی از کاربران از گوشی های همراهشان برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند لذا باید در هنگام طراحی سایت یک سایت کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا طراحی شود تا در نمایشگر موبایل ها و تبلت ها به درستی نمایش داده شود.

در رقابت سایت ها بر سر دیده شدن ، هرچه سریع تر باشید بهتر دیده می شوید.

رسیدن به سرعت استاندارد بارگزاری صفحات سایت امری است تخصصی در متدهای طراحی که جایگاه قابل توجهی دارد.

در این راستا عواملی چون حجم بارگزاری هر صفحه به طور جداگانه و حجم بارگزاری تمام سایت اندازه گیری می شود.

انواع طراحی وب سایت کدام اند ؟

وب سایت های امروزی معمولا به گونه های استاتیک ، داینامیک ، پرتال و پویا دسته بندی می شوند.

طراحی وب سایت استاتیک :

در طراحی وب سایت استاتیک ، یک فایل متمایز به ازاء هر صفحه وب سایت روی سرور ذخیره می شود و هر بار که این صفحه مورد نیاز است ، تماما از سرور خوانده می شود و برای کاربر به نمایش در می آید. از مزایای این وب سایت ها که بیشتر در سال 2015 محبوبیت داشت ، آسانی طراحی صفحات استاتیک و امنیت بالای آن برای سرورهای آن دوره بود.

با ارائه سرورهای ارزان قیمت و بالارفتن تکنولوژی امنیت سرور ، کم کم این طراحی جای خود را به طراحی سایت داینامیک داد. البته هنوز هم در وب سایت های داینامیک صفحاتی با طراحی استاتیک نیز ایجاد می شوند و در اصل تمامی سایت ها چند بخش استاتیک در خود دارند.

طراحی وب سایت داینامیک :

صفحات داینامیک وب سایت به نحوی طراحی می شود که خود صفحه ثابت ، اما محتوای آن متغیر باشد.

ساختار این صفحات توسط یک اپلیکیشن سرور که اسکریپت های سمت سرور را فراوری می کنند ایجاد می شود. در واقع محتوای چنین صفحاتی با توجه به جستجوی کاربر ایجاد می شوند.

در یک سایت داینامیک معمولا محتوای مورد نیاز خود را از یک دیتابیس در back- end فراخوانی می کنند.

سایت های پرتال :

این سایت ها سایت هایی پویا هستند که چند هدف خاص را دنبال می کنند.

به عبارتی دیگر چند سایت پویا برای رسیدن به یک هدف در کنار هم قرار میگیرند و پرتال را تشکیل می دهند.

این پرتال ها بیشتر توسط گروه ها و سازمان ها خریداری می شوند. اداره پرتال به دلیل نیازداشتن به بروز رسانی های مختلف توسط یک فرد دشوار است و باید زمان بیشتری برای آن قرار داده شود.

سایت های پویا :

این سایت ها توسط کسانی که به سیستم مدیریت محتوا دسترسی داشته باشند قابل تغییر می باشد.

این سایت ها برای افراد و شرکت هایی مناسب است که بیش از دو بار در سال نیاز به تغییر در محتوا دارند.

چه مشاغلی با طراحی سایت مرتبط هستند؟

وقتی که یک سایت طراحی می شود برای آنکه به نتیجه برسد و در موتورهای جستجو دیده شود افراد دیگری نیز باید بر روی آن کار کنند.

1.گرافیست: شما به یک گرافیست کار نیاز دارید تا عکس ها و دکمه های سایت شما را طراحی کنند و از لحاظ زیبایی شناسی سایت شما را به سمت مخاطبان بکشد.

2.محتوا نویس : برای اینکه سئوی سایت شما بالا رود و سایت شما دیده شود به محتوای مفید برای سایت خود نیاز دارید که با قواعد و أصول سئوم طابقت داشته باشد و بتواند رنک سایت شما را بالا ببرد.

3.سئو کار : یک متخصص سئو مدیریت سایت شما را بر عهده می گیرد و کارهایی برای بالا بردن رتبه سایت شما اعم از سئوی داخلی و خارجی انجام می دهد تا در صفحه اول نتایج گوگل قرار گیرد.

4.متخصص دیجیتال مارکتینگ : یک متخصص دیجیتال مارکتینگ استراتژی های استفاده از بازاریابی آنلاین را به شما یاد می دهد تا در عین داشتن رقبای سرسخت همیشه به تعداد مخاطبین شما اضافه کند.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

قیمت و هزینه طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می شود با پروژه های دیگر متفاوت می باشد. طراح وب سایت امکانات مورد نیاز مشتری را یاد داشت و آن را به واحد فروش می دهد و پس از بررسی هزینه نهایی تعیین می شود.

