شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

ارتقاء فروشگاه ساز ناپ کامرس به نسخه بالاتر

ارتقاء فروشگاه ساز ناپ کامرس به نسخه بالاتر

1. ابتدا بسته آخرین نسخه فروشگاه ناپ کامرس را دانلود کنید.

2. یک نسخه پشتیبان (Backup) از کلیه موارد سایت فعلی تان بگیرید. (بک آپ از بانک اطلاعاتی خیلی مهم است و باعث می شود که درصورتیکه مشکلی در ادامه مراحل کار پیش آمد سریعا بتوانید به نسخه قبلی برگردان نمایید.)

3. مراحل Upgrade را حتما باید به ترتیب نسخه ها انجام دهید. (مثلا اگر نسخه فروشگاه فعلی شما 3.50 می باشد و آخرین نسخه فروشگاه 3.80 می باشد، ابتدا باید Upgrade را به نسخه 3.60 انجام دهید، سپس به نسخه 3.70 و در پایان به نسخه 3.80)

4. همچنین اسکریپتها بانک اطلاعاتی برای Upgrade را به ترتیب نسخه ها دانلود و بر روی بانک اطلاعاتی SQL اجرا کنید.

5. همه فایلها و پوشه های نسخه قبلی را پاک کنید به جز فایل App_Data\Settings.txt و فایل App_Data\InstalledPlugins.txt و همچنین درصورت ذخیره تصاویر محصولات به صورت سیستم فایل پوشه Content\Images که تصاویر محصولات در آن قرار دارد.

6. فایلهای نسخه جدیدتر را آپلود کنید.

7. فایلهای Settings.txt و InstalledPlugins.txt نسخه قبلی در پوشه App_Data و همچنین پوشه تصاویر محصولات از نسخه قبلی که در آدرس Content\Images قرار دارد و در بند 5 توضیح داده شده را بر روی نسخه جدیدتر جایگذاری نمایید.

8. مطمئن شوید که همه مراحل به درستی انجام شده و سایت به صورت صحیح کار می کند و بخشهای مختلف آن را تست کنید.


نکته 1: اگر شما تصاویر محصولات را به صورت سیستم فایل ذخیره کرده اید، پس حتما آنها را از نسخه قبلی که در پوشه Content\Images قرار دارد کپی گرفته و در همین آدرس در نسخه جدید تر جایگذاری (Paste) نمایید.

نکته 2: توجه کنید که مراحل Upgrade را به ترتیب نسخه های فروشگاه که بعد از نسخه فروشگاه جاری شما منتشر شده انجام دهید.

انصراف از نظر