search
Filters

قیمت فروش عمده

قیمت فروش عمده یک ابزار تبلیغاتی است که به صاحبان فروشگاه امکان ارائه قیمت های ویژه به مشتریانی که مقادیر زیاد و قابل توجهی از یک محصول خاص را خریداری می کنند، می دهد. این ابزار به طور معمول در عمده فروشی ها استفاده می شود، اما خرده فروشان نیز می توانند آن را به منظور ایجاد انگیزه برای خریداران و فروش بیشتر به کار ببرند.

 

(warning) توجه: پیش از آنکه بتوانید قیمت فروش عمده را به محصولات اضافه کنید، باید محصول را ذخیره نمایید.

 

افزودن قیمت فروش عمده جدید:

  

به منظور افزودن قیمت فروش عمده، مسیر محصولات→ بروشور را دنبال کنید، محصولی که می خواهید قیمت فروش عمده را به آن اضافه کنید را انتخاب نمایید و روی ویرایش کلیک کنید. در صفحه ویرایش جزئیات محصول، بخش قیمت فروش عمده را در سمت چپ پیدا کنید و بر روی افزودن رکورد جدید کلیک کرده و جزئیات را تکمیل کنید:
 

  • در صورتی که several stores را اداره می کنید، از فهرست فروشگاه ها، فروشگاهی را که قصد دارید قیمت فروش عمده را روی آن اعمال کنید، انتخاب نمایید.
  • از لیست نقش مشتری، نقش مشتری را که قیمت فروش عمده را میخواهید به آن اختصاص دهید، مانند: همه مشتریان، ثبت شده و یا مهمانان انتخاب کنید.
  • در فیلدهای تعداد و قیمت، قیمت فروش عمده را برای حداقل تعداد خرید تعریف کنید.
  • در فیلد های تاریخ شروع و تاریخ پایان، دوره در دسترس بودن قیمت فروش عمده را وارد کنید. اگر زمان خاصی را در نظر ندارید میتوانید این موارد را خالی بگذارید.
  • روی ذخیره کلیک کنید و تب قیمت فروش عمده با اطلاعات جدید Update می شود.
  • در صفحه ویرایش جزئیات محصول، روی ذخیره کلیک کنید.

 

 

شما اکنون می توانید صفحه جزئیات محصول بروز شده را در public store مشاهده کنید.

 

 

(warning) نکته: هنگامی که مشتری حداقل تعداد اعمال قیمت فروش عمده از محصول را به سبد خرید خود اضافه می کند، قیمت به طور خودکار تغییر می کند تا میزان تخفیف را به نمایش بگذارد.

 

blog.comments.leaveyourcomment