شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

محصولات گروه بندی شده

محصولات گروه بندی شده

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش محصولات گروه بندی شده

محصولات گروه بندی شده یا محصولات با انواع مختلف، یک ابزار مناسب برای فروش یک محصول است که دارای اقلام مکمل و یا مجموعه مختلف ویژگی ها است. ترکیب های مختلف این محصول می تواند به عنوان محصولات جداگانه به فروش برسد و قیمت ممکن است متفاوت باشد .

در فروشگاه ناپ کامرس، محصولات گروه بندی شده مشابه محصول تکی با تمام گزینه ها نمایش داده می شود. این یک ابزار مناسب و متناسب با SEO برای فروش محصولات پیچیده است .

(grey lightbulb)  به عنوان مثال، یک محصول پایه، مانند یک دوربین، می تواند با مجموعه های مختلف لنز گروه بندی شود. یکی دیگر از موارد استفاده محصول گروهی فروش یک نوع محصول با مجموعه های ویژگی های مختلف است. به عنوان مثال، شکلات با طعم های مختلف. در این مورد، مشتری به راحتی می تواند محصول اصلی و تمام گزینه های آن را در همان صفحه ببینید .

Grouped products

افزودن یک محصول جدید گروه بندی شده

برای ایجاد یک محصول گروه بندی شده، به مسیر محصولات → بروشور  بروید. مراحل زیر را انجام دهید :

1. چند محصول از نوع ساده با قالب محصول ساده ایجاد کنید. اینها متغیرهای محصول اصلی هستند. تعریف کنید که آیا می خواهید آنها به طور جداگانه در کاتالوگ و نتایج جستجو قابل مشاهده باشد یا فقط در صفحه محصول مختص محصول اصلی نمایش داده شود .

مشاهده جداگانه محصول برای ناپ کامرس

2. Grouped (product with variants) product را با قالب محصول مربوطه ایجاد کنید و محصولات ساده مرحله قبل را در بخش محصولات مرتبط به این محصول اختصاص دهید .

محصولات گروه بندی شده

 

(warning)  نکته:

یک محصول ساده تنها می تواند به یک محصول دسته بندی مرتبط باشد .

  • محصولات گروه بندی شده به طور مستقیم قابل سفارش نیستند. با این حال، در ارتباط با آن محصولات ساده هستند. به عنوان مثال، مشتری نمی تواند محصول Creative Sound Card را به طور مستقیم سفارش دهد. مشتری باید یک نسخه OEM یا Retail از کارت صدای Creative را سفارش دهد. در این مورد، محصول گروه بندی یک کارت صدای Creative است و دو محصول مرتبط ساده برای این محصول گروهی وجود دارد: OEM و Retail ، هر کدام دارای قیمت بالقوه متفاوت هستند.
انصراف از نظر