تیم حرفه ای ما در زمینه طراحی سایت ناپ کامرسی و اختصاصی توانسته است نظر مثبت مشتریان زیادی را متوجه خود کند و همچنین سابقه طولانی در سئو و بهینه سازی وب سایت باعث شده تا سایت های زیادی را در نتیجه اول گوگل داشته باشیم و از این نظر نیز مشتریان زیادی را جذب کنیم.

شما نیز اگر میخواهید طراحی سایت منحصر به فرد داشته باشید و در نتایج اولیه گوگل قراربگیرید با ما تماس بگیرید.

استراتژی تولید ترافیک در فروش آنلاین سال 2020
استراتژی تولید ترافیک در فروش آنلاین سال 2020

استراتژی های تولید ترافیک در سایتهای فروشگاهی چیست؟

تولید ترافیک وب سایت فروشگاهی هدفمند واقعا کار اصلی شما به عنوان یک بازاریاب آنلاین است و تنها راه کسب درآمد آنلاین شما به عنوان یک کارآفرین به شمار می رود. اگر شما به این موضوع فکر کنید که تاجر در واقع تمام کارهای سخت و سنگین را انجام داده است از جمله :

1) محصولات را ایجاد کرده  2) یک دفتر پشتیبانی از ابزار بازاریابی را ایجاد کرده 3)  کمیسیون های جذابی را نیز ارائه داده است.

و اکنون شما احتمالا از خودتان می پرسید چه مراحلی برای جذب افراد به شما وجود دارد.صرف نظر از کسب و کار اینترنتی شما، فرمول نسل ترافیک موفق به شما کمک زیادی در این زمینه می کند.

  • مخاطب را تعریف و مورد بررسی قرار دهید

شما باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. در غیر این صورت همکاری در فروش اینترنتی  شما دچار مشکل خواهد شد.

برای افزایش سرعت فرایند شناسایی مخاطبان خود از سؤالات زیر استفاده کنید.

  • مشتریان ایده آل شما چه کسانی هستند؟
  • ویژگی های جسمی و احساسی آنها چیست؟
  • آیا آنها فکری (تحلیلی) یا گاه به گاه (غیر رسمی) هستند؟
  • آیا با مارک های محصول ارتباط برقرار می کنند؟

بهتر است شما بتوانید به این سؤالات پاسخ دهید و واقعا درک کنید که چه کسانی در بازار شما وجود دارند و چه چیزی را می خواهند.آن زمان احتمال بیشتری برای تطبیق وجود دارد.

  • دلایل مراجعه ی افراد به شما چیست؟

حتی در کوچکترین هدف ها رقابت های خاصی وجود دارد بنابراین باید بدانید چه چیزی شما را از صدها (هزاران نفر) از بازاریابان دیگر که اساسا همان محصولات را ارائه می دهند  متمایز می کند؟

بسیاری از بازاریابان در مکالمه با مخاطبان حس  اعتماد و دلسوزی را در انها ایجاد می کنند.

برای دیگران، یک رویکرد مبتنی بر دانش و اطلاعات بیشتر ممکن است مناسب باشد. این نوع استراتژی در سلامت و تناسب اندام، تغذیه، ورزش، و نیش های مختلف مبتنی بر علم فعالیت می کند. با این حال، اغلب اوقات، ترکیبی از تعامل اجتماعی و فکری با مخاطب، ممکن است در کسب و کار شما مناسب باشد.

یکی از بهترین راه های این کار این است که کار با وبلاگی را شروع کنیم و در ان مطالب ارزشمند بگذاریم و یا توصیه ها و پیشنهاداتی را به دیگران انتقال دهیم.

یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی قوی، تمرکز بر ایجاد لیست ایمیل شما است. ساختن لیست ایمیل به شما این امکان را می دهد که با کسانی که از وبسایت یا وبلاگ شما بازدید می کنند ارتباط برقرار کنید - همچنین به شما امکان این را می دهد تا محصولات چندگانه ای را که مربوط به بازار هدف شما هستند پیگیری و تبلیغ کنید. این موضوع به طور قابل توجهی افزایش سود را در پی خواهد داشت.

  • ارائه محتوا خوب که نتایج خوبی را برای مخاطبان شما تولید می کند

بازاریابی محتوا با کیفیت خوب، پایه ای از کسب و کار موفق کسب و کار وابسته است

با این حال شما باید از روش های معمول استاندارد که به طور مداوم در اینترنت استفاده می شود اجتناب کنید. با توجه به این موضوع ، در اینجا چند نکته مهم در مورد محتوای مناسب و نوع ارائه وجود دارد:

  • صادق باش اعتبار برای موفقیت های طولانی مدت وابستگی حیاتی است، بنابراین از عصبانیت و غفلت بیش از حد اجتناب کنید. فقط محصولات و خدماتی را که واقعا به مخاطبان شما کمک می کند، ارتقا دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای مخاطبان شما ارزشمند است در غیر اینصورت وقت تلف کردن است.
  • نگران نباشید و جزئیات بیشتری را توضیح دهید ،از جمله ویژگی های محصول و مزایا و دلایل شخصی شما که ان محصول را توصیه می کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یک راه عالی برای شروع کسب درآمد اینترنتی است. شما می توانید برای طراحی سایت فروشگاهی خود در کمترین زمان با ما تماس بگیرید.

