شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

تولیدکنندگان

تولیدکنندگان

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش تولیدکننده ها

برای مدیریت بخش تولیدکنندگان به مسیر تولیدکننده ها → بروشور بروید.

تولیدکنندگان

برای یافتن یک تولیدکنندگان در پنجره مدیریت دسته بندی ها می توانید به کمک نام تولیدکننده (یا بخشی از نام تولیدکنندگان) و یا از کل دسته بندی های خاص یک فروشگاه در پنجره جستجو عمل کنید.

بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا بتوانید جزئیات تولیدکننده را ویرایش کنید.

افزودن تولیدکنندگان جدید

تولیدکنندگان ناپ کامرس

 

در تب اطلاعات تولیدکنندگان، اطلاعات زیر را برای دسته جدید تعریف کنید:

  • نام.
  • توضیحات – توضیحات مرتبط با تولیدکنندگان. می توانید از ویرایشگر برای قالب و فونت آن استفاده کنید.
  • تصویر – تصویر یا لوگوی تولیدکنندگان را توصیف می کند. تصویر را از کامپیوتر خود بارگزاری کنید.
  • محدوده قیمت – بازه قیمتی که به مشتری اجازه میدهد محصولات را نسبت به آن فیلتر (محدود) کنند. بازه قیمت در پنجره واحدهای پولی تعریف می شود. بازه ها را به کمک semicolon جدا کنید. به عنوان مثال 0-999; 1000-1200; 1201 - (1201 means 1201 and over) .
  • گزینه مجوز انتخاب اندازه صفحه به مشتری  (اجازه به مشتریان برای انتخاب اندازه صفحه) را فعال کنید تا به مشتریان اجازه دهید اندازه صفحه را خود تعیین کنند. تعداد محصولاتی که در صفحه جزئیات تولیدکننده نمایش داده می شود توسط مشتری از لیست اندازه صفحه قابل انتخاب است. گزینه های اندازه صفحه توسط صاحب فروشگاه مشخص شده است. وقتی این گزینه غیرفعال شده مشتریان نمیتوانند اندازه صفحه را خود انتخاب کنند و اندازه ای که خود صاحب فروشگاه گذاشته است بکار می رود. فیلد اندازه صفحه در قسمت مدیریت نشان داده می شود.

(grey lightbulb) به عنوان مثال:

وقتی که شما 7 محصول را به یک تولیدکننده اختصاص داده اید و اندازه صفحه را بر روی 3 تنظیم کرده اید، 3 محصول به ازای هر صفحه از محصولات تولیدکننده در فروشگاه نمایش داده می شود و در مجموع 3 صفحه ساخته می شود.

  •  – تخفیف اختصاص داده شده به این تولیدکننده را انتخاب کنید. تخفیفات می تواند در گزینه تخفیفات منو تعریف شود. توجه کنید که تنها تخفیفات اختصاص پیدا کرده به دسته در این بخش نمایش داده می شود. پس از اختصاص تخفیف به تولیدکننده، این تخفیف به همه محصولات تولیدکننده تخصیص می یابد.
  • نقش های مشتری  – این گزینه اجازه میدهد تا تولیدکننده تنها برای نقش های مشتری انتخاب شده نمایش داده شود. از لیست نقش های مشتری که میتوانید اطلاعات آن را در بخش نقش های مشتری زیر مجموعه مشتریان ویرایش/اضافه کنید، نقش مشتریانی که میتوانند این تولیدکننده را مشاهده کنند را انتخاب کنید. اگر می خواهید برای همه نقش ها نمایش داده شود این لیست را خالی بگذارید.
  • با انتخاب گزینه محدود در فروشگاه ها، نمایش تولیدکننده به فروشگاه های انتخابی محدود می شود. نکته اینکه از این گزینه تنها در زمانی که چند فروشگاه دارید استفاده نمایید.
  • گزینه منتشر شده را فعال کنید تا این تولیدکننده را در فروشگاه نمایش دهید.
  • ترتیب نمایش – ترتیب نمایش تولیدکننده. از این عدد برای مرتب سازی تولیدکنندگان استفاده کنید. عدد 1 به معنی بالای لیست است.

    • تنظیمات SEO

       

      تولید کنندگان

       

      • کلمات کلیدی متا - کلمات کلیدی متا تولیدکننده را وارد کنید، این کلمات لیستی فشرده و مختصر از کلمات کلیدی و عبارات متناسب صفحه است. تگ کلمات کلیدی متا فرمت زیر را می گیرد:

      <meta name="keywords" content="keywords, keyword, keyword phrase, etc." >

      • توضیحات تگ متا - در قسمت توصیف متا، توضیح تولیدکننده را وارد کنید. برچسب توصیف متا خلاصه ای مختصر و مفید از محتوای صفحه شما است. برچسب توضیحات متا در قالب زیر است:

      <meta name="description" content="Brief description of the contents of your page." >

      • در قسمت عنوان تگ متا ، عنوان مورد نظر را وارد کنید. برچسب عنوان، عنوان صفحه وب شما را مشخص می کند. این کدی است که در هدر صفحه وب شما قرار می گیرد که به فرمت زیر است:

      <head>

      <title> Creating Title Tags for Search Engine Optimization & Web Usability </title>

      </head>

        • در قسمت نام صفحه مورد پسند موتور جستجو، نام صفحه مورد استفاده موتورهای جستجو را وارد کنید. اگر چیزی وارد نکنید، آدرس صفحه وب با استفاده از نام تولیدکننده شکل می گیرد. اگر شما custom-SEO-page-name را وارد می کنید، سپس URL سفارشی زیر ایجاد می شود:

      http://www.yourStore.com/custom-seo-page-name

       

افزودن محصولات به تولیدکننده مشخص

تب Products شامل لیستی از محصولات است که به تولیدکننده اختصاص یافته اند. صاحب فروشگاه می تواند محصولات دیگری به این دسته بندی اضافه کند. نکته اینکه پیش از افزودن محصولات ابتدا باید تولیدکننده جدید را ذخیره کنید.

بر روی گزینه مورد جدید کلیک کنید تا بتوانید محصولاتی که میخواهید به تولیدکننده بیافزایید را پیدا کنید. شما میتوانید از طریق نام محصول، فروشگاه یا نوع محصول جستجو را انجام دهید.

تولیدکننده

محصولاتی که میخواهید را انتخاب کنید و بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید. این محصولات ذیل تولیدکننده انتخابی نمایش داده می شوند.

پس از افزودن محصول به تولیدکننده، مشخصه های زیر را در تب محصولات تعریف کنید:

  • آیا محصول منتخب است
  • ترتیب نمایش
  • با کلیک روی گزینه نمایش به بخش ویرایش جزئیات محصول بروید.

روی گزینه ذخیره کلیک کنید. تولیدکننده در فروشگاه نمایش داده می شود.

می توانید روی گزینه حذف کلیک کنید تا تولیدکننده را حذف کنید.

می توانید روی گزینه صدور تنظیمات تولیدکننده ها برای اهداف پشتیبان گیری در یک فایل خارجی استفاده کنید. روی گزینه صدور کلیک کنید.

انصراف از نظر