شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

راز یک تبلیغات بنری موفق چیست؟

راز یک تبلیغات بنری موفق چیست؟

تبلیغات بنری در دسته تبلیغات دیجیتالی دسته بندی می شود و یکی از پرسودترین راه های کسب درآمد است. بنرهای تبلیغاتی خوب باعث جلب توجه می شوند و افراد را تشویق می کند تا آن تبلیغ را دنبال کنند و در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

افزایش کارایی بنرهای تبلیغاتی برای بهتر شدن وضعیت کسب و کار امری حیاتی می باشد و با به کاربردن نکاتی ساده می توان کارایی و اثربخشی بنرهای تبلیغاتی خود را افزایش داد تا مشتریان بیشتری را جذب کرد.

حال در ادامه به بررسی نکاتی کاربردی برای بهتر شدن و تاثیرگذارتر شدن هرچه بیشتر بنرهای تبلیغاتی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

تبلیغات بنر چیست؟

تبلیغات بنر مترادف تبلیغات نمایش می باشد. تبلیغات بنری در مکان های پرترافیک یا در صفحات وب سایت قرار میگیرند تا یک محصول را معرفی کنند و از طریق کلیک ، خرید و پیگیری ایجاد می کند.

چگونه تبلیغات بنری عالی داشته باشیم ؟

هنر طراح این است که بنری را طراحی کند که مشتری نتواند در مقابل آن مقاومت کند برای حل این موضوع باید نکاتی را درباره طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی خود رعایت کنید که ما در این مقاله بازگو می کنیم.

هر بنر را مطابق با وب سایت میزبان طراحی کنید :

برای تبلیغات باید در ابتدا یک وب سایت خوب و کارآمد مرتبط با تبلیغات خود پیدا کنید که مورد علاقه مشتریان شما می باشند سپس بنری طراحی کنید که با سلیقه بازدیدکنندگان آن وب سایت ها مرتبط باشد تا کاملا حرفه ای به نظر برسد. در بعضی مواقع طراحان و گرافیست کاران طوری بنر را طراحی می کنند گویی آن بنر قسمتی از همان وب سایت است  که این کار باعث می شود مقاومت بازدید کنندگان آن وب سایت برای کلیک روی آن بنرها کاهش یابد یا به عبارت دیگر افراد بیشتری از طریق این بنر به سمت شما بیایند.

تبلیغات بنری | راز موفقیت تبلیغات بنری

بنر یا تصاویر متحرک :

یک بنر که به صورت انیمیشن چشمک زن طراحی می شوند شانس دیده شدن را بیشتر می کنند اما نباید همان هم به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان را کلافه کند و ذهنیت بدی را ایجاد کند. مثلا تصاویری که به سرعت رد می شوند می توانند بیننده را خسته کند و حتی باعث شود بازدید کننده از خیر آن بگذرد.

شما می توانید قسمت کوچکی از بنر خود را به صورت متحرک در بیاورید و این را نیز بدانید که بنر شما نشان دهنده اعتبار و اعتماد شما می باشد.

از یک گرافیست حرفه ای کمک بگیرید :

طراحی های بنری امروزه پیچیده تر شده اند و شما نیز برای طراحی بنرهای تبلیغاتی خود باید از یک گرافیست حرفه ای کمک بگیرید. شما می توانید از طریق اینترنت به راحتی یک گرافیست کار حرفه ای را انتخاب کنید و نمونه کارهای او را بررسی کنید . شما اگر یک بنر حرفه ای داشته باشید می توانید از طریق آن چندین برابر هزینه طراح را در بیاورید. پس نگران هزینه های خرج شده نباشید.

مختصر و وسوسه انگیر :

چند نسخه تبلیغاتی بسازید و آماده داشته باشید. بنرهای تبلیغاتی که ریزه کاری های گرافیکی با ظرافت در آن ها لحاظ شده است بیشترین درصد بازدهی را دارند. زمانی که جند بنر تبلیغاتی طراحی کردید سعی کنید آن ها را هر ۷۲ ساعت یکبار تعویض کنید و آمار و بازدهی هر کدام را مشخص کنید. با این کار شما تجربه خوبی نسبت به بازدیدکنندگان بدست می آورید که از آن می توانید در تبلیغات بعدی خود استفاده کنید.

رنگ های مناسب را انتخاب نمایید :

هر رنگ ارتباط متفاوتی دارد و مهم است که بدانید چه نوع احساساتی را می خواهید در مخاطبان خود ایجاد کنید. رنگ اولین چیزی است که کاربر در تبلیغات بنری متوجه آن می شود. رنگ ها نیز ذهنی هستند و در فرهنگ های متفاوت معانی و ارتباط متفاوتی را ایجاد می کنند. پس حتما در انتخاب رنگ به نوع مخاطبان خود توجه کنید.

حجم گرافیک را کاهش دهید :

اگر بنر شما خیلی سنگین باشد زمان لود شدنش در یک صفحه وب طولانی خواهد بود و شانس کمتری برای دیده شدن دارد و کمتر روی آن کلیک می شود. پس باید سعی کنید تا حجم بنر خود را کمتر از ۱۵ کیلوبایت کنید . البته این برای بعضی از تبلیغات غیرواقعی به نظر می رسد.

بنر تبلیغاتی ساده داشته باشید :

به دلیل اینکه فضای کمی در اختیار دارید پس فضای داخلی یک بنر تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد. اگر شما موارد زیادی را درون آن قرار دهید پیچیده می شود و آگهی شما شلوغ به نظر می رسد. البته هنوز هستند کسب و کارهایی که از این روش برای جذب مشتری استفاده می کنند. بعضی از تبلیغات بنری هستند که متن و یا تصویر ندارند . بازخورد خوبی میگیرند. شما باید بنرهای تبلیغاتی داشته باشید که تمیز و ساده باشد.

کارایی بنر خود را ارزیابی کنید :

یک بنر تبلیغاتی نیم درصد از بازدیدکنندگان یک وب سایت را به خود جذب می کند بنابراین اگر روی بنری ۲ درصد کلیک بخورد آمار خوبی است. اما در بعضی از موارد به سختی می توان به این آمار رسید . اگر تا سه روز بنر شما این بازدید را نداشت باید أن را تعویض کنید. البته این را نیز بدانید که همه بودجه خود را صرف یک سایت نکنید و آن را در سایت های مختلف امتحان کنید پس از آن بازدهی ها را بررسی کنید و درآمد خود را در هر سایت بررسی نمایید تا بتوانید وب سایت های خوبی را انتخاب کنید که برای شما بیشترین بازدهی را داشته باشد.

کلام آخر :

در این مقاله ما به بررسی راه هایی برای بهتر شدن بنرهای تبلیغاتی پرداختیم. شما می توانید با به کار بردن این موارد در بنرهای خود بهترین نتیجه را بگیرید تا حداقل در این موارد کمتر آزمون و خطا داشته باشید.

ما در اینجا می توانیم برای شما طراحی سایت های حرفه ای انجام دهیم و همچنین با سئوی سایت و تولید محتوای مناسب می توانیم ترافیک سایت شما را افزایش دهیم و با پلتفرم فروشگاهی ناپ کامرس می توانیم امکانات زیادی را به شما ارائه دهیم. با ما در تماس باشید.

انصراف از نظر