طراحی وب سایت فروشگاهی چیست؟
طراحی وب سایت فروشگاهی چیست؟

طراحی یک وب سایت فروشگاهی مهم ترین مسئله ایست که افراد دارای کسب و کار باید به آن توجه کنند. برای یک طراحی سایت شما باید قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید زیرا قالب یکی از مهم ترین بخش های یک سایت است که هم به زیبایی و هم به سئو سایت کمک می کند و شما می توانید با طراحی یک سایت جذاب و در عین حال کارا مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید.

شرکت های طراحی سایت برای این کار معمولا از دو راه استفاده می کنند یک طراحی با استفاده از قالب آماده و یا طراحی به صورت اختصاصی و مناسب باب سلیقه مشتری که این کار کمی برای مشتری هزینه بر می باشد.

قالب های اختصاصی مناسب سلیقه و حرفه شما طراحی می شوند و اگر کار شما به نحوی است که قالب های آماده برای شما مناسب نیست و یا خودتان می خواهید یک فروشگاه اینترنتی خاص و منحصر به فردی داشته باشید می توانید از قالب های اختصاصی استفاده کنید و از یک فروشگاه اینترنتی خاص بهره مند شوید.

امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تبلت و تلفن هوشمند صورت می گیرد و به همین دلیل وب سایت شما باید با انواع دستگاه های موبایل و تبلت همخوانی داشته باشد و کاملا ریسپانسیو باشد و این کار در طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت محسوب می شود.

در اصل طراحی سایت باید به نحوی باشد که به خوبی با اندازه صفحه نمایش هر دستگاهی سازگار شود و همه قسمت های سایت در دسترس فرد قرار گیرد و او مجبور نباشد برای یک مورد خاص به زحمت بیفتد.

به علاوه سایت های کاربر پسند و ریسپانسیو در موتورهای جستجو و رتبه بندی سایت از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

طراحی سایت

طراحی سایت چیست؟

اگر بخواهیم به زبانی ساده بیان کنیم می توان گفت طراحی سایت به معنای ساخت یک وب سایت و یا تغییر در ساختار و بهینه سازی یک سایت قدیمی در محیط نت می باشد.

اولین وب سایت دنیا توسط فردی به نام تیم برنرزلی به نام word wide web طراحی شد. این سایت که کاملا ساده و اولیه است هنوز هم در شکل خود بی نظیر است .

بعد از آن سایت هایی طراحی شدند تا اینکه مرورگرهای پیشرفته تری مثل شرکت ماکروسافت به میان آمد که قبل از گوگل کروم و فایرفاکس فعالیت می کرده است..

بعد از سال ها با روی کار آمدن زبان های جاوا اسکریپت و HTML کم کم سایت ها شکل واقعی خود را بدست آوردند و می شد در آنها کمی گرافیک و خلاقیت دید.

انواع طراحی سایت فروشگاهی کدام است؟

ما در طراحی سایت فروشگاهی دو نوع فروشگاه را می توانیم تعریف کنیم .

1.طراحی سایت فروشگاهی با کالای فیزیکی : این فروشگاه ها دارای کالاهایی مانند موبایل، لوازم خانگی، مواد غذایی و ... هستند مانند دیجی کالا . برای این نوع از سایت ها باید گونه ای در نظر گرفت که مشتری به راحتی بتواند ثبت سفارش انجام دهد و کالای خریداری شده از انبار برای مشتری فرستاده شود.

2.طراحی سایت فروشگاهی با کالای دیجیتال : این مدل سایت ها دارای کالاهایی مانند مجله، مقاله های خارجی، کتاب های دانلودی ، آهنگ ویدیو و ... هستن که باید طوری طراحی شوند که بعد از پرداخت و خرید فرد از سایت لینک دانلود برایشان ارسال شود مثل سایت فرادرس

مزایای طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی چیست؟

1. کاهش هزینه ها

2.از بین بردن فاصله های فیزیکی

3.کم کردن هزینه های اضافی مثل هزینه های مربوط به کارکنان سنتی

4.ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته به مشتری

5. انعطاف پذیری بالا

6.فروش بدون محدودیت به تهران و شهرستان

7.در دسترس بودن فروشگاه در تمامی ساعات

8.تنوع محصول و قابل مقایسه بودن آنها با هم

9.طراحی سایت فروشگاهی باعث اعتبار بیشتر کسب و کار شما می شود.

10.           محدودیت مکانی و زمانی دیگر معنایی ندارد.

11.           وفاداری مشتریان به سایت های فروشگاهی بیشتر است.

12.           با طراحی سایت فروشگاهی نسبت به نیاز مشتری شناخت بیشتری پیدا خواهید کرد.

