شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

روش های پرداخت

روش های پرداخت

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش روش های پرداخت

روش پرداخت به این معنی است که مشتری هزینه سفارشش را چگونه پرداخت می کند. فروشگاه ناپ کامرس از تراکنش های آنلاین و آفلاین پشتیبانی می کند. برای روش های آنلاین، ناپ کامرس به درگاه های پرداخت مجهز شده است، به طوری که اطلاعاتکارت اعتباری مشتری پس از اتمام سفارش به صورت خودکار از طریق درگاه ارسال می شود. شما می توانید چندین روش پرداخت در یک زمان فعال کنید. کاربر می تواند انتخاب کند که چگونه می خواهد هزینه سفارشش را پرداخت کند .

برای تعریف روش های پرداخت به مسیر روش های پرداخت → پرداخت → تنظیمات  بروید .

(grey lightbulb) به طور پیش فرض، چند روش پرداخت در ناپ کامرس وجود دارد، اما درصورت نیاز شما می توانید پلاگین های پرداخت بیشتری در فروشگاه ناپ کامرس پیدا کنید .

برای جزئیات بیشتر، به اسناد مراجعه کنید (توصیه می شود که فقط توسط توسعه دهندگان استفاده شود) .

برای فعال کردن روش پرداخت، روی ویرایش ردیف مورد نظر کلیک کنید، علامت کادر فعال را زده و بر روی بروزرسانی کلیک کنید. گزینه فعال از false به true تغییر می کند .

روش های متفاوت پرداخت، از گزینه های مختلفی پشتیبانی می کنند. 4 گزینه پرداخت وجود دارد که می توانید فعال یا غیرفعال کنید (پشتیبانی می شوند یا خیر) :

  • پشتیبانی از ثبت ، این روش اجازه می دهد پردازش انتقال پول بعد از پرداخت هزینه صورت گیرد .
  • بازپرداخت، این روش اجازه می دهد تا پرداخت پول پس از شارژ شدن حساب و گرفتن هزینه صورت پذیرد .
  • بازپرداخت قسمی، این روش اجازه می دهد تا بخشی از پول پس از شارژ شدن حساب و گرفتن هزینه دریافت شود .
  • باطل، این روش اجازه می دهد تا پرداخت پول قبل از شارژ شدن حساب و گرفتن هزینه صورت پذیرد. (زمانی که وضعیت پرداخت "در انتظار" است) .
انصراف از نظر