آموزش ناپ کامرس فارسی بخش داشبورد
میزکار اولین صفحه ای است که پس از ورود به بخش مدیریت مشاهده می کنید. میزکار شما را قادر به مشاهده آمار فروشگاه خود، از جمله تعداد کل سفارشاتی که در مدت زمان مشخصی (سال، ماه، هفته) ثبت شده اند، مشتریان ثبت شده، محصولاتی که موجودی کافی ندارند، محبوب ترین محصولات فروشگاه و غیره می سازد.
میزکار شامل چندین قسمت است:
اخبار nopCommerce، اخبار عمومی ناپ کامرس مانند نسخه های منتشر شده را به نمایش می گذارد.
آمار - لینک گزارش های دقیق تر را فراهم می کند:
سفارشات → فروش ها
درخواست های برگشت → فروش ها
تعداد مشتریان → مشتری ها
کمبود موجودی محصولات → داشبورد
مجموع سفارش. شما را از تعداد سفارشاتی که در روز، هفته، ماه و سال گذشته و کل سفارشات انجام شده، مطلع می سازد.
سفارشات ناقص. شما را از تعداد سفارشاتی که در حال حاضر در انتظار تایید هستند، مطلع می سازد.
إآخرین سفارشات
کلمات کلیدی محبوب جستجو. این قسمت بیشترین کلمات کلیدی مورد استفاده را نمایش می دهد.
پرفروش ترین ها: