شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

به روز رسانی nopCommerce

به روز رسانی nopCommerce

آموزش ناپ کامرس بخش به روزرسانی ناپ کامرس

این فصل چگونگی ارتقاء ناپ کامرس به آخرین نسخه را توضیح می دهد.
اگر درقسمت اطلاعیه های خود در داشبورد سایت ناپ کامرسی خود مشاهده کرده اید که یک نسخه جدید در دسترس است.
ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید. ناپ کامرس از ارتقاء اتوماتیک پشتیبانی نمی کند، شما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

مراحل بعدی را دنبال کنید:

آخرین نسخه ناپ کامرس را دریافت کنید.

  1. 1از همه چیزاز جمله پایگاه داده در سایت خود پشتیبان تهیه کنید. این کار بسیار مهم است زیرا شما می توانید به یک سایت در حال اجرا باز گردید بدون توجه به آنچه که در طول مهاجرت اتفاق می افتد.

  2. شما باید سایتتان را به صورت مرحله ای و گام به گام ارتقا دهید. به عنوان مثال، اگر نسخه فعلی شما 2.00 و آخرین نسخه موجود 2.30 باشد، شما ابتدا باید سایت خود را به 2.10 ارتقا دهید، سپس 2.20 و سپس 2.30. بنابراین اسکریپت های ارتقا مورد نیاز را از صفحه دانلودها ی ما دریافت کنید.
  3. هنگامی که یک اسکریپت نسخه جدید دانلود شد، آن را بر روی پایگاه داده خود اجرا کنید.
    همه فایل ها را از نسخه قبلی حذف کنید. هنگام نصب، اطمینان حاصل کنید که فایل های موردنظر App_Data \ Settings.txt و App_Data \ InstalledPlugins.txt رونویسی نمی شوند، طوری که سایت تولید همچنان به پایگاه داده تولید اشاره میکند.
  4. فایل های سایت جدید را آپلود کنید
  5. فایل های Settings.txt و InstalledPlugins.txt را در مسیر App_Data کپی کنید.
  6. اطمینان حاصل کنید که همه چیز درست است.

(warning) (هشدار) توجه: هنگام نصب، اطمینان حاصل کنید که فایل های Settings.txt و InstalledPlugins.txt رونویسی نمی شوند، طوری که سایت همچنان به پایگاه داده اشاره کند.
(warning) 
(هشدار) توجه: اگر تصاویر خود را در سیستم فایل ذخیره کرده اید، نسخه پشتیبانی از آنها در (\Content\Images\) نیز تهیه کنید و پس از ارتقاء به جای خود بازگردانید.

(warning) (هشدار) توجه (ارتقاء از 1.X به 2.X): اگر می خواهید از نسخه 1.90 به آخرین نسخه ارتقا دهید، ابتدا باید 2.00 را نصب کنید (روی پایگاه داده موجود)، اسکریپت SQL مهاجرت 1.90 به 2.00 را اجرا کنید و سپس به 2.10، 2.20، 2.30 و غیره ارتقا دهید.

عیب یابی

اگر پس از ارتقاء مشكلاتی را تجربه كردید، هر زمان که بخواهید می توانید پشتیبان خود را بازیابی کرده و فایل های قبلی را با فایل هایی که جایگزین نسخه قبلی شده اند، تعویض کنید. همچنین همیشه می توانید سوالات خود را در انجمن های ما ارسال کنید.

(warning) (هشدار) توجه: اگر با وجود انجام جستجوی پیشرفته، نمیتوانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید، جستجوی گوگل با تمرکز بر سایت ناپ کامرس انچام دهید: [سایت مورد جستجوی شما: site:nopcommerce.com]

انصراف از نظر