شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
مشترکین خبرنامه
مشترکین خبرنامه

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش مشترکین خبرنامه

در هنگام ثبت نام، مشتری می تواند گزینه عضویت در خبرنامه برای دریافت خبرنامه های ناپ کامرس را انتخاب کند.

راه دیگر تکمیل لیست ایمیل مشترکین export the list of subscribers به یک فایل خارجی CSV و import list of subscribers from an external CSV به nopCommerce است.

برای صدور / ورود لیست مشترکین خبرنامه مسیر مشترکین خبرنامه→ جشنواره ها را دنبال کنید.

توجه: شما می توانید ورود اطلاعات از CSV را برای وارد کردن لیست مشترکین در فرمت CSV انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که هر خط از فایل CSV در فرمت زیر است: email_address,is_active,store_id (پارامتر store_id اختیاری است). به عنوان مثال:test@test.com، درست است. برای صدور لیست مشترکان، میتوانیداستخراج به عنوان CSV را انتخاب کنید.

جستجوی مشترکین:

درصفحه مشترکین خبرنامه، می توانید مشترکین خاصی را با استفاده از مشخصه های جستجو یافت کنید:

تاریخ شروع و تاریخ پایان جستجو مشخص کنید.

ایمیل مشترک را جستجو کنید و یا این فیلد را خالی بگذارید و بر روی جستجو کلیک کنید تا همه مشترکین ثبت شده خبرنامه در سیستم را بیابید.

از لیست فعال، مشترکین فعال و غیرفعال را انتخاب کنید.

از لیست نقش های مشتری کابران مشترک شده در خبرنامه از نقش مشتری خاصی را انتخاب کنید.

کمپین مبتنی بر ایمیل
کمپین مبتنی بر ایمیل

آموزش ناپ کامرس بخش کمپین مبتنی بر ایمیل

در هنگام ثبت نام، مشتری می تواند گزینه Newsletters option را جهت دریافت خبرنامه های ناپ کامرس را انتخاب کند.

از لیست مشترکین خود برای ایجاد کمپین های مبتنی بر ایمیل به منظور دسترسی و ارتباط آسان و سریع به مخاطبان هدف، بدون نیاز به هیچ فعالیت بازاریابی اضافی استفاده کنید. کمپین ها علاوه بر افزایش فروش به افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان به یک شرکت نیز کمک می کند.

نمونه های متعددی از کمپین های بازاریابی مبتنی بر ایمیل وجود دارد که شما می توانید برای فروشگاه خود از آن ها استفاده کنید: به عنوان مثال: با یک ایمیل خوش آمد گویی بابت ثبت نام شروع کنید و یا به طور منظم اطلاعیه ها، اخبار مربوط به شرکت، کوپن ها برای خرید در آینده و غیره را به مشترکین خود ارسال نمایید.

مدیریت محتوا
مدیریت محتوا

آموزش ناپ کامرس بخش مدیریت محتوا

مدیریت محتوا مجموعه ای از فرآیندها و فن آوری هایی است که از collection، managing و publishing of information در سایت شما پشتیبانی می کند. فروشگاه ناپ کامرسامکان استفاده از تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین پرمحتوا و موثر را فراهم کرده و برقراری ارتباط بین شما و مشتریان را بهبود می بخشد.

خرید از گوگل
خرید از گوگل

آموزش ناپ کامرس بخش خرید از گوگل

خرید از گوگل یک سرویس گوگل است که به کاربران اجازه می دهد تا محصولی را در وب سایت های خرید آنلاین جستجو کنند و قیمت فروشنده های مختلف را با هم مقایسه کنند.

با استفاده از Google Shopping، می توانید معامله و میزان بازدید از فروشگاه خود را افزایش دهید در عین حال که به خریداران کمک می کند تا محصولات موردنظر خود را در سراسر وب پیدا و خریداری کنند. به عنوان یک فروشنده، می توانید محصولات خود را در Google Shopping ثبت کنید و به خریداران اجازه دهید تا بسیار سریع و آسان سایت شما را پیدا کنند. این سرویس شما را قادر به تبلیغ و ترویج محصولاتتان می کند.