سایت فروشگاهی ریسپانسیو

سایت فروشگاهی چه تفاوتی با سایر سایت ها دارد؟

ظاهر سایت فروشگاهی مانند یک مغازه لوکس می باشد که شما با دیدن آن می توانید بسیاری از محصولات را در سایت پیدا کنید.

نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی با دیگر سایت ها متفاوت می باشد زیرا باید به نحوی باشد که بتوان موجودی یک کالا را کم و یا زیاد کرد و یا قیمت محصولات را تغییر داد و یا عدم موجودی زد.

برای اینکه تغییر یک سایت فروشگاهی وقت گیر نباشد باید یک راه حل ساده برای آن در نظر گرفت.

در سایت های فروشگاهی امکاناتی مانند نقد و بررسی کالاها ، مقاسه کالاها با هم ، فروش های ویژه و روزانه و در نظر گرفتن تخفیف هایی مناسبی و ... در ارتباط با بازدیدکنندگان بسیار جذاب است.

یک سایت فروشگاه اینترنتی چه ویژگی باید داشته باشد؟

1.سرعت بارگزاری بالای سایت

2.دارا بودن ارسال سریع کالاها

3.دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش

4.ارائه مشاوره ی آنلاین

5.سئوی حرفه ای و مناسب

6.ارائه نقد و بررسی محصولات

7. ارائه علامت های اینماد برای جلب اعتماد مشتری و داشتن پرداخت امن

8.ارائه قیمت های مناسب و تخفیف های روزانه و مناسبتی

استفاده از نماد اعتماد الکترونیکی در طراحی سایت فروشگاهی به چه نحوی است؟

یکی از مهم ترین مسائلی که مدیران سایت های فروشگاهی با آن رو به رو هستند این است که مشتریان آنها بهشان اعتماد نکنند. یکی از مهم ترین راهکاری که که برای حل این موضوع مطرح می باشد دریافت نماد الکترونیکی است که یک نشان دیجیتال است و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به فروشگاه ها اعطا می شود و این فروشگاه ها حتما باید اصول کلی مشخص شده این وزارتخانه را رعایت کرده باشند.

امنیت در فروشگاه های اینترنتی چگونه رعایت می شود؟

طراحی فروشگاه های اینترنتی یک تجارت اینترنتی محسوب می شود و با وجود دسترسی به اینترنت در سراسر جهان و خرید آسان و بی دغدغه اهمیت زیادی دارد. استفاده از درگاه پرداخت امن و استفاده از سیستم های رمز گذاری و استفاده از پروتکل امن بانکی به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران الزامی می باشد . و باعث اعتماد بیشتر مشتریان به سایت و فروشگاه اینترنتی شما می شود.

چند روش برای پرداخت وجه در فروشگاه های اینترنتی داریم؟

ما در حالت کلی دو روش پرداخت آنلاین داریم. یکی روش پرداخت در محل مشتری است یعنی برای بعضی از کالاها نیاز است که مشتری کار را از نزدیک ببینید و بعد با خیال راحت پرداخت کند. در این صورت مشتری شما به شما اعتماد کرده و خرید را انجام می دهد.

روش دوم پرداخت آنلاین یا کارت به کارت می باشد که در این روش ابتدا مشتریان پرداخت را انجام می دهند و سپس سفارش ثبت شده و در چند روز آینده به وسیله پیک یا پست برایشان ارسال می گردد.

طراحی وب سایت فروشگاهی ناپ کامرس

کلام آخر :

با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد طراحی فروشگاه اینترنتی یک امر واجب و ضروری است مخصوصا در این دوران که همه ی افراد اینترنت، گوشی و یا کامپیوتر دارند و در دنیای مجازی و سایت در حال گشت و گزارند و اغلب افراد خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند و درب منزل تحویل میگیرند.

با امارهای موجود متوجه می شویم که مردم رفتارهای سنتی خود را رفته رفته کنار می گذارند و ترجیح می دهند که از منزلشان خرید کنند.

اما تنها طراحی یک سایت کافی نیست و شما باید پس از طراحی سئوی سایت هم انجام دهید تا سایت شما در نتایج اولیه گوگل قرار گیرند تا بتوانید از این طریق درآمد کسب کنید و مشتریان جدید پیدا کنید.

تیم حرفه ای ما در طراحی سایت این امکان را به شما می دهد تا بهترین سایت فروشگاهی ناپ کامرسی را داشته باشید و با دارا بودن تیم تولید محتوا و متخصصان سئو باعث می شود که شما در رتبه یک گوگل قرار بگیرید.

همین حالا با ما با شماره 9904140949 تماس بگیرید با با مناسب ترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن سایت  ناپ کامرسی خود را تحویل بگیرید.

