شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

فروشندگان

فروشندگان

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش فروشندگان

فروشندگان یک دسته خاص از مشتریان هستند که باید به طور جداگانه در نظر گرفته شوند.

فروشگاه ناپ کامرس ابزارهایی برای چند فروشنده ای و drop shipping  که شما را قادر به فروش آنلاین بدون نیاز به نگه داشتن موجودی انبار و یا سفارشات کشتی می سازد، دارد. در این مورد، هر محصول به یک فروشنده که جزئیات آن (از جمله آدرس ایمیل) ذخیره شده باشد، اختصاص می یابد.

هنگامی که یک سفارش ثبت می شود، یک ایمیل به فروشنده ی هر محصول سفارش ارسال می شود، این ایمیل شامل محصولات، مقادیر(تعداد) و غیره است. فروشنده، کالاها را از طرف بازرگان به مشتریان ارسال می کند، کسانی که معمولا به هر یک از فروشندگان خود در پایان ماه پرداخت می کنند.

محصولات از چند فروشنده مستقل مشترکا در کاتالوگ محصول ظاهر می شوند و بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند در یک فروشگاه وب آن ها را خریداری کنند، حتی اگر محصولات شما توسط صدها فروشنده مختلف از سراسر جهان عرضه شوند.

هر فروشنده می تواند با دسترسی به پنل مدیریت، به مدیریت محصولات، بررسی گزارش فروش و سفارشات مربوط به محصولات خود دسترسی داشته باشد. فروشندگان نمی توانند فعالیت های یکدیگر را ببینند. 

این پول به حساب مدیر فروشگاه منتقل می شود و سپس به صورت دستی با توجه به تاریخ سفارش، وجوه را در میان فروشندگان توزیع می کند و برای هر ارائه کننده به طور جداگانه ردیابی و مدیریت می کند. به این ترتیب، مشتری تنها یک بار پرداخت هزینه را به شرکت اصلی انجام میدهد.

روش زیر نحوه تنظیم و ایجاد یک فروشنده را با دسترسی به سایت پورتال فروشگاه توصیف می کند.

راه اندازی یک حساب فروشنده:

برای این منظور به مسیر فروشنده ها → مشتری ها بروید، پنجره فروشندگان نمایش داده می شود:

فروشندگان

روی مورد جدید کلیک کنید، پنجره افزودن یک فروشنده جدید نمایش داده می شود:

فروشندگان

جزئیات فروشنده زیر را تعریف کنید:

  • نام فروشنده
  • توضیحات فروشنده
  • صتدوق پستی اینترنتی، که اطلاعیه های "سفارش ثبت شد" به این ایمیل، ارسال می شوند.

(warning) توجه: قالب پیام مناسب به طور پیش فرض غیر فعال شده است، شما می توانید آن را در بخش قالب های پیام تغییر دهید.

  •  نظر مدیر: یک نظر اختیاری یا اطلاعاتی برای استفاده داخلی.
  • گزینه  مجوز انتخاب اندازه صفحه به مشتری به مشتریان اجازه انتخاب اندازه صفحه را از گزینه های یک لیست از پیش تعریف شده می دهد.
  • گزینه های انداره صفحه (توسط ویرگول جدا شده اند).
  • برای فعال سازی فروشنده، گزینه فعال را انتخاب کنید.
  • ترتیب نمایش فروشنده

در تب سئو ، پارامترهای سئو زیر را تعریف کنید:

فروشندگان

  • کلمات کلیدی تگ متا را وارد کنید، این کلمات لیستی فشرده و مختصر از کلمات کلیدی و عبارات متناسب فروشنده است. تگ کلمات کلیدی متا فرمت زیر را می گیرد:

<meta name="keywords" content="keywords, keyword, keyword phrase, etc." >

  • در قسمت توصیحات تگ متا، توضیح فروشنده را وارد کنید. برچسب توصیف متا خلاصه ای مختصر و مفید از محتوای صفحه شما است. برچسب توضیحات متا در قالب زیر است:

<meta name="description" content="Brief description of the contents of your page." >

  • در قسمت عنوان تگ متا، عنوان مورد نظر را وارد کنید. برچسب عنوان، عنوان صفحه وب شما را مشخص می کند. این کدی است که در هدر صفحه وب شما قرار می گیرد که به فرمت زیر است:

<head>
<title> Creating Title Tags for Search Engine Optimization & Web Usability </title>
</head>

  • در قسمت نام صفحه برای موتور جستجو، نام صفحه مورد استفاده موتورهای جستجو را وارد کنید. اگر چیزی وارد نکنید، آدرس صفحه وب با استفاده از نام صفحه شکل می گیرد. اگر شما custom-SEO-page-name را وارد می کنید، سپس URL سفارشی زیر ایجاد می شود:

http://www.yourStore.com/custom-seo-page-name

اختصاص یک فروشنده به یک مشتری:

این مرحله اختیاری است و در صورتی که بخواهید فروشنده شما به پورتال مدیریت وارد شود و محصولات، سفارشات و غیره را مدیریت کند، می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

اگر نمی خواهید فروشنده ها به سایت شما دسترسی داشته باشند، این مرحله را نادیده بگیرید تا مالک فروشگاه بتواند تمام ارجاعات فروشنده را مدیریت کند.

ثبت نام یک فروشنده:

برای این منظور به مسیر مشتری ها → مشتری ها بروید. پنجره مشتریان نمایش داده می شود:

فروشندگان

روی ویرایش که در کنار رکورد مشتری قرار دارد، کلیک کنید تا بتوانید فروشنده را به آن اختصاص دهید. پنجره ویرایش مشتری نمایش داده می شود:

  • در تب اطلاعات مشتری، یک رکورد فروشنده را از لیست Manager of Vendor، که قبلا تهیه شده است، انتخاب کنید.
  • اطمینان حاصل فرمایید که نقش مشتری فروشنده ها در فیلد نقش مشتری انتخاب شده باشد.

(warning) توجه فرمایید: یک حساب کاربری مشتری با نقش فروشنده نمی تواند نقش مشتری مدیر را داشته باشد (که به صورت پیش فرض تعریف شده است).

پس از تنظیم حساب مشتری با نقش فروشنده، فروشنده می تواند از این حساب کاربری برای مدیریت محصولات، سفارشات، حمل و نقل و مشاهده گزارش ها استفاده کند. لینک مدیریت پس از ورود در بالای فروشگاه عمومی نمایش داده می شود.

انصراف از نظر