شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

اهمیت سئو بر کسب و کار اینترنتی

اهمیت سئو بر کسب و کار اینترنتی

سرفصل هایی که در این مقاله شما آنها را مطالعه میکنید به شرح زیر است :

۱. علت های اهمیت سئو در کسب و کار شما چیست؟

۲. اهمیت سئو در کسب و کارها ؟

۳. سئو باعث می شود شما مخاطب ارزشمند و هدفمند انتخاب کنید.

۴. رقبای شما چه کسانی هستند و چه فعالیت هایی می کنند؟

۵. سئو یک روش مقرون به صرفه برای رشد کسب و کار شما می باشد.

۶. سئو یک استراتژی بلند مدت برای کسب و کارها می باشد

۷. سئو باعث می شود بیشترین بهره وری از بودجه بازاریابی را داشته باشید.

مقدمه :

سئو و بهینه سازی سایت یکی از مهم ترین نکاتی است که به موفقیت سایت ها کمک می کند و باعث می شود با نشان  دادن سایت شما به مخاطبین تعداد بازدید کنندگان افزایش پیدا کند. در این میان ممکن است برخی از آنها از شما خرید کنند و به مشتریان وفادارتان تبدیل شوند و راندمان کسب و کار شما را نیز افزایش دهند.

کسب و کارهای اینترنتی پتانسیل زیادی برای رشد دارد. اکثر کسب و کارهای اینترنتی وضعیت متوسطی در موتورهای جستجو دارند اما از این وضع راضی هستند اما اگر به اهمیت قرار گیری آنها در رتبه های بالاتر و بالا رفتن فروش خود واقف شوند قطعا برای بدست آوردن آن تلاش خواهند کرد. سئو بسیار زیاد بر روی کسب و کارها امروزه تاثیر دارد و فروش های سنتی کم کم دارند جایگاه خودشان را به کسب و کارهای اینترنتی می دهند.

علت های اهمیت سئو در کسب و کار شما چیست؟

1.شما مخاطبانی که بدست آوردید را حفظ میکنید.

2.طراحی سایت مناسب سئو نرخ تبدیل را بهینه می کند.

3.تعداد بازخورد مناسب را افزایش می دهد.

4.تبلیغات را اثر بخش تر می کند.

5.درآمد و فروش شما را بیشتر می کند.

6.طراحی سایت متناسب با سئو ترافیک طبیعی سایت را افزایش می دهد.

7. باعث می شود تا از بودجه بازاریابی بهترین بهره را ببرید.

اهمیت سئو در کسب و کارها چیست؟

بیشتر افراد روزانه در جستجوی کلمات در گوگل هستند و بیشتر آنها نتایج اولیه گوگل یا صفحه اول آن را میبینند و معمولا تجربه نشان داده که مردم در همان اولین جستجوها نیازشان برطرف می شود و دیگر به پایین صفحه و یا حتی به صفحه دو نمی روند.

پس شما باید برای بدست آوردن مشتریان بیشتر به صفحه اول گوگل و به لینک های بالایی آن دست پیدا کنید. شما با بدست آوردن جایگاه بالا در گوگل به وسیله سئو می توانید اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید و با استفاده از آن بازدید سایت خود را بالا برده و همچنین باعث شوید که از سایت شما خریداری کنند.

این نکته را نیز بدانید که در این مورد سرعت سایت شما نیز مهم می باشد و اگر ثانیه های بارگزاری سایت شما زیاد شود بازدیدکنندگان را از دست خواهید داد. اگر سایت شما سرعت پایینی داشته باشد حتی اگر در صفحه های بالایی قرار بگیرید نیز مخاطبانتان را از دست می دهید.

سئو باعث می شود شما مخاطب ارزشمند و هدفمند انتخاب کنید:

جذب ترافیک بسیار مهم است اما مهم تر از آن تبدیل کردن آنها به مشتری می باشد که این کار با طراحی سایت مناسب با سئو انجام پذیر است. مختصص سئو طراحی سایت و عناصر اصلی آن مثل رنگ ، فونت ، استایل و ... را جوری انجام می دهد که مختص مخاطب هدف باشد .شما باید دقیقا بدانید که مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند ؟ از چه کلمات کلیدی برای وب سایت شما استفاده می کنند؟ رقبای شما چه کسانی هستند و چه فعالیت هایی می کنند ؟

همه این موارد مربوط به سئوی سایت شما می باشد که یک سئو کار به خوبی به آن آگاهی دارد.

اهمیت سئو بر رونق کسب و کار

سئو یک روش مقرون به صرفه برای رشد کسب و کار شما می باشد:

در کسب و کارهای اینترنتی روش های مختلفی برای جلب مخاطب وجود دارد مثل شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ و ... که برای استفاده کردن از آنها باید تخصص لازم را داشته باشید.

زمانی که رقابت در سایت ها زیاد می شود میزان هزینه کلیک بر روی لینک های سایت نیز افزایش پیدا می کند. در این صورت سئو یک روش به صرفه برای دور بودن از سایر روش های تبلیغاتی است.

سئو یک استراتژی بلند مدت برای کسب و کارها می باشد:

سئو نتایجی را ارائه می دهد که هدفمند ، مقرون به صرفه و قابل سنجش می باشد. سئو یک کار هفتگی و ماهانه نیست و باید مدام روی آن کار شود زیرا رقبا هر روز در حال پیشرفت هستند و حتما آنها نیز کسی را برای سئوی سایتشان دارند.

در اصل سئو با گذشت زمان قوی تر می شود و شما می توانید بر اساس آنچه انجام داد و بعد از آن رشد می کنید بالا بمانید و بر بازار مسلط شوید . در اصل باید به آن بلند مدت فکر کنید زیرا در صورت کوتاه مدت بودن أن تاثیری در آینده از آن نمی بینید.

سئو باعث می شود بیشترین بهره وری از بودجه بازاریابی را داشته باشید:

شما برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی پول و وقت صرف میکنید تا از طریق آنها بتوانید برای سایت خود ترافیک بدست آورید . شما ممکن است در هفته ساعت ها زمان بگذارید برای پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی تا بتوانید ترافیک رایگان بدست آورید.

به همین دلیل هم هزینه وهم پول شما هدر می رود و استراتژی بلندمدتی برای بدست آوردن مشتریان نیست. اما اگر به سئو روی آورید در بلند مدت هزینه های شما بر میگردد و دیگر عوامل را حذف نخواهد کرد. در اصل هرچه ترافیک رایگان بیشتری بدست آورید از آن سو هزینه تبلیغات کمتری بدست می آورید.

کلام آخر :

ما در اینجا به چند دلیل اهمیت سئو سایت بر کسب و کار اشاره کردیم. این را بدانید که سئو تنها ارائه یک وب سایت سریع نیست و زمانی بازدهی دارد که تمام حضور آنلاین شما بر اساس اصول سئو باشد. ما در شرکت خود به شما بهترین استراتژی ها را می گوییم و با صرف مدت زمان های مشخص سایت شما را طراحی و سئو می کنیم . ما با نمونه کارهای موفقی که در امر سئوی سایت و افزایش ترافیک داریم می توانیم به کسب و کار شما رونق بخشیم

با ما با شماره ۰۹۹۰۴۱۴۰۹۴۹ تماس بگیرید.

انصراف از نظر