ناپ کامرس چیست؟
ناپ کامرس چیست؟

ناپ کامرس چیست؟

ناپ کامرس یک روشی است با مجموعه ای وسیع از ویژگی ها که شرایط راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را برای هر مدل کاربری فراهم می کند. در اصل ناپ کامرس یک پلتفرم تجارت الکترونیک جهانی می باشد که تمام نیازهای فروشگاه آنلاین و بازاریابی را فراهم می کند.

ناپ کامرس این فرصت را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند با هر دانش فنی ، کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کند. ناپ کامرس از سال ۲۰۰۸ توسط تیمی روسی در حال بروزرسانی و پشتیبانی می باشد و برندهای معروفی همچون volvo  ، puma،‌ Columbia و ... اشاره کرد.

ویژگی های ناپ کامرس کدام اند ؟

1.اولین پلتفرم بومی سازی شده فارسی

2.پشتیبانی کامل از زبان فارسی و تاریخ شمسی

3.قابلیت یکپارچه سازی با نرم افزارهای و سرویس های ایرانی مانند حسابداری

4.راهنمای اختصاصی کاربری کامل به زبان فارسی

5.قابلیت توسعه پذیری به صورت مستمر

6.امکان توسعه ماژول های اختصاصی و سفارش مشتری در مدت زمان کوتاه

7.امکان استفاده از هاستیگ اختصاصی

8.پلن های امنیتی متنوع

9.پلن های مانیتورینگ و تضمین در دسترس بودن

ناپ کامرس  | ناپ کامرس چیست؟

امکانات و قابلیت های ناپ کامرس کدام است؟

امکانات و قابلیت های ناپ کامرس به دسته بندی ها و زیر مجموعه های زیر تقسیم بندی می شود.

1.قابلیت توسعه پذیری مستمر :

هسته محصول مرتبا از طرف تیم توسعه دهنده در حال بروز رسانی است.

پلاگین های زیادی برای رفع نیازهای کاربر توسعه داده می شوند.

می توان به سفارش مشتری به صورت اختصاصی پلاگین طراحی کرد.

2. پلتفرم بومی شده و کاملا فارسی :

استاندارد سازی شده بر اساس فرآیندهای مالی

پشتیبانی کامل از زبان فارسی و تاریخ شمسی

راهنمای اختصاصی کاربری کامل به زبان فارسی

قابلیت یکپارچه سازی با نرم افزارهایی مانند حسابداری و ...

3. دارا بودن سیستم چند فروشگاهی :

شما با سیستم چند فروشگاهی اسن امکان را دارید که بیش از یک فروشگاه از طریق ناپ کامرس ایجاد کنید به عبارت دیگر می توانید بر روی چند دامنه با آدرس های متفاوت فروشگاه های مختلف ایجاد کنید و تمامی آن ها را از طریق تنها یک پنل ادمین مدیریت کنید.

از این طریق می توانید مارکتینگ های B2B  و B2C  در سیستم خود راه اندازی کنید.

به عنوان مثال ویژگی های زیر می تواند برای هر فروشگاه به صورت جداگانه لحاظ شود :

1.دسته بندی ها و تولید کنندگان در هر فروشگاه

2.پرداخت در هر فروشگاه

3.روش های مختلف حمل و نقل در هر فروشگاه

4.قیمت محصولات در هر فروشگاه

5.تم های گرافیکی در فروشگاه

6.سفارش فیلتر کردن و گزارش گیری از هر فروشگاه

7.ایجاد خبرنامه در هر فروشگاه

طراحی سایت فروشگاهی | فروشگاه ساز ناپ کامرس

4.پشتیبانی از چند فروشندگی و همکاری در فروش :

این قابلیت باعث می شود تا بدون نیاز به موجودی کالا و انبار فروش آنلاین خود را بتوانید داشته باشید.

زمانی که از طرف خریدار سفارشی ثبت می شود به فروشنده ایمیلی ارسال می گردد. همچنین هر فروشنده می تواند با رفتن به پنل کاربری خود محصولات خود را بررسی و سفارشات خود را مدیریت کند .

5.بهینه سازی سایت :

سئو به فرآیندی گفته می شود که منجر به افزایش بازدید یک وب سایت از طریق نتایج جستجو می شود.سیستم ناپ کامرس (nopcommerce) این امکان را به شما می دهد تا به رتبه های بالاتری در نتایج جستجوی کابران و گوگل برسید و ترافیک بیشتری را برای فروشگاه به دست آورید.

6.سبد خرید و فٰرآیند پرداخت :

در ناپ کامرس از دو روش متعارف در فروشگاه های مدرن استفاده می شود اول اینکه کاربران می توانند بدون نام نویسی هزینه را پرداخت کنند و این قابلیت این اجازه را به آنها می دهد تا شریعتر خرید کنند.

با ساده کردن فرآیند پرداخت و کم کردن مراحل پرداخت باعث می شود تا تعداد بیشتری از مشتریان ُرآیند خرید را تمام کنند و آنها را نصفه رها نکنند.