ناپ کامرس از صدور محصولات به فرمت Google Shopping XML پشتیبانی می کند.

ایجاد Google Shopping feed

برای استفاده از قابلیت های Google Shopping به مسیر Nop-Templates→  افزونه ها بروید و با جستجو توسط انتخاب گروه ها گزینه Promotional feeds کلیک کنید.

 

Google Shopping Plugin

سپس روی گزینه configure کلیک کنید و جزئیات زیر را تعریف کنید:

Configure - Google Shopping

 

  • image size پیش فرض را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید اطلاعات حمل و نقل و ارسال در فایل XML تولید شده، گنجانده شود، گزینه Pass shipping info را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید برنامه های تبلیغاتی مانند: قیمت فروش عمده و تخفیف ها در محاسبه قیمت لحاظ شود، گزینه Prices consider promotions را انتخاب کنید.
  • Currency پیش فرض را انتخاب کنید.
  • از لیست Google category دسته بندی پیش فرضی از گزینه های گوگل را انتخاب کنید.

 

روی دکمه Generate feed کلیک کنید.

برای دانلود فید تولیدشده روی لینک Generated file path (static) کلیک کنید.

اطلاعات محصول خود را در Google آپلود کنید و آن را در دسترس Google Shopping و سایر سرویسهای گوگل قرار دهید.

قیمت فروش عمده

قیمت فروش عمده یک ابزار تبلیغاتی است که به صاحبان فروشگاه امکان ارائه قیمت های ویژه به مشتریانی که مقادیر زیاد و قابل توجهی از یک محصول خاص را خریداری می کنند، می دهد. این ابزار به طور معمول در عمده فروشی ها استفاده می شود، اما خرده فروشان نیز می توانند آن را به منظور ایجاد انگیزه برای خریداران و فروش بیشتر به کار ببرند.

(warning) توجه: پیش از آنکه بتوانید قیمت فروش عمده را به محصولات اضافه کنید، باید محصول را ذخیره نمایید.

 

افزودن قیمت فروش عمده جدید:

به منظور افزودن قیمت فروش عمده، مسیر محصولات→ بروشور را دنبال کنید، محصولی که می خواهید قیمت فروش عمده را به آن اضافه کنید را انتخاب نمایید و روی ویرایش کلیک کنید. در صفحه ویرایش جزئیات محصول، بخش قیمت فروش عمده را در سمت چپ پیدا کنید و بر روی افزودن رکورد جدید کلیک کرده و جزئیات را تکمیل کنید:

  • در صورتی که several stores را اداره می کنید، از فهرست فروشگاه ها، فروشگاهی را که قصد دارید قیمت فروش عمده را روی آن اعمال کنید، انتخاب نمایید.
  • از لیست نقش مشتری، نقش مشتری را که قیمت فروش عمده را میخواهید به آن اختصاص دهید، مانند: همه مشتریان، ثبت شده و یا مهمانان انتخاب کنید.
  • در فیلدهای تعداد و قیمت، قیمت فروش عمده را برای حداقل تعداد خرید تعریف کنید.
  • در فیلد های تاریخ شروع و تاریخ پایان، دوره در دسترس بودن قیمت فروش عمده را وارد کنید. اگر زمان خاصی را در نظر ندارید میتوانید این موارد را خالی بگذارید.
  • روی ذخیره کلیک کنید و تب قیمت فروش عمده با اطلاعات جدید Update می شود.
  • در صفحه ویرایش جزئیات محصول، روی ذخیره کلیک کنید.

شما اکنون می توانید صفحه جزئیات محصول بروز شده را در public store مشاهده کنید.

(warning) نکته: هنگامی که مشتری حداقل تعداد اعمال قیمت فروش عمده از محصول را به سبد خرید خود اضافه می کند، قیمت به طور خودکار تغییر می کند تا میزان تخفیف را به نمایش بگذارد.

