شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

شروع به کار

شروع به کار

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش شروع کار

اگر شما در ناپ کامرس یک تازه کار هستید، مراحل زیر را برای نصب و اجرای فروشگاه دنبال کنید:

پیکربندی فروشگاه

 

پیکربندی تنظیمات فروشگاه عمومی

 

پیکربندی روش های پرداخت

 

پیکربندی گزینه های حمل و نقل

پیکربندی لیست کاربران: ایجاد گروه های مختلف کاربران, به آنها  دسترسی مجزا برای بخش های سایت، پیشنهادات وغیره بدهید.

 

 

2. /ایجاد یک کاتالوگ و افزودن محصولات

یک کاتالوگ چیزی است که مشتریان به طور مداوم با آن سر و کار دارند. به همین دلیل بسیار مهم است که به راحتی می توانید محصولات خود را پیدا کنید.

 

    • ایجاد دسته بندی ها و تولید کنندگان

دسته بندی ها و تولید کنندگان در کاتالوگ برای فیلتر محصول استفاده می شوند.

    • افزودن محصولات

شما می توانید به صورت دستی یک به یک  محصولات را اضافه نمایید و یا از طریق یک فایل xml  در کاتالوک وارد نمایید.

    • تعریف متغییر های محصول

چنانچه محصولات شما قابل تغییر هستند، به عنوان مثال، شما کفش های ورزشی در رنگ ها و اندازه های مختلف برای فروش دارید؟ در ناپ کامرس می توانید مشخصات و ویژگی های محصول را برای مدیریت این کار تنظیم نمایید.

3. بهبود تجربه مشتری در فروشگاه شما

هنگامی که فروشگاه خود را با محصولات پر نمودید، اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما قادر به دریافت پشتیبانی های مورد نیاز در روند خرید هستند.

نقد و بررسی محصول

تجربه خرید شخصی می شمارد. این باعث می شود مردم به شما به عنوان یک فروشنده بیشتر اعتماد کنند. یاد بگیرید چگونه نقد و بررسی محصول را برای فروشگاه آنلاین خود قابل دسترس ساخته و آنها را از طریق اینجا مدیریت کنید.

پشتیبانی از طریق چت

اغلب مشتریان نیاز به طرح سوال و دریافت پاسخ در همان لحظه دارند. livechat می تواند یک راه خوب برای کمک به آنها باشد.  پلاگین های چت  را در ناپ کامرس بازار بیابید.

لیست علاقه مندی ها

لیست علاقه مندی ها گزینه خوبی برای خرید معلق است. اجازه دهید مشتریان شما بعضی از محصولات را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنند تا بعدا آنها را بخرند و یا با دوستان به اشتراک بگذارند. همچنین این یک گزینه خوب برای تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان شما است.

4. ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی

بازاریابی فروشگاه به این دلیل ضروری است که وفاداری مشتریان خود را افزایش دهید و آگاهی را در میان مشتریان بالقوه افزایش دهید. گزینه های بازاریابی زیادی در ناپ کامرس وجود دارد: شما می توانید قیمت های ویژه، محصولات مشاوره ای ، تبلیغ فروشگاه از طریق کمپین های ایمیل و موارد بیشتر را ارائه دهید.

تخفیف ها و قیمت های ویژه

استفاده از قیمت های ویژه برای محصولات می تواند مشتریان را به خرید سریعتر و (یا) خرید اقلام بیشتر ترغیب کند.

برنامه وفاداری

قابلیت امتیازدهی و پاداش  در ناپ کامرس به مشتریان امکان می دهد که امتیازات را برای اقدامات خاص (ثبت نام، خرید و ...) کسب کنند. با استفاده از این روش (امتیازدهی و کسب پاداش) نحوه اجرای برنامه وفاداری را بیاموزید. 

بازاریابی متقابل 

در فروشگاه ناپ کامرس، شما می توانید محصولات فرعی خود را بر اساس رفتار خرید مشتریان به آنها پیشنهاد دهید. این نیز یک فرصت خوب برای شما جهت افزایش فروش محصولات است.

کمپین های ایمیل

کمپین های ایمیلی را برای دسترسی راحت و سریع مخاطبان هدف خود به پیشنهادات ویژه، اخبار، محتوای آموزشی و غیره ایجاد نمایید.

5. ویژگی های خاص ناپ کامرس برای هر نوع فروشگاه  

چه شما بخواهید یک پروژه کوچک انجام دهید، چه بخواهید یک فروشگاه بزرگ راه اندازی کنید، می توانید روی ناپ کامرس حساب کنید. گزینه های زیادی برای برطرف کردن نیازهای شما وجود دارد. 

 

 

چند فروشگاهی

 

 

ناپ کامرس به شما اجازه می دهد چندین فروشگاه را با یک بار نصب ناپ کامرس راه اندازی کنید و همه را از طریق یک پنل مدیریت کنید. در اینجا می توانید بیاموزید که چطور چندین فروشگاه را پیکربندی کنید.

 

 

 

چند فروشندگی 

 

 

چند فروشنده بودن و ابزارهای کشیدنی حمل و نقل، به شما این امکان را می دهد که فروش آنلاین داشته باشید بدون این که نیاز به داشتن سهام باشد..

 

 

 

 

انصراف از نظر