از ویژگی های بیشتر می توان به:

1.پشتیبانی از ثبت سفارش تلفنی

2.پشتیبانی از ssl

3.نمایس یک سبد خرید با دسترسی سریع

4.ساخت فاکتورهایی با فرمت PDF

5.امکان چند زبانه و چند ارزی بودن فروشگاه

7.مارکتینگ :

سیستم مارکتینگ ناپ کامرس برای کمپین های مختلف به قرار زیر است:

  • سیستم کسب امتیاز که کاربر می تواندبا هر خرید امتیازی ثبت کند.
  • نمایش محصولات مشابه
  • تخفیف و کوپن
  • عضویت در خبرنامه
  • محتوا هایی به عنوان بلاگ و اخبار
  • ارائه و ارسال کارت های هدیه چه به صورت الکتریکی و چه پستی
  • درج نظر و رتبه بندی محصولات
  • همکاری در فروش

8.روش های پرداخت در سیستم ناپ کامرس:

  • پرداخت در فروشگاه
  • انواع درگاه های بانکی مستقیم
  • درگاه واسطه ای مانند pay
  • کارت به کارت

9.روش های ارسال :

  • محاسبه هزینه ارسال
  • ثبت آدرس
  • امکان تخمین هزینه ارسال
  • دریافت سفارش در محل
  • ارسال چندگانه سفارش

10.انعطاف پذیری :

پلتفرم ناپ کامرس به گونه ای طراحی شده که شما بعد از راه اندازی فروشگاه با کمترین نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید تغییرات لازم را اعمال کنید . همچنین ایمیل هایی که به صورت سیستمی برای مشتریان ارسال می شود قابلیت ویرایش و سفارشی سازی دارند.

علاوه بر این موارد قابلیت تعریف کارت هدیه نیز دارد که در بازاریابی شما نقش مهمی می تواند ایفا کند.

همانطور که در بالا ذکر شد ناپ کامرس از قابلیت چند فروشگاهی برخوردار است که این امکان را تنها با نصب یک ناپ کامرس به شما می دهد. اگر بخواهیم ویژگی های دیگر این نوع از فروشگاه های اینترنتی را بیان کنیم به شرح زیر است:

  • دسته بندی ها و تولیدکنندگان
  • محصولات
  • محتوی
  • روش های پرداخت
  • تجارت تلفن همراه
  • گزارش سفارش ها
  • خبرنامه ها

این روزها داشتن یک فروشگاه واکنش گرا یک امر مهم برای صاحبان کسب و کار می باشد . ناپ کامرس بدون نیاز به هیچ افزونه جانبی و به صورت خودکار یک نسخه موبایلی ریسپانسیو را از فروشگاه شما ایجاد می کند که بر روی همه پلتفرم های گجت قابل اجراست.

از دیگر قابلیت های سیستم فروشگاه ناپ کامرس می توان به موارد زیر نیز اشره کرد:

  • وب سرویس
  • مدیر فروشگاه
  • امکان ثبت نام و ورود مشتریان با ایمیل و نام کاربری
  • یکپارچه سازی با چت آنلاین
  • قابلیت سفارشی سازی ایمیلهای سفارشات
  • فرم تماس با ما
  • بازیابی کلمه عبور
  • دسته بندی مشتریان در نقش ها یا گروه های مختلف
  • پشتیبانی از ساعت منطقه ای

ناپ کامرس دارای ابزارهای بسیار قدرتمندی است که خدمات سطح بالایی را برای مشتریان خود فراهم می کند . ویژگی های بارز برای خدمات مشتریان در ناپ کامرس کدام است؟

  • امکان ثبت نام یا ورود کاربران از طریق ایمیل و یا نام کاربری
  • نقش های گوناگون مشتریان
  • ابزار چت آنلاین به صورت یکپارچه
  • تنظیم زمان محلی
  • ارسال پیام خصوصی
  • راه حل های بازگردانی رمز عبور
  • لاگ های دسترسی و فعالیت کاربران
  • افزودن image capture زمان ورود و یا ثبت نام
  • و ....

ناپ کامرس | طراحی فروشگاه اینترنتی

امنیت در ناپ کامرس به چه صورت است؟

از پایه ترین نکات در حفظ امنیت استفاده از سیستم بکاپ گیری پیشرفته می باشد . در سرورهای هاست ویندوزی، بکاپ ها به صورت زمان بندی شده گرفته و به تعداد بالا در دو سرور مجزا در دو دیتاسنتر ذخیره می شوند.

یعنی  اطلاعات به صورت همزمان در دو دیسک ذخیره می شوند تا اگر حتی یکی از دست ها دچار نقص شد دیگری سالم و آماده به کار با محتوای یکسان شروع به کار کند.

علاوه بر این سیستم بکارگیری و ذخیره اطلاعات بسیار پیشرفته ، تمهیدات امنیتی نیز در سطح بالا در سرور در نظر گرفته شده و سرور هاست های ویندوزی به دور از باگ ها و مشکلات امنیتی به صورتی ایمن کانفیگ شده اند.