محصولات مرتبط و محصولات جانبی

محصولات جانبی و محصولات مرتبط ابزارهای بازاریابی در فروشگاه ناپ کامرس هستند، برای پیشنهاد محصولات بیشتر و موردعلاقه مشتریان بر اساس مشاهدات و محصولاتی که به سبد خرید خود افزوده اند. همچنین فرصتی است برای اینکه برخی محصولات را پیش فروش کنید. از هردوی این ابزارها میتوانید همزمان استفاده کنید.

 

شما می توانید در هنگام ایجاد یا ویرایش برخی محصولات روی صفحه جزئیات محصول در مسیر مورد جدید →محصولات→ بروشور، فروش متقابل و محصولات مرتبط را راه اندازی کنید.
 

(warning) توجه: پیش از آنکه بتوانید محصولات جانبی و محصولات مرتبط را اضافه کنید، ابتدا باید محصول را ذخیره کنید.

محصولات جانبی:

 

گزینه محصولات جانبی، فرصت فروش محصولات بیشتر که معمولا با محصول منتخب مشتری به فروش رسیده است را فراهم می کند، اگر چه شما می توانید هر محصول غیرمرتبطی را از فهرست خود به سبد خرید خود اضافه کنید.

محصولات جانبی در پایین صفحه پرداخت نمایش داده می شوند، برای مثال هنگامی که مشتری شما یک CPU خریداری می کند، ممکن است نیاز به مانیتور و چیز دیگری داشته باشد. شما می توانید تعداد نامحدودی از محصولات مرتبط را به یک محصول اضافه کنید.

افزودن یک محصول جانبی جدید:

برای اضافه کردن تعدادی محصول جانبی به قسمت نیاز به محصول دیگر در مسیر مورد جدید→ محصولات → بروشور بروید.

روی دکمه افزودن محصول ضروری کلیک کنید و محصول یا محصولات را از کاتالوگ انتخاب کنید. شما می توانید از مشخصه های جستجو جهت پیدا کردن راحت تر محصول استفاده کنید: نام محصول، دسته بندی، سازنده، فروشگاه، نوع محصول

پس از انتخاب محصول جانبی و ذخیره آن، می توانید نحوه نمایش محصول را در صفحه پرداخت بررسی کنید:

محصولات مرتبط:

گزینه محصولات مرتبط، فرصتی برای تبلیغ و فروش محصولات دیگر به همراه محصول منتخب مشتریان شما را فراهم می کند. این محصولات پایین صفجه جزئیات محصول انتخابی نمایش داده می شوند. شما می توانید تعداد نامحدودی از محصولات مرتبط را به یک محصول اضافه کنید.

افزودن محصولات مرتبط جدید:

برای افزودن محصولات مربوطه از مسیر مورد جدید → محصولات →بروشور گزینه افزودن محصول مرتبط را انتخاب نمایید سپس محصول یا محصولات را از فهرست انتخاب کنید. شما می توانید از مشخصه های جستجو برای جستجوی راحت تر استفاده کنید: نام محصول، دسته بندی، سازنده، فروشگاه و نوع محصول

پس از انتخاب محصول مرتبط و ذخیره آن، می توانید بررسی کنید که چگونه محصولات مربوطه در صفحه جزئیات محصول نمایش داده می شود:

همکاری در فروش
همکاری در فروش

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش همکاری در فروش

 بازاریابی وابسته یک روش بازاریابی مبتنی بر اینترنت است، که در آن همکاران فروش از طریق ایجاد ترافیک برای وب سایت (هر بازدید کننده یا مشتری) پاداش می گیرند. این برنامه مبتنی بر وب به نحوی طراحی شده است که براساس عملکرد همکاران فروش پرداختی به آنها انجام شود. این عملکرد شامل رساندن مشتریان اعتبارسنجی شده به فروشگاه از طریق وب سایت همکار فروش می باشد.
 

