آموزش ناپ کامرس بخش پرفروش ترین ها و محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند
اطلاع از پرفروش ترین ها و محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند، برای هر صاحب فروشگاهی بسیار مهم است. اولا، در تصمیم گیری بهتر در ارتباط با خرید کمک میکند، به طور مثال : می توانید تعداد محصولات محبوب خود را افزایش دهید و اقلام غیرمحبوب را از لیست سفارشات معمول خود حذف کنید. به هنگام تجزیه و تحلیل، به همه چیز به خوبی فکر کنید، به عنوان مثال: این که برخی از رنگها سریعتر به فروش می رسند و یا اینکه فروش محصولات شما بستگی به یک فصل دارد. ثانیا، شناخت بیشترین و کمترین کالاهای فروخته شده، برای طراحی و بازاریابی محصول سودمند است. شاید بهترین کالاها، فقط به دلیل موقعیت مکانی آنها در فروشگاه اینترنتی و یا بخاطر توصیف بهتر محصول، سریع تر به فروش می رسند. گزینه ها و راهکارهای مختلفی را مطرح و آزمایش کنید. به منظور تاثیرگذاری این عمل، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، نظرسنجی انجام دهید تا دریابید چرا یک سری محصولات پرفروشند و چه چیزی آنها را برای خریداران شما خاص جلوه می دهد. از این نظرات برای بهبود بازاریابی و افزایش فروش خود استفاده کنید.
برای مشاهده پرفروش ترین ها در nopCommerce، به مسیر پرفروش ها → فروش ها بروید و جهت مشاهده گزارش، یک یا چند مشخصه جستجوی زیر را وارد کنید:
- تاریخ شروع و یا تاریخ پایان
- فروشگاه: اگر می خواهید یکی از فروشگاه های خود را انتخاب کنید.
- وضعیت سفارش: یکی از موارد همه، در انتظار، در حال پردازش، تکمیل و لغو شده.
- وضعیت پرداخت: یکی از موارد همه، در انتظار، مجاز، پرداخت شده، پس فرستاده شده، بطور جزئی پس فرستاده شده و تهی شده.
- دسته ها
- تولید کننده
- کشور صورت حساب
- فروشنده
این گزارش، پر فروش ترین محصولات شما را، بر اساس واحدهای فروش و درآمد، تفکیک خواهد کرد.
برای مشاهده محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند، به مسیر فروش -> محصولات خریداری نشده بروید. تاریخ شروع و تاریخ پایان را برای جستجوی گزارش وارد کنید.