کلام آخر :

با توجه به توضیحاتی که در بالا گفته شد ناپ کامرس یک فروشگاه ساز بسیار قوی است که تمامی امکاناتی که یک کاربر مورد نیاز دارد را در اختیار او قرار می دهد.

با سایت فروشگاهی ناپ کامرس شما می توانید هم یک سایت چند منظوره عالی داشته باشید و هم از سئو سایت نیز استفاده کنید چون بالا بودن سایت در نتیجه سرچ گوگل کمک زیادی به جذب مشتری برای شما می کند.

شما می توانید برای داشتن یک سایت فروشگاهی عالی آن را به کارشناسان و برنامه نویسان ما بسپارید تا بهترین سایت را با سلیقه شما طراحی کنند و همچنین با خدمات سئوی که تیم ما به شما ارائه می دهد با صرف کمترین هزینه در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرید و فروش خود را آغاز کنید.

امروزه در این زمان که کسب و کارهای سنتی به مشکل خورده اند شما باید کسب و کار اینترنتی خود را هرچه سریع تر راه اندازی کنید تا دچار شکست و ورشکستگی نشوید.

برای داشتن فروشگاه اینترنتی می توانید همین حالا برای سفارش سایت و سئوی خود با شماره ۰۲۶۳۳۵۲۴۱۸۱  تماس حاصل فرمایید.

افزونه SALE OF THE DAY
افزونه SALE OF THE DAY

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش SALE OF THE DAY

با استفاده از افزونه Nop Sale of the Day شما می توانید داغترین پیشنهادات خود را در هر نقطه از صفحات نشان دهید. این به شما این امکان را می دهد که محصولات خاصی را تبلیغ کنید . اگر در فروش پیشنهادات روزانه بیش از یک محصول وجود داشته باشد، آنها در یک اسلایدر چرخشی نمایش داده می شوند. تصاویر محصول را می توان در گالری باز کرد، با استفاده از پیش فرض Mafnific Popup. افزونه نیز با قابلیت های قدرتمند شرایط و برنامه ریزی پیشرفت کرده است.

برای فعال کردن پلاگین Nop Sale of the Day فقط آن را نصب کنید. اکنون، به صفحه پیشنهادات مدیریت بروید و شروع به اضافه کردن بهترین پیشنهادات خود کنید.

تنظیمات

فعال کردن NOP Sale of the Day - فعال یا غیر فعال کردن پلاگین. این یک تنظیمات خاص فروشگاه ناپ کامرس است و می تواند برای هر فروشگاه استفاده شود در صورتی تنظیم می شود که چند فروشگاه دارید.

مدیریت پیشنهادها

چطور پیشنهاد های روز را پیکربندی کنیم

به صفحه مدیریت پیشنهادات در قسمت مدیریت بروید. سپس روی افزودن جدید کلیک کنید و به صفحه ایجاد یک پیشنهاد هدایت می شوید. شما صفحه زیر را خواهید دید:

آموزش ناپ کامرس

حالا، اگر می خواهید، می توانید عنوان را اضافه کنید و یا پیشنهاد را برای منتشر شدن تنظیم کنید. هنگامی که پیشنهاد را ذخیره می کنید، می توانید آن را به مناطق ویجت اضافه کنید یا محصولات را به آن اضافه کنید . محل آن را در مناطق ویجت مورد نظر انتخاب کنید و ذخیره کنید. این حداقل کار شما برای نشان دادن پیشنهادات در سایت شماست.

نوار محصولات

اگر از پلاگین Ribbons محصول استفاده می کنید و می خواهید نوارها را در پیشنهاد "فروش روز" نشان دهید، فقط باید تنظیم محصول "جعبه انتخابگر محصول" را تغییر دهید. به ارزش آن " product-element" اضافه کنید. فقط همین!

اسلایدر چرخشی ناپ
اسلایدر چرخشی ناپ

آموزش ناپ کامرس فارسی افزونه چرخشی ناپ

تنظیمات اسلایدر چرخشی ناپ

فعالسازی JCarousel: وقتی شما تیک این گزینه را میزنید این اسلایدر برای سایت شما فعال میشود.

نحوه ساخت اسلایدر چرخشی

شما میتوانید چندین اسلایدر چرخشی برای هر قسمت ایجاد کنید. حتی میتوانید چند اسلایدر چرخشی در یک صفحه داشته باشید که بدون ارتباط با یکدیگر و بصورت کاملا مستقل کار کنند.

برای ساختن اسلایدر جدید این مسیر را طی کنید : افزونه ها ->اسلایدر چرخشی ناپ ->مدیریت اسلایدر چرخشی -> افزودن اسلایدر چرخشی جدید

نام-یک نام خاص برای اسلایدر جدیدتان انتخاب کنید

عنوان- یک عنوان برای اسلایدر انتخاب کنید که قیل از آن نمایش داده شود

نوع منبع داده - مشخص کننده نوع داده از پیش تعریف شده است که پلاگین JCarousel را پر می کند. (به عنوان مثال "محصولات ویژه"، "محصولات مرتبط" و غیره)

حداکثر تعداد آیتم ها- حداکثر آیتم های مورد نیاز را تعیین میکند.