همکاران فروش واسطه ای هستند که مشتریان را به سایت شما میرسانند.ناپ کامرس قابلیت رهگیری مشتریانی که از این راه واد فروشگاه شده اند را دارد در نتیجه مدیر فروشگاه میتواند بر اساس آن تصمیم بگیرد که چه مبلغی را به همکار فروش پرداخت کند.
 

افزودن یک همکار فروش جدید:

برای افزودن یک همکار فروش جدید مسیر همکاران فروش → جشنواره ها را دنبال کنید. سپس بر روی دکمه مورد جدید کلیک کنید.
 

جزئیات همکار فروش را تعریف کنید:

  • چک باکس فعال را برای فعال سازی همکار فروش انتخاب کنید.
  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • نام شرکت
  • کشور مورد نظر را از لیست انتخاب کنید، اگر کشور انتخاب شده ایالات متحده آمریکا باشد، ایالت و استان را نیز مشخص کنید.
  • شهر
  • آدرس 1 و آدرس 2
  • کد پستی
  • شماره تماس
  • شماره فاکس
  • در قسمت نظر مدیر، می توانید یک یادداشت اختیاری یا اطلاعاتی برای استفاده داخلی وارد نمایید.
  • شما می توانید لینک نام در آدرس را برای اهداف بازاریابی مشخص کنید و یا این فیلد را خالی بگذارید، که در این صورت از URL پیش فرض استفاده می شود. به طور پیش فرض در ناپ کامرس همکاران فروش URL مشابهhttp://www.yourstore.com/?AffiliateID=Nدارند، که N شناسه همکار فروش است.

 

 نکته: هنگامی که تمام فیلدها را پر می کنید و تغییرات را ذخیره می کنید. دو تب دیگر را مشاهده خواهید کرد، مشتریان وابسته و سفارشات وابسته، جایی که می توانید موثر بودن این همکار فروش را بررسی کنید.

صاحب فروشگاه می تواند لیستی از تمام مشتریان وابسته را در صفحه جزئیات همکار فروش، که همان مشتریان وابسته در ناپ کامرس است، مشاهده کند. هنگامی که یک مشتری وابسته سفارشی را ثبت می کند، شما می توانید این سفارش را در صفحه جزئیات وابسته در زیر تب سفارشات وابسته مشاهده کنید.

امتیاز پاداش
امتیاز پاداش

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش امتیاز پاداش

در حقیقت، پاداش امتیاز شما را قادر به ایجاد و اجرای برنامه وفاداری برای بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتری می سازد. به واسطه اقدامات خاصی که مشتریان در سایت انجام می دهند، مانند: ثبت نام و خرید، امکان کسب امتیاز را برای آن ها فراهم می کند.

هم چنین به عنوان یکی از روش های پرداخت نیز استفاده می شود. این گزینه در قسمت روش پرداخت صورت حساب نمایش داده می شود. امتیاز پاداش قابل تعویض می تواند همراه با سایر روش های پرداخت مانند کارت های اعتباری، کارت های هدیه و موارد دیگر استفاده شود .

در صورتی که مشتری سفارشی را لغو کند و یا درخواست برگشت محصول را ارسال کند، این امتیاز ها حذف می شوند.

مدیریت امتیازات پاداش

به منظور مدیریت این امتیاز ها مسیر امتیاز→ تنظیمات → تنظیمات را دنبال کنید، این صفحه در دو حالت پایه و پیشرفته در دسترس می باشد.

برای تنظیم برنامه امتیازات پاداش، این تنظیمات را تعریف کنید :

  • چک باکس فعال شده را جهت فعال سازی برنامه امتیازات پاداش انتخاب کنید .

