جستجو
فیلترها

ویژگی های محصول

ویژگی های محصول

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش ویژگی های محصول

ویژگی های محصول متغیرهای مربوط به یک محصول است. (مثل رنگ، اندازه و ...)

کاربر می تواند ترکیبات متفاوتی از ویژگی ها را ایجاد کند. مثلا یک محصول می تواند چندین سایز و چندین رنگ داشته باشد. در نتیجه کاربر می تواند 2 ویژگی و مقادیرش را انتخاب کند مثلا اندازه (کوچک، متوسط، بزرگ) و رنگ (قرمز، آبی، سفید). در اینصورت موجودی کالا بسته به گروه ویژگی ها تنظیم می شود.

در ناپ کامرس، ویژگی های محصول برای inventory tracking بکار می رود و همچنین میتوانند قیمت های متفاوتی داشته باشند.

برای تعریف ویژگی های محصول به مسیر ویژگی های محصول → ویژگی ها → بروشور بروید.

 

ویژگی های محصول در ناپ کامرس

 
(grey lightbulb) بطور پیش فرض، هیچ ویژگی محصولی در ناپ کامرس از پیش تعریف نشده است.

 

افزودن ویژگی های محصول

 

بر روی مورد جدید کلیک کنید

 

ویژگی محصول

 

در پنجره افزودن ویژگی جدید فیلدهای نام و توضیحات را تکمیل کنید.

بر روی گزینه ذخیره و ادامه ویرایش کلیک کنید تا بتوانید مقادیر را وارد نمایید.

 

افزودن مقادیر از پیش تعریف شده

 ویژگی های محصولات 

در تب Predefined Values بر روی گزینه افزودن مقدار جدید کلیک کنید، پنجره افزودن مقدار جدید نمایش داده می شود.

در پنجره افزودن مقدار جدید کاربر فرصت این را دارد که:

  • تفاوت قیمت یا وزن مختص مقدار را وارد کند.
  • هزینه کامپوننت های متفاوتی که مقدار را می سازند را تعریف کنید.
  • تعیین کنید که آیا این مقدار برای مشتری از پیش انتخاب شده است.
  • پس از تکمیل فیلدها بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید.

 

(grey lightbulb) لازم نیست که در زمان تعریف ویژگی ها، مقادیری تعریف شود. شما می توانید بعدا که این ویژگی را به محصولی اختصاص دادید مقدار را تعریف کنید.

وقتی که ویژگی ها و مقادیر تنظیم شدند، میتوانید آنها را تب ویژگی های محصول مدیریت یا ترکیب کنید.

 

(warning)  نکته: برخی از صاحبان فروشگاه ترجیح می دهند تفاوت های محصولات را بوسیله ویژگی ها برجسته کنند و محصولات جداگانه ای با ویژگی های مشخص بسازند. (به عنوان مثال، یک پیراهن آبی و یک پیراهن قرمز جداگانه در لیست قرار بگیرند). در این روش، پیشنهاد میدهیم که گروهی از محصولات بسازید (به عنوان مثال پیراهن) تا تمام متغیرها در یک صفحه نمایش داده شود وقتی که مشتری محصولات گروه بندی شده را مشاهده می کند. در صفحه محصولات گروهبندی شده بیشتر بخوانید.

 

انصراف از نظر