آموزش ناپ کامرس فارسی بخش تنظیمات درخواست عودت
برای تنظیمات درخواست برگشت محصول، به تب تنظیمات درخواست برگشت در قسمت تنظیمات سفارش→ تنظیمات→ تنظیمات بروید. پنجره تنظیمات سفارش به طور پیش فرض در حالت پیشرفته نمایش داده می شود.
در تنظیمات درخواست برگشت محصولات می توانید تنظیمات زیر را انجام دهید:
- : امکان درخواست بازگشت کالا را برای مشتریان فراهم می کند.
- در فیلد در صورت لزوم، شماره درخواست بازگشت سفارش را مشخص کنید.
- تعداد روزهایی که در خواست مرجوعی در دسترس خواهد بود: برای مشخص کردن تعداد روزهایی که لینک درخواست برگشت محصول برای مشتری در دسترس است.
به عنوان مثال: اگر صاحب فروشگاه ناپ کامرسی اجازه برگشت محصول را تا 30 روز پس از خرید، برای مشتریان فراهم کرده باشد، این فیلد تا 30 روز تنظیم و فعال خواهد بود و زمانی که مشتری وارد وب سایت شود و به حساب کاربری من برود، سفارشاتی که قبل از 30 روز تکمیل شده است، دکمه درخواست برگشت محصول نخواهد داشت.
- اگر می خواهید به هنگام ارسال درخواست برگشت، اجازه آپلود فایل هایی مانند تصاویر محصول را صادر کنید، گزینه امکان آپلود فایل را فعال کنید. این گزینه به خصوص برای مشتریانی که به هنگام دریافت سفارشات خود، با مشکلاتی مانند دریافت اقلام آسیب دیده یا محصول اشتباه و غیره مواجه شده اند بسیار مناسب است.
- دلایل برگشت: لیستی از دلایلی که مشتری به هنگام ارسال درخواست برگشت محصول، می تواند انتخاب کند را وارد کنید.
- اقدام برگشت: لیستی از اقداماتی که مشتری هنگام ارسال درخواست برگشت محصول، می تواند انتخاب کند را وارد کنید.