  • در فیلد نرخ تبدیل ، نرخ ارز پاداش را مشخص کنید. (1 امتیاز - 1 دلار و غیره) .
  • در فیلد حداقل جایزه امتیاز ها برای استفاده، پیش از اینکه مشتریان بتوانند از امتیاز پاداش خود استفاده کنند، حداقل امتیاز مورد نیاز پاداش را وارد کنید و اگر نمی خواهید این تنظیم را وارد کنید 0 را وارد کنید .
  • در امتیاز برای خرید ها تعداد امتیاز های در نظر گرفته شده برای خریدها را مشخص کنید .
  • در فیلد امتیاز برای ثبت نام ، تعداد امتیاز های در نظر گرفته شده برای ثبت نام مشتریان را مشخص کنید .

  • اگر می خواهید مشتریان به محض کسب امتیاز ها، قادر به استفاده از آن ها باشند، چک باکس فعال‌سازی امتیازات هدیه، بلافاصله را انتخاب کنید و اگر این چک باکس را انتخاب نکنید گزینه دیگری برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد :
  • برای نشان دادن تعداد امتیازهایی که مشتریان کسب خواهند کرد، چک باکس نمایش مقدار درآمد کسب شده را انتخاب کنید و در صفحه پرداخت قابل مشاهده خواهد بود .
  • چک باکس انباشتن نقاط برای فروشگاه ها را برای جمع آوری تمام امتیاز ها در یک تعادل برای همه فروشگاه ها انتخاب کنید، به طوری که بتوان در هر فروشگاهی از آن ها استفاده کرد .
  • روی ذخیره کلیک کنید.

اگر می خواهید به صورت دستی، به مشتریان خود پاداش دهید، می توانید این کار را در مشتری ها → مشتری ها با ویرایش اطلاعات خاص مشتری در تب امتیاز انجام دهید.

(warning) توجه: امتیازهای پاداشی فقط برای کاربران ثبت شده، اعمال و اجرا می شود .

کارت هدیه
کارت هدیه

آموزش ناپ کامرس بخش کارت هدیه

در ناپ کامرس، شما یک فرصت برای فروش کارت های هدیه در میان انواع دیگر محصولات دارید.

کارت های هدیه ابزار بازاریابی خوبی هستند، و شما را قادر می سازند تا به مشتریان بیشتری برسید و آنها را به خرید های بیشتر تحریک نمایید. کارت های هدیه ابزاری بسیار هدفمند هستند و دریافت کنندگان آن قطعا به استفاده از آنها مشتاق هستند، چراکه مانند پیشنهاد شخصی برای آنها هستند.

  

افزودن کارت هدیه جدید 

شما می توانید محصولات کارت هدیه را ایجاد کنید، تعریف محصول به عنوان کارت هدیه با تیک زدن " کارت هدیه است" در هنگام ایجاد محصول از مسیر
افزودن محصول جدید → محصولات→ بروشور

  

فعال کردن یک کارت هدیه

پس از تکمیل فرایند خرید محصولات کارت هدیه توسط مشتریان، می توانید لیستی از کارت های هدیه خریداری شده را در مسیر کارت هدیه → فروش مشاهده کنید. کارت های هدیه به طور خودکار کدهای کارت هدیه تولید می کنند، اما همه آنها به طور پیش فرض غیر فعال هستند .

شما باید گزینه کارت هدیه فعال شده را برای فعال کردن کارت و تولید کد کوپن انتخاب کنید.

شما می توانید کارت های هدیه فعال و غیرفعال شده را در مسیر
تنظیمات سفارش → تنظیمات→ تنظیمات به وسیله لیست کشویی فهرست وضعیت کارت های هدیه فعال و غیرفعال تنظیم کنید (آنها می تواننددر حالت های مقابل باشند: فعال سازی کارت های هدیه پس از اتمام یک سفارش ،غیر فعال کردن کارت های هدیه پس از حذف از سفارش، غیر فعال کردن کارت های هدیه بعد از لغو یک سفارش)

اطلاعات کارت هدیه را تعریف کنید :