پوسته- برای اضافه کردن کلاس سفارشی در نام JCarousel جاری استفاده می شود

تعداد آیتم ها برای پیمایش توسط-تعداد اقلام برای رفتن به یک اسکرول واحد.

چرخش ایتم ها-فعال یا غیرفعال کردن حلقه بی نهایت موارد در JCarousel.

سرعت انیمیشن پیمایش- سرعت حرکت انیمیشن. اگر "هیچ" تنظیم شود، انیمیشن حرکتی خاموش خواهد شد.

هدایت نقطه ای- هدایت نقطه را فعال یا غیرفعال کنید.

اضافه کردن یک اسلایدر چرخشی به یک منطقه ابزارک:

از مناطق ویجت شما می توانید مکان هایی را انتخاب کنید که در آن می خواهید اسلایدر چرخشی خود را در فروشگاه عمومی خود ظاهر کنید.

اگر می خواهید اسلایدر چرخشی را به مناطق ویجت اضافه کنید، دکمه افزودن دکمه جدید را فشار دهید و از قسمت کشویی منطقه ویجت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اضافه کردن محصولات اضافی

برای اضافه کردن محصولات اضافی در JCarousel نمایش داده می شود، شما باید یک منبع منبع داده را انتخاب کنید یا نوع None را انتخاب کنید. انواع داده های منبع محصول عبارتند از:

1.صفحه اصلی محصولات ویژه - این منبع داده از محصولات صفحه اصلی صفحه اصلی گردآوری شده است. اینها محصولاتی هستند که تنظیم «نمایش روی صفحه اصلی» را بررسی کرده اند.

2.بهترین محصولات فروشندگان - این منبع داده از محصولات فروخته شده در فروشگاه شما جمع آوری شده است.

افزودن دسته بندی اضافی

JCarousel نمایش داده می شود.

افزودن شرکت ها اضافی

برای افزودن تولید کنندگان اضافی در JCarousel نمایش داده می شود، شما باید یک منبع تولید کننده را انتخاب کنید یا نوع None را انتخاب کنید. نوع منبع تولید کننده داده ها عبارتند از:

شرکت ها

اگر یک منبع تولید کننده را انتخاب کرده و پس از آن Add Manufacturers های اضافی، تولید کنندگان که شما انتخاب کرده اید پس از منبع داده اضافه می شوند. اگر منبع داده ای را انتخاب کنید، تنها سازنده ای که انتخاب کرده اید در JCarousel نمایش داده می شود.

برای اضافه کردن یک سازنده جدید روی دکمه «افزودن یک رکورد جدید» کلیک کنید.

افزودن فروشنده های اضافی

برای اضافه کردن فروشنده های اضافی که در JCarousel نمایش داده می شود، شما باید یک منبع منبع داده فروشنده را انتخاب کنید یا نوع None را انتخاب کنید. انواع منبع داده فروشنده:

فروشنده ها

اگر نوع منبع داده فروشنده را انتخاب کنید و پس از آن افزودن فروشندگان اضافی، فروشنده هایی که انتخاب کرده اید پس از آنهایی که از منبع داده هستند اضافه می شوند. اگر نوع Source Type را انتخاب کنید، تنها فروشنده هایی که انتخاب کرده اید در JCarousel نمایش داده می شوند.

برای افزودن یک فروشنده جدید روی دکمه «افزودن یک رکورد جدید» کلیک کنید.

افزونه HTML Widget
افزونه HTML Widget

آموزش افزونه ناپ کامرس HTML Widget

این افزونه HTML Widgets می تواند بسیار سودمند و صرفه جویی در زمان عالی برای کاربران بدون دانش فنی باشد. در نظر داشته باشید که یک ویجت HTML یک بلوک از محتوای متنی است که می خواهید در یک صفحه در وب سایت nopCommerce خود اضافه کنید.

تنظیمات عمومی HTML Widget

بخش تنظیمات عمومی برای هر افزونه رایج است. در بخش تنظیمات کلی ویدجت HTML شما می توانید پیدا کنید:

فعال کردن ابزارک های HTML - فعال کردن / غیر فعال کردن ویدجت های HTML در تمام مناطقWidget HTML.

ساختن یک HTML Widget

شما می توانید  هر تعداد از ویدجت های HTML که نیاز دارید را بسازید.

برای ایجاد یک ویجت متنی جدید به افزونه ها -> اچ تی ام ال ویجت -> مدیریت ابزارهای اچ تی ام ال  بروید. بر روی دکمه اضافه کردن ویجت اچ تی ام ال جدید کلیک کنید همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

اسلایدر ناپ کامرس