شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

روش های تحول در کسب و کار

روش های تحول در کسب و کار

در همه کسب و کارها صاحبین کسب و کار به دنبال پیشرفت و تحول در کار خود هستند. در این بین کارهایی انجام می دهید که انتظار دارید از همه آنها نتیجه مطلوبی بگیرید. اما همه کارهایی که شما انجام می دهید باعث تحول در کسب و کار نمی شود.

شاید بهتر است بگوییم تنها ۲۰ ٪ از کارهایی که انجام می دهید باعث تحول در کسب و کار شما می شود پس بهتر است که آن را بدانید و روی آن تمرکز کنید تا نتیجه بهتری از آن بگیرید.

حال به توضیح برخی از روش ها برای تحول کسب و کار می پردازیم .

روش های تحول در کسب و کار کدام اند ؟

انجام کمتر بعضی از کارها :

شما باید بعضی از کارها را کمتر انجام دهید. این کارها در اصل کارهایی هستند که برای شما نتایج کمتری را به دنبال دارند. بیایید در کسب و کار خود قانون ۸۰ به ۲۰ را به کار ببندید یعنی بدانید که از ۸۰ درصد کالا یا خدمات شما تنها به ۲۰ درصد فروش و سود می رسند.

برخی از شرکت ها استراتژی هایی می گذارند که بتوانند از محصولات جدید خود تنها به ۲۰ درصد فروش برسند. شما می توانید کارهایی که برای فروش محصولات غیر محبوب و کم طرفدار انجام می دهید را برای محصولات پرطرفدار نیز انجام دهید تا بهره وری را افزایش دهید.

ایجاد تحول در کسب وکار

انجام بیشتر بعضی از کارها :

شما باید برای تحول کسب و کار خود یکسری از کارها را بیشتر انجام دهید و تا بهترین نتیجه را از آنها بگیرید. فعالیت و کارهایی را انجام دهید که بیشتر موفقیت آمیز بوده و قابل پیش بینی می باشد و فروش و سودآوری زیادی نیز دارد.

بسیاری از شرکت ها این اصل را نادیده می گیرند و به جای آنکه محصول یا خدماتی را برای خودشان مشخص کنند که سودآوری زیادتری دارد تمام وقت و هزینه خود را صرف پیشبرد کل خط تولید می کنند که این اشتباه است و باعث می شود انرژی هدر رود.شما باید برای آنکه دچار این مشکل نشوید به جای کارکردن روی کل کسب و کار فقط به نقطه ی خاصی تمرکز کنید و زمان و هزینه خود را روی این نقطه سرمایه گذاری کنید.

حذف برخی از کارها :

بسیاری از کارها هستند که زمان و هزینه زیادی صرف آنها می شود اما نتیجه ای حاصل نمی شود. این کارها شاید زمانی ایجاد ارزش می کردند اما دیگر نتیجه ای در بر ندارند. بسیاری از صاحبین کسب و کار اینگونه هستند و نمی خواهند که دیگر روش خود را تغییر دهند و به کارهایی که تا الان انجام می دادند عادت کرده اند و حاضر نیستند تغییری در آن ایجاد کنند.

کار جدید و متفاوتی را انجام دهید :

این کار یعنی انجام کار جدید و متفاوت یکی از سخت ترین کارها محسوب می شود زیرا بسیاری از افراد به گوشه امن خود چسبیده اند و به اطرافشان توجه نمی کنند و برای ماندن در آن موقعیت تلاش می کنند.این عدم نوآوری باعث شد بعضی از شرکت های بزرگ در برابر تولیدات خود و دستاوردهای خود مقاومت کنند زیرا فکر می کردند که در کسب و کارشان اختلال ایجاد می شود. که متاسفانه بزرگ ترین ضعف در بازاریابی و فروش همین می باشد.

شرکت ها محصولات خود را دوست دارند و مابقی محصولاتی که احتمال سودآوری بیشتری دارد را پس می زنند و همین موضوع باعث سقوطشان می شود و ما هرساله شاهد افول و سقوط شرکت های بزرگ هستیم.

دارا بودن قدرت ریسک و انجام کارهای جدید و متفاوت یکی از مهم ترین خصوصیات رهبران کسب و کارهای پیشرو در جهان می باشد.  البته این مشکل فقط مختص کسب و کارهای کوچک نیست و در کسب و کارهای بزرگ نیز اتفاق می افتد. زیرا عدم نوآوری و باقی ماندن در شرایط فعلی هر کسب و کاری را نابود می کند.

از امروز آینده خود را بسازید :

از امروز باید برای آینده تان برنامه ریزی کنید . امروز به فکر آن باشید که در چند سال آینده می خواهید چه کاری انجام دهید. به چه محصولات و خدمات دیگری نیاز داریم ؟ چه مهارت ها و قابلیت هایی داریم؟ و ...

شروع کار جدید همیشه دشوار است. برای شروع یک کار جدید همیشه اولین گام بسیار سخت می باشد. اما به جای قربانی شدن در آینده بهتر است اولین قدم را درست و سنجیده بردارید.

توقف کامل برخی از کارها :

آخرین راه تحول کسب و کار این است کارهای خاصی را متوقف کنید. کارهای زیادی وجود دارند که شما زمان و پولتان را صرف آنها میکنید و این کارها شاید در گذشته مفید بوده اند اما دیگر ارزش خاصی ندارند. بسیاری از افراد هنوز هم زمان و انرژی خود را صرف کارهایی می کنند که لازم نیست انجام شود.

امروزه بسیاری از شرکت ها زمان و هزینه خود را صرف اموری می کنند که دیگر نیازی به انجام آنها نیست و با دانش فعلیشان هرگز دوباره آنها را انجام نمی دهند. اگر در کارهای قبلی خود اسیر بمانید ، از ارائه محصولات جدید به بازار و پیدا کردن راه های جدید عقب می مانید.به همین خاطر خلاق باشید و کارهای گذشته را تکرار نکنید به فکر کارهای جدید تر باشید و سعی کنید چیزی ارائه دهید که به درد آیندگان می خورد.

ایده هایتان را عملی کنید

کلام آخر :

امروزه شرکت های زیادی به دنبال پیشرفت هستند و هر کاری می کنند تا از رقیبان خود پیشی بگیرند. شما امروز هر کاری که انجام می دهید به زودی رقبایتان نیز انجام می دهند. پس هر آنچه که  به ذهنتان می رسد را فورا و قبل از آنکه دیگری اقدام به آن بکند انجام دهیید.

همیشه به دنبال تغییر باشید و برای خودتان هدف گذاری کنید. روی یک روش خاص پافشاری نکنید و مختص به هر زمانی خودتان را آپدیت کنید. این را بدانید که اگر تغییر نکنید و با محیط خودتان را وفق ندهید به زودی شکست خواهید خورد.ما در اینجا به شما کمک میکنیم تا با طراحی سایت و ساخت ایده های ناب به کسب و کار خود رونق بدید و در این اوضاع با داشتن فروش اینترنتی کسب و کار خود را گسترش دهید و فروش خود را بالا ببرید. با ما همراه باشید.

انصراف از نظر