  • از نوع کارت هدیه انتخاب کنید که کارت از نوع مجازی یا فیزیکی است.
  • در فیلد ، مقدار اولیه کارت را ویرایش کنید
  • در صورت لزوم، نام و ایمیل مربوط به گیرنده ها و فرستنده ها را ویرایش کنید .
  • یک پیام اختیاری را در قسمت  وارد کنید.
  • روی اطلاع رسانی به گیرنده کلیک کنید. یک ایمیل حاوی اطلاعات کارت هدیه به ایمیل گیرنده ارسال خواهد شد

(warning) توجه: ایمیل های فرستنده و گیرنده برای کارت های هدیه فیزیکی قابل مشاهده نخواهد بود. این ایمیل ها فقط برای کارت هدیه مجازی قابل مشاهده هستند.

(warning) توجه: دکمه اطلاع رسانی تنها مرتبط به کارت هدیه مجازی هستند نه کارتهای هدیه فیزیکی.

مشاهده سابقه استفاده از کارت هدیه

تب تاریخچه مصرف را انتخاب کنید تا صفحه جزئیات کارت هدیه را برای سفارشات این کوپن کارت هدیه استفاده کنید. بعد از اینکه کارت هدیه فعال شد و فرستنده کد کوپن دریافت کرد، می تواند از آن در هنگام پرداخت استفاده کند.

به کارگیری کارت هدیه

 

استفاده از کارت هدیه در فروشگاه با وارد نمودن شماره سریال آن در کادر مربوطه در صفحه سبد خرید انجام می شود

تخفیف ها
تخفیف ها

آموزش ناپ کامرس بخش تخفیف ها

در ناپ کامرس می توانید از تخفیف ها برای فعال سازی دسترسی به پیشنهاد های ویژه استفاده کنید. این تخفیف ها می توانند به دسته های خاص، محصولات، به مبلغ کل و غیره اعمال شوند. شما می توانید نیازمندی های مختلف غیر قابل شخص سازی را از طریق پلاگین های موجود در بازار ناپ کامرس برای اعمال تخفیف ها استفاده کنید.

محصولات در ناپ کامرس می توانند از چند تخفیف استفاده کنند. در صورت اعمال چند تخفیف، ناپ کامرس به طور خودکار بهترین قیمت ممکن برای مشتری را بر اساس تمام تخفیف های موجود و عضویت های گروه محاسبه می کند.

رایج ترین روش استفاده ازتخفیف ها یک کد کوپن است. کد کوپن توسط مشتری در صفحه سفارش قبل از پرداخت وارد می شود.

توجه: به طور پیش فرض، هیچ تخفیف در ناپ کامرس وجود ندارد، بنابراین شما می توانید ابتدا تخفیف را ایجاد کرده و استراتژی بازاریابی خود را دنبال کنید

 

افزودن تخفیف جدید

برای افزودن تخفیف جدید به مسیر تخفیف ها→ جشنواره ها رفته و بر روی مورد جدید کلیک کنید.

نام تخفیف را وارد کنید.

  • از فهرست کرکره ای نوع تخفیف، تخفیف را به گزینه مورد نظر تخصیص دهید، به شرح زیر:
    اختصاص به مجموع سفارش
    : این تخفیف ها به مجموع مبلغ سفارش مشتری اعمال می گردند (کل سفارش)


  • اختصاص به محصولات: بعد از اینکه تخفیف ها ایجاد شدند، صاحب فروشگاه تخفیف را به یک محصول اختصاص می دهد (در صفحه جزئیات محصول)
  • اختصاص به دسته ها: پس از اینکه تخفیف ایجاد شد، صاحب فروشگاه باید این تخفیف را به دسته ظاهر شده در تخفیف با استفاده از زبانه دسته (صفحه جزئیات دسته) اعمال کند. در نتیجه تخفیف به همه محصولات این دسته اعمال می گردد.
  • اختصاص داده شده به تولیدکنندگان: پس از اینکه تخفیف ایجاد شد، صاحب فروشگاه میتواند این تخفیف را برای تولید کنندگان محصولات اعمال کند. در نتیجه تخفیف به تمام محصولات این سازنده اعمال می گردد
  • اختصاص به ارسال: این تخفیف ها به هزینه حمل و نقل اعمال می شوند
  • اختصاص به زیرمجموعه سفارش: این تخفیف ها به مبلغ کل سفارش اعمال می شوند.

