آموزش ناپ کامرس بخش تنظیمات سفارش
برای مشخص کردن تنظیمات سفارش، به تنظیمات سفارش → تنظیمات → تنظیمات بروید. پنجره تنظیمات سفارش نمایش داده خواهد شد:
در تنظیمات سفارش می توانید مشخصات زیر را معین کنید:
- ، مشتریان می توانند بدون ثبت نام یا ورود به سیستم، محصولات موردنظر خود را خریداری کنند.
- استفاده از یک صفحه پرداخت، امکان خرید محصول یا خدمات را در یک صفحه اینترنتی برای مشتریان شما فراهم میکند.
- تب : جهت نمایش لیست محصولات و جمع کل سفارش در تب اطلاعات پرداخت (استفاده از یک صفحه پرداخت).
- درخواست از مشتریان جهت پذیرش شرایط استفاده از خدمات قبل از تکمیل سفارش (در صفحه صفحه سبد خرید)
- درخواست از مشتریان جهت پذیرش شرایط استفاده از خدمات قبل از تکمیل سفارش (در صفحه صفحه تایید سفارش)
- شمارنده Order ID. اگر شما می خواهید سفارشات خود را از یک شماره مشخص شروع کنید، این گزینه بسیار مفید است و تنها روی سفارشات ایجاد شده پس از آن تاثیر می گذارد. مقدار آن باید از بالاترین شناسه سفارش فعلی بیشتر باشد.
- در Order number mask ، می توانید شماره سفارش مشتری را در قالب خاصی ایجاد کنید. برای مثال، از تاریخ {YYYY} که در حقیقت سال تاریخ ایجاد سفارش است، شروع کنید.
- Is re-Order” allowed، مشتریان را قادر به سفارش مجدد می سازد. سفارش مجدد به طور خودکار تمام موارد موجود در سفارش قبلی را به سبد خرید اضافه می کند.
- Min order sub-total amount: سفارشات کمتر از این مقدار صادر نخواهند شد.
- اگر میخواهید در حالتی که حداقل مقدار جمع سفارش را در مرحله قبل تعیین کرده اید، مالیات را نیز شامل شود محاسبه Min order sub-total amount با احتساب مالیات را انتخاب نمایید.
- Min order sub-total amount: سفارشات کمتر از این مقدار صادر نخواهند شد.
- Auto update order totals: برای خودکار شدن کل سفارش بعد از ویرایش یک سفارش، در قسمت مدیریت(در حال حاضر بصورت آزمایشی)
- غیر فعال کردن مرحله Disable “Billing address”. آدرس صدور صورت حساب به طور خودکار با اطلاعات اولیه هنگام ثبت نام تکمیل می شود (این گزینه برای خرید با حساب کاربری مهمان، قابل استفاده نیست). مطمئن شوید که فیلدهایی که نمی توانند بصورت خودکار پر شوند، برای صدور صورت حساب ضروری نیستند.
- برای غیرفعال کردن صفحه “Order completed”. زمانی که مشتری سفارش را ثبت می کند، به طور خودکار او را دوباره به صفحه جزئیات سفارش، راهنمایی می کند.
- پیوست PDF صورت حساب: برای ایمیل" سفارش ثبت شده "
- پیوست PDF صورت حساب: برای ایمیل " سفارش پرداخت شد "
- پیوست PDF صورت حساب: برای ایمیل " سفارش خاتمه یافته "
- فعال سازی کارت های هدیه برای سفارشات. وضعیت سفارش هایی را که با کارت های هدیه فعال شده اند، را از میان موارد زیر انتخاب کنید :
- Pending - در انتظار تایید
- Processing - در حال پردازش
- Complete - تکمیل
- Cancelled - لغو
توجه: "---" سبب فعال سازی دستی می شود.
- غیرفعال سازی کارت های هدیه برای سفارشات. وضعیت سفارش هایی را که با کارت های هدیه غیرفعال شده اند، را از میان موارد زیر انتخاب کنید :
- Pending - در انتظار تایید
- Processing - در حال پردازش
- Complete - تکمیل
- Cancelled - لغو
توجه: "---" سبب فعال سازی دستی می شود.