این بخش شامل اصول اولیه تنظیمات طراحی فروشگاه شما میباشد.یک راهنما جداگانه ای در این فصل قرارداده شده .در این فصل ما روند نصب کردن قالب و تنظیمات رسانه را بررسی میکنیم.اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد سفارشی سازی تم گرافیکی دارید، بهراهنمای طراح مراجعه کنید.
گزارش وقایع سیستم، لیستی از کلیه خطاها و هشدارهای بوجود آمده در سیستم را نمایش می دهد. این اطلاعات شامل، گزارش های خطایی که کاربر بوجود آورده است، تاریخ و شرح خطا است. روی گزینه نمایش کلیک کنید تا اطلاعات اضافهمربوط به خطا نمایش داده شود. همچنین می توانید روی گزینه حذف کلیک کنید تا خطا را از روی سیستم حذف کنید.
برای مشاهده خطاهای سیستم:
1. از گزینه سیستم در منو گزینه لاگ را انتخاب کنید. پنجره گزارش وقایع نمایش داده می شود.
2. یکی یا تعداد بیشتر از گزینه های مرتبط با جستجو را تکمیل کنید:
در فیلد ایجاد شده از، تاریخ شروع را انتخاب کنید.
در فیلد ایجاد شده تا، تاریخ شروع را انتخاب کنید.
در فیلد پیام همه یا بخشی از پیام را انتخاب کنید.
از لیست کشویی سطح لاگ نوع گزارش قابل نمایش را انتخاب کنید:
همه
خطایابی
اطلاعات
هشدار
خطا
بحرانی
3. روی گزینه جستجو کلیک کنید. پنجره نمایش نتایج جستجو بر اساس مشخصه های جستجو که وارد کرده اید نمایش داده می شود.
توجه: هر گاه که بخواهید می توانید رو دکمه پاک کردن گزارش وقایع کلیک کنید تا همه گزارشات حذف شود.
4. بر روی گزینه نمایش کلیک کنید تا اطلاعات تکمیلی گزارش مورد نظر را مشابه زیر مشاهده کنید:
آمورش ناپ کامرس فارسی بخش پاک کردن فایل های صادر شده قبلی
در ادامه نشان میدهیم که چگونه می توانید فایل های ارسال شده قدیمی را حذف کنید.
برای حذف فایل های ارسال شده قدیمی
1. از گزینه سیستم در منو گزینه نگهداری و تعمیرات را انتخاب کنید. پنجره نگهداری و تعمیرات به شکل زیر نمایش داده می شود:
2. از قسمت حذف فایل های استخراج شده قبلی بر روی گزینه حذف کلیک کنید. همه فایل های صادر شده و تولیده شده (مثل فایل های PDF و Excel ) جذف شده و از بانک اطلاعاتی پاک می شود.
پنجره زمانبندی کارها صاحب فروشگاه را قادر می کند تا عملیاتی را به صورت زمانبندی شده در پس زمینه اجرا کند و اصلاعات مفید را در راستای این وظیفه دریافت کند. برای مثال، ناپ کامرس صفی از ایمیل ها را تحت رشته هایASP.NET ارسال می کند.
برای زمانبندی وظایف:
1. از گزینه سیستم ، گزینه برنامه ریزی وظایف را انتخاب کنید. پنجره برنامه ریزی وظایف نمایش داده می شود.
2.
3. بر روی گزینه ویرایش موجود در ردیف وظیفه کلیک کنید. پنجره به شکل زیر توسعه پیدا می کند:
4. گزینه های مورد نیاز را به شکل زیر انتخاب کنید:
فعال شده: برای فعال کردن وظیفه
توقف در زمان خطا: در صورتی که میخواهید در صورت بروز خطا عملیات متوقف شود این گزینه را انتخاب کنید.
5. بر روی گزینه بروزرسانی کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.
6. در صورت نیاز، روی گزینه اجرا کلیک کنید، تا عملیات اجرا شود.
شما می توانید احراز هویت از طریق فیس بوک را در پنجره پیکربندی فیس بوک، همانطور که در زیر توضیح داده شده است پیکربندی کنید.
پیکربندی احراز هویت فیس بوک :
الف) فیس بوک را با کلیک روی دکمه ویرایش در کنار Facebook external authentication، فعال سازید و گزینه فعال را بررسی کنید و روی بروزرسانی کلیک نمایید. گزینه فعال از false به true تغییر می کند.
ب) روی تنظیم کلیک کنید، پنجره پیکربندی فیس بوک نمایش داده می شود:
ج) در فیلدApp ID/API Key ، شناسه کلیدی مشتری فیس بوک خود را وارد کنید. شما می توانید آن را در صفحه برنامه فیس بوک خود پیدا کنید.
د) در فیلدApp secret ، اطلاعات محرمانه برنامه فیس بوک خود را وارد کنید. شما می توانید آن را در صفحه برنامه فیس بوک خود پیدا کنید.