اگر می خواهید تخفیف درصدی به سفارش اعمال کنید، گزینه درصد را انتخاب کنید. همچنین در اینجا می توانید حداکثر تخفیف را برای محدود کردن میزان تخفیف اضافه کنید..

یا  می توانید مبلغ تخفیف را به سفارش یا SKU اعمال کنید.

اگر می خواهید تاریخ شروع و تاریخ پایان تخفیف را مشخص کنید، تاریخ ها را از طریق کادر تقویم در ناحیه زمانی مربوطه (UTC) وارد نمایید.

گزینه نیاز به کد کوپن را انتخاب کنید تا مشتری را قادر سازید کد کوپن را برای اعمال تخفیف مورد استفاده قرار دهد.

بعد از تیک دار نمودن مورد نیاز های کد کوپن
گزینه های مربوط به کد کوپن ظاهر می شوند. شما می توانید کد کوپن مورد نیاز را در این قسمت وارد نمایید. این کار مشتریان را قادر می سازد در هنگام پرداخت کد کوپن را وارد نموده تا تخفیف اعمال گردد.

(grey lightbulb) مشتریان می توانند تعداد نامحدودی از کد های کوپن را به یک سفارش اعمال کنند اگر آنها متناسب باشند.

شما همچنین می توانید تعداد دفعات استفاده از تخفیف را محدود کنید. از لیست کشویی محدودیت تخفیف، محدودیت مورد نیاز برای تخفیف را انتخاب کنید:

  •  نامحدود
  • تنها برای n بار: این گزینه را انتخاب کنید و تعداد دفعاتی که این تخفیف در دسترس است را وارد کنید.

  • n بار برای هر مشتری: این گزینه را انتخاب کنید و تعداد دفعاتی که این تخفیف برای هر مشتری در دسترس است را وارد کنید.

  • در   (فقط زمانی اعمال می گردد که نوع تخفیف به محصولات یا دسته بندی ها اختصاص یابد) حداکثر مقدار محصول را که می تواند تخفیف داده شود تعیین کنید. این را می توان برای سناریوهایی مانند "با خرید 2 کالا 1 کالا رایگان دریافت نمایید" استفاده شود. دکمه ذخیره را کلیک نمایید.

افزودن الزامات تخفیف 

پس از ایجاد تخفیف مجاز به اضافه کردن الزامات تخفیف خواهید شد. اگر می خواهید برخی از قوانین خاص به تخفیف اعمال شوند.تب الزامات را انتخاب کنید.

 

چندین نوع الزام در بیرون جعبه ناپ کامرس وجود دارد:

    • باید به نقش مشتری اختصاص داده شود

    • مشتری مبلغ مشخصی را خرج کرده است

    • مشتری تمام این محصولات را در سبد خرید دارد

    • مشتری یکی از این محصولات را در سبد خرید دارد

همچنین شما می توانید  گروه ی از الزامات را برای کار با نیازهای پیچیده با قوانین متعدد ایجاد کنید. الزامات با مجموعه ای از منطق بولی (boolean) تنظیم می شوند. به عنوان مثال، اگر می خواهید تخفیف را به یک نقش خاص مشتری اختصاص دهید یا در صورتی که یک مشتری مبلغ مشخصی را خرج کرده باشد.

شما می توانید تعداد نامحدودی از گروه های الزامات را تعیین کنید، یکی در داخل دیگری. به عنوان مثال، برای موارد پیچیده تر، زمانی که می خواهید مشتریان شما تخفیف بگیرند، اگر فروشنده هستند و مبلغ مشخصی را خرج کرده اند یا اگر آنها مدیران انجمن هستند و محصول خاصی را در همان زمان  در سبد خرید خود قرار داده اند.