search
Filters

همکاری در فروش

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش همکاری در فروش

 بازاریابی وابسته یک روش بازاریابی مبتنی بر اینترنت است، که در آن همکاران فروش از طریق ایجاد ترافیک برای وب سایت (هر بازدید کننده یا مشتری) پاداش می گیرند. این برنامه مبتنی بر وب به نحوی طراحی شده است که براساس عملکرد همکاران فروش پرداختی به آنها انجام شود. این عملکرد شامل رساندن مشتریان اعتبارسنجی شده به فروشگاه از طریق وب سایت همکار فروش می باشد.
 

همکاران فروش واسطه ای هستند که مشتریان را به سایت شما میرسانند.ناپ کامرس قابلیت رهگیری مشتریانی که از این راه واد فروشگاه شده اند را دارد در نتیجه مدیر فروشگاه میتواند بر اساس آن تصمیم بگیرد که چه مبلغی را به همکار فروش پرداخت کند.
 

 

افزودن یک همکار فروش جدید:

 

برای افزودن یک همکار فروش جدید مسیر همکاران فروش → جشنواره ها را دنبال کنید. سپس بر روی دکمه مورد جدید کلیک کنید.
 

 

 

 

جزئیات همکار فروش را تعریف کنید:

 

  • چک باکس فعال را برای فعال سازی همکار فروش انتخاب کنید.
  • نام و نام خانوادگی
  •  ایمیل
  •  نام شرکت
  • کشور مورد نظر را از لیست انتخاب کنید، اگر کشور انتخاب شده ایالات متحده آمریکا باشد، ایالت و استان را نیز مشخص کنید.
  •  شهر
  •  آدرس 1 و آدرس 2
  • کد پستی
  • شماره تماس
  •  شماره فاکس
  • در قسمت نظر مدیر، می توانید یک یادداشت اختیاری یا اطلاعاتی برای استفاده داخلی وارد نمایید.
  • شما می توانید لینک نام در آدرس را برای اهداف بازاریابی مشخص کنید و یا این فیلد را خالی بگذارید، که در این صورت از URL پیش فرض استفاده می شود. به طور پیش فرض در ناپ کامرس همکاران فروش URL مشابهhttp://www.yourstore.com/?AffiliateID=Nدارند، که N شناسه همکار فروش است.
     

 

 نکته: هنگامی که تمام فیلدها را پر می کنید و تغییرات را ذخیره می کنید. دو تب دیگر را مشاهده خواهید کرد، مشتریان وابسته و سفارشات وابسته، جایی که می توانید موثر بودن این همکار فروش را بررسی کنید.

 

صاحب فروشگاه می تواند لیستی از تمام مشتریان وابسته را در صفحه جزئیات همکار فروش، که همان مشتریان وابسته در ناپ کامرس است، مشاهده کند. هنگامی که یک مشتری وابسته سفارشی را ثبت می کند، شما می توانید این سفارش را در صفحه جزئیات وابسته در زیر تب سفارشات وابسته مشاهده کنید.

 

blog.comments.leaveyourcomment