شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

استراتژی تولید ترافیک در فروش آنلاین سال 2020

استراتژی تولید ترافیک در فروش آنلاین سال 2020

استراتژی های تولید ترافیک در سایتهای فروشگاهی چیست؟

تولید ترافیک وب سایت فروشگاهی هدفمند واقعا کار اصلی شما به عنوان یک بازاریاب آنلاین است و تنها راه کسب درآمد آنلاین شما به عنوان یک کارآفرین به شمار می رود. اگر شما به این موضوع فکر کنید که تاجر در واقع تمام کارهای سخت و سنگین را انجام داده است از جمله :

1) محصولات را ایجاد کرده  2) یک دفتر پشتیبانی از ابزار بازاریابی را ایجاد کرده 3)  کمیسیون های جذابی را نیز ارائه داده است.

و اکنون شما احتمالا از خودتان می پرسید چه مراحلی برای جذب افراد به شما وجود دارد.صرف نظر از کسب و کار اینترنتی شما، فرمول نسل ترافیک موفق به شما کمک زیادی در این زمینه می کند.

  • مخاطب را تعریف و مورد بررسی قرار دهید

شما باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. در غیر این صورت همکاری در فروش اینترنتی  شما دچار مشکل خواهد شد.

برای افزایش سرعت فرایند شناسایی مخاطبان خود از سؤالات زیر استفاده کنید.

  • مشتریان ایده آل شما چه کسانی هستند؟
  • ویژگی های جسمی و احساسی آنها چیست؟
  • آیا آنها فکری (تحلیلی) یا گاه به گاه (غیر رسمی) هستند؟
  • آیا با مارک های محصول ارتباط برقرار می کنند؟

بهتر است شما بتوانید به این سؤالات پاسخ دهید و واقعا درک کنید که چه کسانی در بازار شما وجود دارند و چه چیزی را می خواهند.آن زمان احتمال بیشتری برای تطبیق وجود دارد.

  • دلایل مراجعه ی افراد به شما چیست؟

حتی در کوچکترین هدف ها رقابت های خاصی وجود دارد بنابراین باید بدانید چه چیزی شما را از صدها (هزاران نفر) از بازاریابان دیگر که اساسا همان محصولات را ارائه می دهند  متمایز می کند؟

بسیاری از بازاریابان در مکالمه با مخاطبان حس  اعتماد و دلسوزی را در انها ایجاد می کنند.

برای دیگران، یک رویکرد مبتنی بر دانش و اطلاعات بیشتر ممکن است مناسب باشد. این نوع استراتژی در سلامت و تناسب اندام، تغذیه، ورزش، و نیش های مختلف مبتنی بر علم فعالیت می کند. با این حال، اغلب اوقات، ترکیبی از تعامل اجتماعی و فکری با مخاطب، ممکن است در کسب و کار شما مناسب باشد.

یکی از بهترین راه های این کار این است که کار با وبلاگی را شروع کنیم و در ان مطالب ارزشمند بگذاریم و یا توصیه ها و پیشنهاداتی را به دیگران انتقال دهیم.

یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی قوی، تمرکز بر ایجاد لیست ایمیل شما است. ساختن لیست ایمیل به شما این امکان را می دهد که با کسانی که از وبسایت یا وبلاگ شما بازدید می کنند ارتباط برقرار کنید - همچنین به شما امکان این را می دهد تا محصولات چندگانه ای را که مربوط به بازار هدف شما هستند پیگیری و تبلیغ کنید. این موضوع به طور قابل توجهی افزایش سود را در پی خواهد داشت.

  • ارائه محتوا خوب که نتایج خوبی را برای مخاطبان شما تولید می کند

بازاریابی محتوا با کیفیت خوب، پایه ای از کسب و کار موفق کسب و کار وابسته است

با این حال شما باید از روش های معمول استاندارد که به طور مداوم در اینترنت استفاده می شود اجتناب کنید. با توجه به این موضوع ، در اینجا چند نکته مهم در مورد محتوای مناسب و نوع ارائه وجود دارد:

  • صادق باش اعتبار برای موفقیت های طولانی مدت وابستگی حیاتی است، بنابراین از عصبانیت و غفلت بیش از حد اجتناب کنید. فقط محصولات و خدماتی را که واقعا به مخاطبان شما کمک می کند، ارتقا دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای مخاطبان شما ارزشمند است در غیر اینصورت وقت تلف کردن است.
  • نگران نباشید و جزئیات بیشتری را توضیح دهید ،از جمله ویژگی های محصول و مزایا و دلایل شخصی شما که ان محصول را توصیه می کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یک راه عالی برای شروع کسب درآمد اینترنتی است. شما می توانید برای طراحی سایت فروشگاهی خود در کمترین زمان با ما تماس بگیرید.

انصراف از نظر