آموزش ناپ کامرس فارسی بخش اکانت ایمیل
این فصل نحوه تنظیم حساب های ایمیل مربوط به فروشگاه ناپ کامرس شما را توضیح می دهد: یک ایمیل تماس کلی، یک ایمیل نماینده فروش، یک ایمیل پشتیبانی مشتری و غیره.
برای مدیریت حساب های پست الکترونیک، به مسیرحساب های ایمیل → تنظیمات بروید. در پنجره حساب های ایمیل همانطور که در زیر نشان داده شده است، حساب های ایمیل صاحب فروشگاه نشان داده می شود. بعد از اینکه حساب های ایمیل پیکربندی شد، مالک فروشگاه می تواند حساب کاربری مورد نیاز را بر روی صفحه جزئیات قالب پیام، همانطور که در بخش قالب های پیام توضیح داده شده است، انتخاب کند.
برای افزودن یک حساب پست الکترونیک:
به مسیر حساب های ایمیل → تنظیمات بروید. پنجره حساب های ایمیل نمایش داده می شود:
روی مورد جدید کلیک کنید، پنجره افزودن حساب ایمیل نمایش داده می شود:
اطلاعات حساب ایمیل زیر را تعریف کنید:
- در فیلد آدرس ایمیل، آدرس ایمیل ارسال کننده را برای همه ایمیل های خروجی فروشگاه خود وارد کنید. به عنوان مثال، sales@yourstore.com
- در فیلد نمایش نام ایمیل، نام نمایشی را برای ایمیل های خروجی فروشگاه خود وارد کنید. به عنوان مثال، بخش فروش فروشگاه شما.
- در قسمت میزبان ، نام میزبان آدرس IP سرور ایمیل خود را وارد کنید.
- در قسمت پورت ، پورت SMTP سرور ایمیل خود را وارد کنید.
- در قسمت کاربر ، نام کاربری سرور ایمیل خود را وارد کنید.
- در قسمت کلمه عبور ، رمز عبور سرور ایمیل خود را وارد کنید.
- برای استفاده از Security Sockets Layerجهت رمزگذاری اتصال SMTP ،گزینه پروتکل امن را انتخاب کنید.
- برای استفاده از اعتبار پیش فرض برای اتصال، کادر استفاده از credential های پیش فرض را انتخاب کنید.
روی ذخیره کلیک کنید. پنجره به شرح زیر گسترش می یابد:
در فیلد ارسال ایمیل به، آدرس ایمیلی را برای تست وارد کنید و روی ارسال یک ایمیل امتحانی ارسال ایمیل آزمایشی کلیک کنید.